Przetargi.pl
Wykonanie placu zabaw dla dzieci w ramach realizacji zwycięskiego wniosku budżetu partycypacyjnego pt. „Podwórkowa trampolina na Sielcach”, na terenie DOM „Polkowska” administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 225 493 737
  • Data zamieszczenia: 2019-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 225 493 737
    REGON: 10858407000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie placu zabaw dla dzieci w ramach realizacji zwycięskiego wniosku budżetu partycypacyjnego pt. „Podwórkowa trampolina na Sielcach”, na terenie DOM „Polkowska” administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na wykonaniu placu zabaw dla dzieci w ramach realizacji zwycięskiego wniosku budżetu partycypacyjnego pt. „Podwórkowa trampolina na Sielcach”, na terenie DOM „Polkowska” administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy – na podstawie: Projektu budowlano-wykonawczy „Podwórkowa trampolina na Sielcach” autorstwa mgr inż. arch. Pawła Chilimoniuka, mgr inż.. arch. kraj. Urszuli Ćwiek i mgr inż.. arch. kraj. Moniki Kaniewskiej działających w zespole LandAR Projects – Warszawa 2019, stanowiącego Rozdział IV SIWZ, Przedmiaru robót, stanowiącego Rozdział V SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót: Specyfikacja Techniczna Warunków Technicznych i Odbioru Robót Budowy „Podwórkowa trampolina na Sielcach” autorstwa mgr inż. arch. Pawła Chilimoniuka, mgr inż.. arch. kraj. Urszuli Ćwiek i mgr inż.. arch. kraj. Moniki Kaniewskiej działających w zespole LandAR Projects – Warszawa 2019, stanowiącej Rozdział VI SIWZ. 1.1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące roboty: - Terenowa obsługa przedwykonawcza (tzw. geodezyjna) polegająca na wykonaniu robót pomiarowych przed wykonaniem powierzchniowych robót ziemnych tj. koryta pod nawierzchnie ze żwiru płukanego otoczakowego o frakcji 2-8 mm – 0,005 ha (50m^2); - Zabezpieczenie drzew na czas rozbudowy placu zabaw (zwłaszcza przy wykonywaniu robót ziemnych) – 1szt. / 1 kpl.; • Demontaż istniejącego ogrodzenia tj.: - Rozebranie ogrodzeń w sposób nie niszczący do ponownego montażu (tj. przęseł ogrodzeniowych i słupków oraz fundamentów słupków; do ponownego montażu ) – 12,05 mb; - Transport gruzu samochodem samowyładowczym przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym rozładowaniu na łączną odległość do 10 km – 1,27 m3; • Przygotowanie terenu pod nawierzchnię bezpieczną tj.: - Ręczne roboty ziemne (korytowanie na głębokość 30 cm) wraz z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km (kat. Gruntu IV) – 15 m3; - Ręczne wykopy fundamentowe wraz z transportem urobku przyczepami samowyładowczymi na odległość do 0.5 km (kat. gruntu IV) pod fundamenty huśtawki, ogrodzenia oraz pod oskrzynię trampoliny – 3,88 m3; - Transport gruzu samochodem samowyładowczym przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym rozładowaniu - dodatek za dalsze 9 km – 18,88 m3; • Zakup dostawa i montaż elementów małej architektury wyposażenia placu zabaw tj.: - Zakup dostawa i montaż Ławki parkowej na stelażu metalowym w kolorze czarnym z siedziskiem i oparciem z drewna w kolorze brązowym (zbliżonych do koloru istniejących ławek) ,wraz z prefabrykowanymi fundamentami systemowymi – 1,8 mb. / 1 kpl,; - Zakup dostawa i montaż trampoliny ziemnej do skakania wraz z wykonaniem systemowego posadowienia pod oskrzynię z oporników betonowych tzw. „L” (40 x 40 x 22) − 1 kpl,; - Zakup dostawa i montaż huśtawki typu orle gniazdo wraz z wykonaniem systemowego fundamentowania − 1 kpl,; - Zakup dostawa i montaż tablicy informacyjnej (z informacją – „zrealizowano w ramach budżetu partycypacyjnego”) wraz z wykonaniem systemowego fundamentowania − 1 kpl,; - Zakup dostawa i montaż płotu metalowego – ogrodzenia w kolorze szarym zbliżonym do koloru istniejącego ogrodzenia wraz z fundamentowaniem − 14 mb.,; - Montaż płotu metalowego – ogrodzenia pochodzącego z demontażu wraz z wykonaniem fundamentowania − 11 mb.,; - Zakup dostawa i montaż furtki wejściowej w kolorze szarym zbliżonym do koloru istniejącego ogrodzenia, usytuowanej w ciągu montowanego ogrodzenia wraz z wykonaniem fundamentowania – 1 szt. / 1 kpl.; • Roboty w zakresie wykonania nawierzchni tzw. bezpiecznej tj.: - Zakup dostawa i montaż obrzeży – (krawężników) betonowych o wymiarach 6 x 20 x 100 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 25 mb. - Wyłożenie – utrwalenie dna wykopu szerokoprzestrzennego geowłóknina o gęstości 200g/m^2 – 50 m^2. - Zakup dostawa i wyłożenie żwiru o frakcji 2-8 mm w przygotowany wykop szerokoprzestrzenny o łącznej grubości 30 cm – 50 m^2. • Roboty porządkowe i renowacyjne: - Rewitalizacja trawników lub wykonanie nowych trawników w obrębie wykonanych robót ogrodzeniowych – 10 m^2. 1.2. Teren, na którym wykonywane będą prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia zlokalizowany jest na fragmencie działki we wnętrzu podwórzowym pomiędzy blokami przy ul. Sieleckiej 3,5,7 oraz ul. Stępińskiej 4 i 6/8 w Warszawie i stanowi własność m.st. Warszawy. Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej: RODO (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Zamawiający informuje, iż: 1) administratorem danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę będzie Miasto Stołeczne Warszawa Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@zgnmokotow.waw.pl, 3) Udostępnione przez Wykonawcę dane osobowe przetwarzane będą w celu wyboru Wykonawcy w niniejszym postępowaniu i realizacji umowy zawartej w niniejszym postępowaniu - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., jednakże dane mogą być udostępniane przez Zamawiającego podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2011 r. o dostępie do informacji publicznej, a także w celu wypełnienia ciążących na Zamawiającym obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, 4) odbiorcami danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę na podstawie niniejszej umowy będą podmioty uczestniczące w postępowaniu zmierzającym do wyboru Wykonawcy i zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie jej realizacji, a także podmioty upoważnione zgodnie z powołanymi w pkt 3 aktami prawnymi oraz podmioty przeprowadzające kontrolę wykonania umowy i wypełniania przez Zamawiającego jego obowiązków statutowych; 5a) dane osobowe udostępnione przez Wykonawcę na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów wyboru Wykonawcy oraz do celów archiwalnych w interesie publicznym, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. - dotyczy Wykonawcy, którego oferta nie zostanie wybrana. 5b) dane osobowe udostępnione przez Wykonawcę na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i podpisanej umowy w niniejszym postępowaniu przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów wyboru Wykonawcy, realizacji umowy oraz do celów archiwalnych w interesie publicznym, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. - dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana i zostanie podpisana umowa. 6) każda osoba, której dane osobowe zostaną przez Wykonawcę udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu ma prawo do żądania od administratora dostępu do nich, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawie do przenoszenia danych 7) każda osoba, której dane osobowe zostaną przez Wykonawcę udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego 8) podanie danych osobowych wynika z przepisów ustawy PZP i jest konieczne do zawarcia i realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania wszystkich osób, których dane osobowe zostaną przez niego udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu, o celu przetwarzania tych danych oraz zobowiązany jest do uzyskania zgody tych osób na przetwarzanie ich danych osobowych oraz powierzenie ich przetwarzania na potrzeby złożenia oferty w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w niniejszym postępowaniu oraz jej realizacji Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w swojej działalności RODO. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna się składać z: 1. wypełnionego i podpisanego formularza oferty zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz kosztorysu ofertowego podpisanego (parafowanego) przez Wykonawcę na każdej stronie. 2. aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 i 2 do wzoru Formularza oferty - Rozdział II SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej) 4. pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest złożona przez Wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w pkt. 8.2. SIWZ. 5. informacji określonej w pkt. 16.3. SIWZ w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż odpowiednio 8 % i 23 % stawki podatku od towarów i robót, 6. dowodów, o których mowa w pkt. 14.9. SIWZ, w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, 7. dokument gwarancyjny na załączniku nr 3 do wzoru formularza oferty, 8. oświadczenia Wykonawcy zawierającego informację, czy złożona oferta będzie powodowała powstanie obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego, a jeżeli tak, to udzielenie informacji w zakresie określonym w art. 91 ust. 3a ustawy na załączniku nr 4 do oferty. 9. kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień w zakresie potrzebnym do wykonania zamówienia osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika robót budowlanych, o której mowa w pkt. 8.1.3.3. specyfikacji. 10. w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów dokument - oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów - potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych), powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: 10.1. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 10.2. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 10.3. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach