Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 36-220 Jasienica Rosielna, Jasienica Rosielna 240
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4306033 , fax. 013 4306033
- Data zamieszczenia: 2009-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
Jasienica Rosielna 240 240
36-220 Jasienica Rosielna, woj. podkarpackie
tel. 013 4306033, fax. 013 4306033
REGON: 68615763600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie placów zabaw w Gminie Jasienica Rosielna w ramach realizowanego projektu pn: Radosna zabawa w bezpiecznym miejscu - wykonanie placów zabaw w gminie Jasienica Rosielna współfinansowanego w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie 5 placów zabaw w Gminie Jasienica Rosielna w miejscowościach: Blizne - Duże Strona, Blizne - Mała Strona, Jasienica Rosielna, Orzechówka i Wola Jasienicka. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości w wysokości: 12 000 zł. Wadium może być wniesione w następujących formach zgodnie z art. 45 ustawy: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku 76 8642 1067 2009 6700 1704 0034. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie w przypadkach o których mowa w art. 46 ust. 1 - 4 ustawy, z zastrzeżeniem ust. 4 a ustawy prawo zamówień publicznych Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. - są ubezpieczeni od OC w zakresie prowadzonej działalności. - w ciągu ostatnich trzech lat wykonali co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w pkt. 6 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń dokumentów, dostarczonych przez Wykonawców wg formuły spełnia/nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) będzie dokonana na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które są wymagane od podmiotu wiodącego i każdego uczestnika konsorcjum (szczegółowo wymienione w pkt. 6 ust.1 ppkt 1 i 2. Ocena spełniania posiadania niezbędnego potencjału ekonomicznego oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia będzie dokonana po zsumowaniu potencjałów ekonomicznego i technicznego uczestników konsorcjum oraz osób personelu kierowniczego przewidzianych do uczestnictwa w wykonaniu zamówienia, którymi dysponują łącznie uczestnicy konsorcjum. W przypadku oceny posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia konieczne jest, aby przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum spełnił to wymaganie. 2.Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest spełniać i akceptować warunki niniejszej SIWZ - pod rygorem odrzucenia oferty, a w szczególności: 1) Wypełnić druk OFERTA który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku, załączonego przez Zamawiającego - załącznik nr 2 2) Dołączyć wszystkie dokumenty wyszczególnione w pkt. 6 niniejszej SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt 5.1 SIWZ, Wykonawca składa - wraz z ofertą, sporządzoną ściśle wg załącznika nr 2 - następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3; /w celu potwierdzenia warunków: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; /w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym/: 3) Wykaz wykonanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia ( wyposażenie placów zabaw ) oraz dołączy dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru ) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę- potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4, /w celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego/: 4) Dowód - polisa ubezpieczenia OC Wykonawcy . 2. Pozostałe wymagane dokumenty jako załączniki do oferty 1) W przypadku zatrudnienia podwykonawcy przy realizacji zamówienia, wskazanie rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jasienicarosielna.bip.krosoft.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zi.VIII.271.2.2015 Wyposażenie placu zabaw w Krasnem oraz budowa placu zabaw w Strażowie
Dodano: 2015-03-19 - Organizacja (budowa) placów zabaw dla oddziałów przedszkolnych, w ramach realizacji projektu systemowego pn. Doposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Jasło współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-01-30 - Gmina Komańcza udoskonala edukację przedszkolną - doposażenie placów zabaw
Dodano: 2014-12-04 - Modernizacja 9 oddziałów przedszkolnych w Gminie Radymno w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-10-01 - Organizacja (budowa) placów zabaw dla oddziałów przedszkolnych, w ramach realizacji projektu systemowego pn. Doposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Jasło współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-09-09 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych przy szkołach podstawowych w ramach realizacji projektu POKL 9.1.1. Nasze Kolorowe Przedszkola.
Dodano: 2014-09-05 - Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Harasiukach i Hucie Krzeszowskiej
Dodano: 2014-08-27 - Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Harasiukach i Hucie Krzeszowskiej
Dodano: 2014-08-13 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych przy szkołach podstawowych w ramach realizacji projektu POKL 9.1.1. Nasze Kolorowe Przedszkola
Dodano: 2014-07-31 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Bircza Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
Dodano: 2014-07-15