Przetargi.pl
Wykonanie placów zabaw na terenie miasta Kalisza w podziale na 3 Części

Miasto Kalisz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Główny Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 48 627 654 300
  • Data zamieszczenia: 2020-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kalisz
    Główny Rynek 20
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 48 627 654 300
    REGON: 25085587700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kalisz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie placów zabaw na terenie miasta Kalisza w podziale na 3 Części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu placów zabaw na terenie miasta Kalisza w podziale na 3 Części, na podstawie dokumentów określonych w pkt. 4.7. SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia składa się z 3 niepodzielnych Części: Część 1: Budowa edukacyjno-rekreacyjnego placu zabaw przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2: Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: a) roboty ziemne, b) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku i trawnika wraz z matami przerostowymi, c) wykonanie trawnika, d) dostawę i montaż nowych urządzeń zabawowych i elementów małej architektury: • huśtawki wahadłowej pojedynczej, • piaskownicy czworokątnej, • 2 sztuk bujaków sprężynowych (np. zebra, kogucik), • ławki z oparciem i podłokietnikami – 1 szt., • kosza na śmieci – 1 szt., • tablicy regulaminowej z logiem „Budżetu Obywatelskiego Miasta Kalisza”, e) dostawę i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej: • orbitreka, • wioślarza, f) dostawę i montaż 3 tablic edukacyjnych, g) przebudowę ogrodzenia istniejącej części placu zabaw. Część 2: „Bajkowy plac zabaw” - aktywnie i radośnie w Publicznym Przedszkolu nr 1: Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: a) roboty ziemne, b) demontaż istniejącej piaskownicy, c) przeniesienie oraz ponowny montaż 2 bujaków sprężynowych, d) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z płyt gumowych oraz nawierzchni trawiastej, e) dostawę i montaż urządzeń zabawowych i elementów małej architektury: • zestawu zabawowego: 2 wieże z daszkiem dwuspadowym, 1 wieża bez daszku, zjeżdżalnia prosta, zjeżdżalnia kręta, wejście drabinkowe, trap wejściowy z liną, przejście rurowe, „kółko-krzyżyk”, • huśtawki wagowej podwójnej, • karuzeli tarczowej z siedziskami, • huśtawki bocianie gniazdo, • piaskownicy czworokątnej, • 2 sztuk bujaków sprężynowych (np. konik, żaba) f) ławki z oparciem – 2 szt., g) kosza na śmieci – 1 szt., h) tablicy regulaminowej z logiem „Budżetu Obywatelskiego Miasta Kalisza”, i) wykonanie nasadzenia 68 szt. śliwy wiśniowej wzdłuż ogrodzenia od strony drogi ul. Pułaskiego na odcinku 34,2 m. Część 3: Dostawa i montaż ławek oraz tablicy informacyjnej w języku Braille’a na placu zabaw dla dzieci niepełnosprawnych przy ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 20: Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: a) dostawę i montaż 2 szt. ławek z oparciem i podłokietnikami, b) dostawę i montaż tablicy informacyjnej w języku Braille,a, c) uporządkowanie terenu wokół montowanych urządzeń w tym naprawa uszkodzonych trawników. W każdej Części dopuszcza się ± 3% odchyłki przekroju nogi konstrukcyjnej, rozmiarów urządzeń, opisanych wysokości i długości elementów składowych np.: podestów, ślizgów, mostków, z zastrzeżeniem, że ich zamontowanie nie może spowodować konieczności zwiększenia powierzchni i wymiarów placu zabaw, a w szczególności ilości nawierzchni bezpiecznej. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy, zakres prac i sposób ich realizacji określony został w SIWZ i załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert o określonych poniżej wysokościach dla poszczególnych Części: - Część 1: 500,00 PLN (słownie złotych: pięćset 00/100); - Część 2: 1.500,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100). Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty na zasadach zapisanych w SIWZ. Dla Części 3 Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje (dowody) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; B) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, ewentualnie umowy o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp (w formie określonej w SIWZ); C) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w formie określonej w SIWZ). D) w sytuacji gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie (w formie pisemnej) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dokumentu (np. zobowiązania podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca), który określa w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, a w szczególności czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; E) dowód wniesienia wadium, o którym mowa w pkt. IV.1.2) niniejszego ogłoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach