Przetargi.pl
Wykonanie placów zabaw na terenie gminy Oleśnica.

Gmina Oleśnica ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. 11- go Listopada 24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3140215 , fax. 071 3140204
  • Data zamieszczenia: 2014-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oleśnica
    ul. 11- go Listopada 24 24
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3140215, fax. 071 3140204
    REGON: 93193479100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie placów zabaw na terenie gminy Oleśnica.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie placów zabaw na terenie gminy Oleśnica, przy Szkołach Podstawowych w miejscowości: 1) Ligota Polska 2) Smolna 3) Sokołowice 4) Ligota Mała 5) Wszechświęte Zakres zamówienia obejmuje : zaprojektowanie zgodnie z wytycznymi zawartymi w programie funkcjonalno - użytkowym (załącznik nr 10 do siwz) i wybudowanie na podstawie opracowanych projektów. 1) Ligota Polska - powierzchnia ~ 90 m2 - nawierzchnia syntetyczna - urządzenia: zabawka na sprężynie jednoosobowa 4 szt.; zabawka na sprężynach dwuosobowa 3 szt.; ławka 4 szt.; kosz na śmieci 2 szt. 2) Smolna - powierzchnia ~ 90 m2 - nawierzchnia syntetyczna - urządzenia: zabawka na sprężynie jednoosobowa 1 szt.; zestaw zabawowy 1 szt. : wieża z dachem, wieża bez dachu, wejście typu koci grzbiet, ślizg, balkonik, pomost stały i ruchomy,, kratownica, rura strażacka i schody . 3) Sokołowice - powierzchnia ~ 140 m2 - nawierzchnia syntetyczna - urządzenia: wieżyczka ze ślizgiem, pochylnią wspinaczkową, daszkiem oraz balkonem 1 szt.; huśtawka podwójna stalowa 1 szt.; piramida 1 szt. ; domek z dachem z płytą wspinaczkowa 1 szt.; 4) Ligota Mała - powierzchnia ~ 140 m2 - nawierzchnia syntetyczna - urządzenia: zestaw wielofunkcyjny dwuwieżowy ze ślizgawką , mostkiem dwoma wejściami, schodki, wspinaczka 1 szt.; huśtawka podwójna z jednym fotelikiem 1 szt. ; karuzela z podestem i poręczami 1 szt.; 5) Wszechświęte - powierzchnia ~ 140 m2 - nawierzchnia syntetyczna - urządzenia: bujak sprężynowy konik - 1 szt.; piramida 1 szt.; most z dwiema wieżami 1 szt.; huśtawka podwójna stalowa 1 szt. 3. Postanowienia dotyczące dokumentacji projektowej. 3.1. Zamierzenie budowlane polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu pięciu placów zabaw, musi spełniać wymagania określone w przepisach, m.in.: 1) Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz.1409 ze zm.); 2) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 05.07.2013r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2013 r. poz.926 .); 3) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25.04.2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 r., poz. 462), 4) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072); 5) Ustawy z dnia 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U.z 2003 r. Nr 229, poz.2275 ze zm.); 3.2. W ramach przedmiotu zamówienia należy uzyskać wszelkie decyzje administracyjne - niezbędne do zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia oraz przekazania obiektu budowlanego do użytkowania, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. .3.3. W zakres obowiązków wykonawcy na etapie przed rozpoczęciem robót wchodzi również zapewnienie obsługi geodezyjnej., 3.4. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: 1) koncepcję programowo - przestrzenną - 2 egz. 2) projekt budowlano- wykonawczy - 4 egz. 3) przedmiar robót budowlanych - 1 egz. 4) kosztorys inwestorski - 1 egz. 5) specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - 1 egz. Wykonawca opracuje projekt budowlano - wykonawczy wraz z przedmiarem- kosztorysem i specyfikacją w wersji papierowej w ilościach podanych powyżej i w wersji elektronicznej - format do wyboru: JPG lub PDF. 3.5 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne urządzeń, inne niż opisywane w programach funkcjonalno użytkowych . 3.6. Zgodnie z zapisami art. 30 ust 5 ustawy Pzp, Wykonawca który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymogi określone przez zamawiającego. 3.7. W związku z powyższym w celu wykazania równoważności należy załączyć do oferty karty katalogowe lub inne dokumenty, które w sposób jednoznaczny stwierdzą równoważność proponowanej zmiany w stosunku do przyjętej w programie funkcjonalno- użytkowym oraz muszą zostać załączone do oferty ( załącznik nr 9) . 4. Postanowienia dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia. 1) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed przystąpienie do robót budowlanych oświadczenie kierownika robót o podjęciu obowiązków. 2) Prowadzone roboty budowlane muszą być wykonywane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, Bhp, p.poż, sanitarnymi i ochrony środowiska pod nadzorem osób powiadających uprawnienia do prowadzenia robót. 3)Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. 4) Zakres realizacji prac obejmuje dostawę, montaż urządzeń, przygotowanie terenu i nawierzchni . Powyższe czynności powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami regulującymi parametry urządzeń , ich montaż i przygotowanie nawierzchni. 5) Sposób montażu urządzeń: za pomocą stopy fundamentowej lub wykonanie wykopu pod fundament betonowy, wykonanie fundamentu z betonu klasy B20, osadzenie i przymocowanie urządzenia, ustawienie pionu i poziomu konstrukcji, wypełnienie pozostałej przestrzeni wykopu urobkiem pozostałym po wykopie, uporządkowanie terenu, urządzenia muszą być tak zamontowane, aby każde z nich posiadało wymaganą przepisami strefę bezpieczeństwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olesnica.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach