Urząd Gminy i Miasta w Korszach ogłasza przetarg
- Adres: 11-430 Korsze, ul. Mickiewicza 13
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 7541828 , fax. 089 7540011
- Data zamieszczenia: 2009-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta w Korszach
ul. Mickiewicza 13 13
11-430 Korsze, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 7541828, fax. 089 7540011 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.korsze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie placów zabaw w miejscowości Garbno, Wandajny. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia wykonanie placów zabaw w miejscowości Garbno, Wandajny wraz z wyposażeniem określonym w przedmiarze robót stanowiącym załącznik Nr 5 SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 tekst jednolity), a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. w/w ustawy, a więc: 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4.Posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia, w tym także posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, którego wartość odpowiada wartości niniejszego zadania. 5.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 2 Wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ. 3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 4 Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 5 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. 6 Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7 Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy min. 50 000, 00 zł (do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłaty polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu). 8 Zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 9 Kartę techniczną każdego urządzenia, pokazującą jego konstrukcję, wymiary i strefę ochronną wraz z nazwą producenta. 10 Certyfikat potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami bezpieczeństwa odpowiednich norm wystawiony przez zewnętrzną akredytowaną instytucję. 11 Pełnomocnictwo ( w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 12 W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo ( w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie), o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 13 Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.korsze.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ulepszenie osiedla przy ul. Jana Pawła II w Węgorzewie
Dodano: 2015-05-29 - Ulepszenie osiedla przy ul. Jana Pawła II w Węgorzewie
Dodano: 2015-05-05 - Ulepszenie osiedla przy ul. Jana Pawła II w Węgorzewie
Dodano: 2015-04-16 - Wykonanie placów zabaw
Dodano: 2015-01-19 - Budowa placów zabaw
Dodano: 2014-11-05 - Wzrost konkurencyjnej oferty turystycznej i rekreacyjnej Gminy Lubomino poprzez budowę placów zabaw w miejscowościach Wilczkowo, Wapnik, Biała Wola i Zagony
Dodano: 2014-09-24 - WYKONANIE NAWIERZCHNI PLACÓW ZABAW ORAZ DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH
Dodano: 2014-08-26 - Zwiększenie atrakcyjności miejscowości Spytkowo poprzez zagospodarowanie centrum wsi z przeznaczeniem na rekreację i wypoczynek
Dodano: 2014-08-06 - WYKONANIE NAWIERZCHNI PLACÓW ZABAW ORAZ DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH
Dodano: 2014-08-01 - Zwiększenie atrakcyjności miejscowości Spytkowo poprzez zagospodarowanie centrum wsi z przeznaczeniem na rekreację i wypoczynek
Dodano: 2014-07-28