Przetargi.pl
WYKONANIE PLACU ZABAW PRZY PRZEDSZKOLU DWUODDZIAŁOWYM PRZY ZSP W RUDZICZCE

Gmina Suszec ogłasza przetarg

  • Adres: 43-267 Suszec, ul. Lipowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 44993050 , fax. 032 4493051
  • Data zamieszczenia: 2011-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suszec
    ul. Lipowa 1 1
    43-267 Suszec, woj. śląskie
    tel. 032 44993050, fax. 032 4493051
    REGON: 00100485600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gmina@suszec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PLACU ZABAW PRZY PRZEDSZKOLU DWUODDZIAŁOWYM PRZY ZSP W RUDZICZCE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZGODNIE Z PKT 3 SIWZ: 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Wykonanie placu zabaw przy przedszkolu dwuoddziałowym przy ZSP w Rudziczce, zwanego dalej zamówieniem. 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie placu zabaw na działce nr 719/51 przy ul. Woszczycka 20 w Rudziczce, z nawierzchnią bezpieczną zgodną z normą PN1177 o łącznej powierzchni 321,04m2 wraz z dostawą i montażem urządzeń zabawowych, małej architektury i ogrodzeniem - określonych w zał. 1.B do SIWZ oraz rozbudową chodnika z kostki betonowej o powierzchni 60,00m2, w tym w szczególności: a) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej wraz z dowozem i rozplantowaniem w miejscu przeznaczenia na terenie Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Rudziczce w ilości 52,42m3; b) wykonanie wykopów pod podbudowę nawierzchni i chodników wraz z załadunkiem i odwozem urobku w ilości 139,78m3; c) wykonanie drenażu z odprowadzeniem odwadniającego plac zabaw o długości 25mb; d) wykonanie podbudowy kruszyw łamanych różnej frakcji o powierzchni 419,54m2; e) wykonanie obrzeży betonowych i krawężników nawierzchni bezpiecznej oraz chodników układanych na ławie betonowej o długości 99,4mb; f) montaż urządzeń zabawowych placu zabaw z zachowaniem stref bezpieczeństwa i montaż urządzeń małej architektury zgodnie z wytycznymi Inwestora, zgodnych z normą PN1176; g) wykonanie nawierzchni bezpiecznej układanej na podbudowie piaskowo - cementowej o powierzchni 321,04m2; h) wykonanie ogrodzenia placu zabaw o długości 17,35mb; i) wykonanie chodnika z kostki betonowej wraz z odwodnieniem w nawiązaniu do nawierzchni istniejących o powierzchni 60,00m2; j) wykonanie nasadzeń w obrębie placu zabaw w ilości 34sz - tuja, 1 szt. - klon polny; k) urządzenie terenów zieleni o powierzchni 475,00m2; Uwaga! Zamieszczone w dokumentacji projektowej ilustracje i nazwy towarowe mają charakter poglądowy i obrazują elementy placów zabaw, jakie spodziewa się uzyskać Zamawiający. Zestaw zabawowy może spełniać więcej funkcji niż określono dla pkt 7 zał. 1.B, jednak nie mniej. Urządzenia do zabaw ruchowych i sprawnościowych muszą być usytuowane z zachowaniem odpowiedniej strefy bezpieczeństwa. Wszystkie urządzenia muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii, muszą być zgodne z normami wprowadzonymi do obowiązkowego stosowania oraz wymaganiami określonymi w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa, w tym określonych w dalszej treści SIWZ. Dane techniczne dotyczące elementów składowych urządzeń określa zał. 1.B do SIWZ oraz dokumentacja projektowa. 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do uważnego przeanalizowania dokumentacji niniejszego zamówienia w celu zapoznania się z zakresem robót oraz aby być w pełni świadomym praw i obowiązków warunków umownych i wynikających z nich następstw. 3.4 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV Nazwa 45111000-8 Roboty ziemne 45112720-8 Ukształtowanie terenu 45236100-1 Wyrównanie nawierzchni sportowych 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45262350-9 Budowa fundamentów 45342000-6 Budowa ogrodzeń 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw 29521241-8 Drenaże 3.5 Szczegółowy opis zamówienia stanowią: a) formularz przedmiaru robót - zał. 1.A do SIWZ, b) szczegółowy opis urządzeń zabawowych, małej architektury oraz ogrodzenia - zał. 1.B do niniejszej SIWZ, c) projekt wraz z załącznikami (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót)- zał. nr 9, i zwane są w dalszej treści SIWZ dokumentacją projektową, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 10 do niniejszej SIWZ. Uwagi: Przedstawione w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych i użytkowych, z zastrzeżeniem minimalnych wymagań określonych w zał. 1.B do SIWZ oraz w pkt 3.2: Uwagi - dla urządzeń zabawowych, dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem projektu, z zapewnieniem uzyskania przez wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym w razie potrzeby autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 65 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11. Wymagania dotyczące wadium. 11.1 Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7.000,00 zł. 11.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 27.07.2011r. do godz. 10:00, w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 11.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego, tj.: Bank Spółdzielczy Żory o/Suszec nr 58 8456 1019 2001 0000 0446 0004 z dopiskiem: Wadium - przetarg na wykonanie placu zabaw przy ZSP w Rudziczce. 11.4 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, termin zostanie zachowany, jeżeli bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii przelewu wystawionego przez wykonawcę nie będzie wystarczające do stwierdzenia, że wadium zostało wniesione w terminie. 11.5 Wadium wnoszone w formach niepieniężnych, musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania z ofertą, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania. 11.6 Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna, należy złożyć w oryginale w sekretariacie Urzędu Gminy Suszec (I piętro), najpóźniej do upływu terminu składania ofert. Złożenie w sekretariacie Urzędu Gminy dokumentu, nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. 11.7 Dokumentów wniesienia wadium nie należy składać w ofertach. 11.8 Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo, o ile dotyczy wszystkich konsorcjantów, co w nim jasno wyrażono. UWAGA! Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.suszec.iap.pl/6585,16043,16335/16335/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach