Przetargi.pl
Wykonanie placów zabaw przy budynku ul. Kościuszki 13 oraz przy budynku ul. Dolne Miasto 15 w Wałczu

Wałecka Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa w Wałczu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Wojska Polskiego 2-6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2580265 , fax. 067 2500695
  • Data zamieszczenia: 2009-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wałecka Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa w Wałczu
    ul. Wojska Polskiego 2-6 2-6
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 067 2580265, fax. 067 2500695
    REGON: 00048561200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsm.walcz.p.r.v.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie placów zabaw przy budynku ul. Kościuszki 13 oraz przy budynku ul. Dolne Miasto 15 w Wałczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i wyposażenie dwóch placów zabaw : 1. przy ul. Kościuszki - pomiędzy budynkami 1-11, 13, 15, 17, 2. przy ul. Dolne Miasto - pomiędzy budynkami 15, 17, 18, 19. Każdy z placów zabaw stanowi odrębną część zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części pod warunkiem, że oferta będzie obejmowała pełny zakres prac i wyposażenia danej części. Ad. 1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia placu zabaw przy ul. Kościuszki - pomiędzy budynkami 1-11, 13, 15, 17. Na działce nr 5614/5 o powierzchni ok. 700 m2 należy wykonać plac zabaw dla dzieci. Planuje się: - rozbiórkę części istniejących utwardzeń kolidujących z projektowanymi elementami, - montaż urządzeń zabawowych, - montaż ławek, - wykonanie nowych utwardzeń (chodników), - wykonanie nawierzchni z piasku na placu zabaw, - renowacja trawników w sąsiedztwie placu zabaw. Wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe dla dzieci wg ilości, rodzaju i rozmieszczenie wg projektu zagospodarowania terenu. Urządzenia mają być wykonane z drewna klejonego warstwowo, malowanego środkami ochronnymi i dwukrotnie lakierowanego. Urządzenia osadzone w fundamencie betonowym za pomocą stalowych, ocynkowanych kotew. Wszystkie łańcuchy oraz konstrukcyjne elementy metalowe wykonane ze stali ocynkowanej kąpielowo oraz odpowiednio kalibrowane. W linariach zastosować liny z rdzeniem stalowym, łączone elementami ozdobnymi o sprawdzonej wytrzymałości i zakończone aluminiową kauszą. Elementy metalowe uchwytów, rurek i poręczy wykonane ze stali ocynkowanej kąpielowo i pomalowanej proszkowo ze względów estetycznych. Drewno należy zabezpieczyć przed wilgocią wykorzystując ozdobne osłony z tworzyw sztucznych o wysokiej wytrzymałości. Elementy metalowe np. łańcuchy, zawiesia ze stali nierdzewnej, malowane proszkowo. Na placu należy zamontować 5 sztuk ławek miejskich z oparciem. Konstrukcja ławki z metalu, stopy montowane do podłoża za pomocą śrub rozporowych, siedzisko i oparcie z desek świerkowych impregnowanych i malowanych. Plac zabaw należy wyposażyć w tablicę na regulamin placu zabaw ustawioną przy wejściu. Urządzenia zabawowe wykonane w technologii drewna okrągłego impregnowanego ciśnieniowo, z wykorzystaniem sklejki laminowanej oraz metalu lub konstrukcji stalowych. Wszystkie produkty musza posiadać certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1176 (Wyposażenie placów zabaw) i PN - EN 1177 (Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki. Wymagania bezpieczeństwa i metody badań.) Każde z montowanych urządzeń musi posiadać certyfikat bezpieczeństwa. Ad. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia placu zabaw przy ul. Dolne Miasto - pomiędzy budynkami 15, 17, 18, 19. W części południowej działki nr 5615/12 na powierzchni ok. 2570m2 wykonać plac zabaw dla dzieci. Przeznaczenie terenu, który dotąd służył rekreacji nie ulegnie zmianie. Wzdłuż wschodniej granicy działki należy wykonanie utwardzenia z kostki betonowej o wymiarach 15,0x14,0m oraz montaż tablicy do gry w koszykówkę. Na działce planuje się także: - montaż urządzeń zabawowych, - montaż ławek, - wykonanie nowych utwardzeń (chodników), - wykonanie nawierzchni z piasku na placu zabaw, - renowacja trawników w sąsiedztwie placu zabaw. Teren pod planowany plac zabaw należy zniwelować, nawierzchnie utwardzone (plac do gry w koszykówkę) wykonać z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce piaskowo-cementowej 1:4 gr. 4cm. Podsypkę piaskowo-cementową wykonać na zagęszczonej podsypce piaskowej gr. 15cm. Wokół nawierzchni wykonać obrzeża betonowe 8x30cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem. Nawierzchnię placu zabaw wykonać z piasku gr. 30cm, najlepiej płukanego o frakcji od 0,2-2mm, bez zawartości części pylastych i iłów. Projektowane chodniki wykonać z kostki betonowej gr. 6cm na zagęszczonej podsypce piaskowej gr. 10cm. Obrzeża betonowe 8x30cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem. Po zamontowaniu urządzeń i wykonaniu utwardzeń zasiać trawę. Wykonać nasadzenia drzew i krzewów (wg projektu zagospodarowania terenu). Na placu zabaw montaż urządzeń zabawowych dla dzieci - Ilość, rodzaj i rozmieszczenie urządzeń należy wykonać wg projektu zagospodarowania terenu. Na placu utwardzonym zamontować tablicę do gry w koszykówkę wykonaną z kratownicy obramowanej profilem stalowym mocowaną do statywu z rury stalowej, obręcz z pręta stalowego, siatka z łańcuszka. Statyw zakotwiony w betonowym fundamencie. Wszystkie elementy stalowe ocynkowane ogniowo. Urządzenia zabawowe wykonane z drewna klejonego warstwowo, malowanego środkami ochronnymi i dwukrotnie lakierowanego. Urządzenia osadzić w fundamencie betonowym za pomocą stalowych, ocynkowanych kotew, co w pełni ochroni drewno przed szkodliwym wpływem wilgoci z gruntu. Wszystkie łańcuchy oraz konstrukcyjne elementy metalowe mają być wykonane ze stali ocynkowanej kąpielowo oraz odpowiednio kalibrowane. W linariach zastosować liny z rdzeniem stalowym, łączone elementami ozdobnymi o sprawdzonej wytrzymałości i zakończone aluminiową kauszą. Elementy metalowe uchwytów, rurek i poręczy mają być wykonane ze stali ocynkowanej kąpielowo i pomalowanej proszkowo ze względów estetycznych. Drewno zabezpieczyć przed wilgocią wykorzystując ozdobne osłony z tworzyw sztucznych o wysokiej wytrzymałości. Elementy metalowe np. łańcuchy, zawiesia ze stali nierdzewnej, malowane proszkowo. Na placu zabaw zamontować 6 sztuk ławek miejskich z oparciem oraz 2 sztuk ławek bez oparcia (w sąsiedztwie placu do gry w koszykówkę). Konstrukcja ławki z metalu : stopy montowane do podłoża za pomocą śrub rozporowych, siedzisko i oparcie z desek świerkowych impregnowanych i malowanych. Plac zabaw należy wyposażyć w tablicę na regulamin placu zabaw ustawioną przy wejściu. Urządzenia zabawowe wykonane w technologii drewna okrągłego impregnowanego ciśnieniowo, z wykorzystaniem sklejki laminowanej oraz metalu lub konstrukcji stalowych. Wszystkie produkty musza posiadać certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1176 (Wyposażenie placów zabaw) i PN - EN 1177 (Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki. Wymagania bezpieczeństwa i metody badań.) Każde z montowanych urządzeń musi posiadać certyfikat bezpieczeństwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 4.200 złotych słownie : cztery tysiące dwieście złotych. Na poszczególne części następująco : Część 1 - przy ul. Kościuszki - pomiędzy budynkami 1-11, 13, 15, 17 - wadium w kwocie 1.200 zł Część 2 - przy ul. Dolne Miasto - pomiędzy budynkami 15, 17, 18, 19 - wadium w kwocie 3.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienie do Wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i są uprawnieni do działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1095); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym względzie wykażą się dowodami, że: a) wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania ( VIII.2004 - VIII.2009 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia ( przez co należy rozumieć roboty związane z zagospodarowaniem terenu, a w tym przynajmniej jedna robota związana z budową placu zabaw dla dzieci ) o wartości min. 100.000 zł każda, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierownik budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, personelem posiadającym kwalifikacje w zakresie robót ogólnobudowlanych, brukarskich. Kierownik budowy musi posiadać stwierdzenia przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego; c) oświadczą, że dysponują lub będą dysponować niezbędnym sprzętem technicznym i narzędziami do wykonania zadania; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej i w tym względzie wykażą, że :1.dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. ceny ofertowej, 2. posiadają polisę ubezpieczenia OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej ; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. ; 5) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: a) każdy z osobna - posiadają uprawnienia do działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp; b) wspólnie muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, posiadają ubezpieczoną OC z tytułu działalności gospodarczej. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać będą informacje potwierdzające spełnianie warunków. Oświadczenia woli muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę do tego uprawnioną. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone - za zgodność z oryginałem - przez osobę do tego uprawnioną. Pełnomocnictwo dla osób lub podmiotów uprawnionych do reprezentacji albo do reprezentacji i zawarcia umowy musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez notariusza. Pełnomocnictwo w formie pełnomocnictwa rodzajowego powinno dotyczyć przedmiotowego postępowania i zamawiającego. Z treści pełnomocnictwa powinien wynikać zakres umocowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp (jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika). 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów). 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności, jeżeli ustawy to przewidują, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) pełnomocnictwa osób uprawnionych do składania oświadczeń woli i do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o dysponowaniu niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń; 2) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat od wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia, z podaniem wartości, nazwy przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 3) wykaz osób lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz uprawnieniami i zaświadczeniami o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego; 4) oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z określeniem zakresu rzeczowego w realizacji zadania, w przeciwnym wypadku oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie samodzielnie bez zlecenia jakichkolwiek czynności podwykonawcy. 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) informacja banku lub SKOK, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 i z 2008 r. Dz.U. Nr 188 poz. 1155). 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Forma dokumentów i oświadczeń: 1) dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty mają być w formie oryginałów lub kserokopii; 2) w przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski podpisane przez Wykonawcę. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Korzysta się ze strony internetowej Miasta Wałcza : www.um.walcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach