Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg
- Adres: 34-120 Andrychów, Rynek 15
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (0-33) 875-23-60 , fax. (0-33) 875-29-16
- Data zamieszczenia: 2009-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza
Rynek 15 15
34-120 Andrychów, woj. małopolskie
tel. (0-33) 875-23-60, fax. (0-33) 875-29-16
REGON: 00052401600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.andrychow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie placu manewrowego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Rzykach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót do wykonania w ramach wyżej wymienionego zadania obejmuje: usuniecie istniejącej podbudowy i nawierzchni placu, ułożenie podbudowy z tłucznia kamiennego wraz z zaklinowaniem oraz wykonanie stabilizacji mechanicznej, ułożenie nawierzchni placu z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na pow. ok. 924 m2, ułożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6cm na pow. ok. 55 m2, ułożenie krawężników betonowych na dł. 143 m, wykonanie ław betonowych pod krawężniki oraz obrzeży betonowych, humusowanie i obsianie skarp na pow. 85 m2. Powierzchnia całkowita placu - ok. 979m2. Zostaje zachowany istniejący sposób odwodnienia placu - odwodnienie powierzchniowe poprzez spadek poprzeczny i podłużny placu. Wody opadowe będą odprowadzone na nieutwardzony teren Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę na podstawie oświadczeń i dokumentów przez niego dostarczonych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie mają dostarczyć Wykonawcy : W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: A. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. C. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (według wzoru - załącznik nr 4). W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: D. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów, potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie (według wzoru -załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji). Wykonawca powinien wykazać, że wykonał co najmniej jedno podobne zamówienie. E. Dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, zgodnie z art. 13 ust.1 pkt. 2 oraz art. 14 ust. 1 pkt 2a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane / Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zmian./ oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów /Dz. U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami/ dla osób pełniących samodzielną funkcję techniczną w budownictwie. F. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda następującego dokumentu: G. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000,00 zł, dokument ten powinien dotyczyć przedmiotu faktycznie wykonywanej przez Wykonawcę działalności i winien być zbieżny z przedmiotem zamówienia. Oprócz wyżej wymienionych dokumentów i oświadczeń oferta będzie zawierać: H. Formularz ofertowy (według wzoru - załącznik nr 6 do specyfikacji). I. Kosztorys ofertowy wg cen netto dla zakresu określonego w przedmiarze robót (załącznik nr 3 do specyfikacji). J. Wzór umowy (załącznik nr 7 do specyfikacji) zaparafowany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dotyczy wykonawców składających wspólną ofertę: W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dokument, z którego wynika umocowanie winien być dołączony do oferty). Dokumenty, o których mowa w pkt. D, E, F składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. Dokumenty, o których mowa w pkt. A, B i G składa każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument określony w pkt. C składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, w jakim spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia została wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.andrychow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót rozbiórkowych, budowa parkingu, dojazdów utwardzonych oraz infrastruktury towarzyszącej na terenie nieruchomości położonej w Wieliczce przy ul. Szpunara 22
Dodano: 2016-04-05 - Budowa parkingu przy ul. Krupniczej - Widok w Tarnowie
Dodano: 2016-03-10 - Budowa parkingów przy ul. 3 Maja w Skawinie - Parking 1
Dodano: 2015-10-15 - Miejsca postojowe przy Al.Andersa. Znak sprawy 10/IX/2015
Dodano: 2015-09-15 - Budowa miejsc postojowych wraz z odwodnieniem przy cmentarzu w miejscowości Łukowa i Śmigno
Dodano: 2015-09-10 - Modernizacja parkingu przy Al. Piłsudskiego w Nowym Sączu
Dodano: 2015-08-31 - Budowa parkingu przy ul. Pułaskiego 78 w Tarnowie
Dodano: 2015-07-23 - WYKONANIE NAWIERZCHNI PARKINGOWEJ PRZY SZPITALU W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
Dodano: 2015-07-17 - Budowa parkingu gminnego wraz z oświetleniem, kanalizacją deszczową, zjazdem publicznym z drogi gminnej ul. Kochanowskiego w Makowie Podhalańskim
Dodano: 2015-01-22 - Budowa miejsc postojowych os. Jagiellońskie
Dodano: 2014-09-25