Przetargi.pl
Wykonanie placu zabaw oraz systemu monitoringu wizyjnego terenu placu w Zespole Szkół Nr 1 im. Gen. Władysława Sikorskiego w Białymstoku, przy ul. Leśnej 30 w ramach rządowego programu Radosna szkoła

Zespół Szkół Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 15-559 Białystok, ul. Leśna 30
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7431 110 , fax. 85 7431 110
  • Data zamieszczenia: 2012-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 1
    ul. Leśna 30 30
    15-559 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 7431 110, fax. 85 7431 110
    REGON: 05221464000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zespolszkolnr1.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie placu zabaw oraz systemu monitoringu wizyjnego terenu placu w Zespole Szkół Nr 1 im. Gen. Władysława Sikorskiego w Białymstoku, przy ul. Leśnej 30 w ramach rządowego programu Radosna szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placu zabaw o nawierzchni bezpiecznej na terenie Zespole Szkół Nr 1 im. Gen. Władysława Sikorskiego w Białymstoku, przy ul. Leśnej 30 w ramach rządowego programu Radosna Szkoła z wyposażeniem w urządzenia zabawowo - rekreacyjne i małą architekturę oraz wykonanie systemu monitoringu wizyjnego CCTV na terenie placu zabaw. 2. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa stanowiąca integralną część SIWZ, opracowana przez projektantów firmy: 2MStudio Pracownia Projektowa, 15-048 Białystok, ul. Skorupska 34/46, zawierająca: projekty, opisy techniczne, rysunki, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót - załącznik nr 6 do SIWZ 3. Wykonawca, do realizacji przedmiotu zamówienia zapewni materiały własne, spełniające opisane w dokumentacji wymagania jakościowe, bezpieczeństwa Wszelkie stosowane materiały powinny być nowe, odpowiadać polskim normom oraz posiadać dopuszczenie do stosowania w budownictwie jak również, co najmniej jeden z niżej wymienionych dokumentów: atest, certyfikat, aprobatę techniczną ITB. Urządzenia i nawierzchnia placu zabaw zgodne z normami PN-EN 1176 (cz.1-7)- Wyposażenie placów zabaw i PN-EN 1177 - Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki. 4. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy odniesienia, o których mowa w art. 29 ust.3 i art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. 5. Teren objęty przedmiotem zamówienia znajduje się przy ul. Leśnej 30 w Białymstoku na nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 1109/2 - obręb nr 20 Białystok. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji przetargowej, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami i normami, z uwzględnieniem przepisów związanych z rządowym programem Radosna Szkoła tj.: 1) uchwała Rady Ministrów Nr 112 z dn. 07.07.2009r. w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2009 -2014 organów prowadzących w zapewnienie bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I - III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - Radosna Szkoła ze zmianami wynikającymi z uchwały zmieniającej tę uchwałę, które weszły w życie 4.10.2010; 2) rozporządzenie Rady Ministrów z dn. 7 lipca 2009 w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I - III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia ( Dz.U. Nr 110, poz. 915 ze zmianami wynikającymi z rozporządzenia zmieniającego z dnia 4 października 2010 - Dz.U. nr 187 poz.1253) 7. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do wykonania wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: a) zorganizowania oraz należytego zabezpieczenia miejsca realizacji zadania wraz z zapleczem, w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu i w jego obrębie przed dostępem osób trzecich oraz zapewnić właściwe warunki BHP, ochrony zdrowia i p.poż przy wykonywaniu robót budowlanych. Sporządzenia planu bezpieczeństwa na terenie placu budowy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. nr 120, poz.1126) b) utrzymywania miejsca wykonywanych prac w stanie wolnym od zbędnych przeszkód, usuwania na bieżąco zbędnych elementów z demontażu, materiałów, odpadów, śmieci, urządzeń prowizorycznych, które nie są już potrzebne; c) postępowania z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art.3 ust. 3 pkt. 22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji przedmiotu zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r. (tj. Dz.U. z 2010r. Nr 185 poz. 1243) i ustawą Prawo ochrony środowiska z dnia 27.04.2001r. (Dz.U. z 2008r. Nr 25 poz. 150 ze zmianami); d) utrzymania ruchu publicznego w bezpośrednim sąsiedztwie terenu budowy, przez cały okres realizacji aż do dnia odbioru, w tym dokonanie niezbędnych uzgodnień w tym zakresie; e) natychmiastowego usuwania wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę, f) przed zgłoszeniem wykonanych robót do odbioru zobowiązany jest na własny koszt dokonać wszelkich przewidzianych przepisami prawa prób, odbiorów technicznych i niezbędnych badań oraz pomiarów przez uprawnione do tego jednostki i sporządzić dokumentację powykonawczą. 8. Dla każdego z zamontowanych urządzeń na placu, Wykonawca zamieści informację o sposobie wykorzystania danego elementu wyposażenia i przestrzeganiu zasad bezpiecznego użytkowania 9. Tablica informacyjna (Rys A 18 dokumentacji projektowej) powinna być w grafice zgodnej ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej MEN - wzór ten stanowi załącznik nr 7 do SIWZ 10. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać wszelkie prace objęte przedmiotem zamówienia, przy dochowaniu staranności wynikającej z zawodowego charakteru prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną. 11. Prace uciążliwe dla uczniów i dla funkcjonowania szkoły wykonywane podczas trwania roku szkolnego (tj. w miesiącu wrześniu 2012) należy wykonywać po godzinach pracy szkoły lub w dni wolne od zajęć lekcyjnych. Prace głośne i uciążliwe należy wykonywać wyłącznie po godzinach pracy szkoły (od godz. 15.00 do 22.00) oraz w dni wolne od zajęć (w godz. od 7.00 do 22.00). Wszelkie niezbędne wyłączenia zasilania muszą być uzgadniane z kierownictwem Szkoły. 12. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, materiały i nawierzchnię oraz zamontowane urządzenia na placu zabaw i urządzenia wchodzące w skład systemu monitoringu wizyjnego wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego (chyba, że producent udziela gwarancji dłuższej) oraz 36 miesięcy rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zespolszkolnr1.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach