Miejski Dom Kultury ogłasza przetarg
- Adres: 26-300 Opoczno, ul. Biernackiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44 736 14 10 , fax. 44 736 14 10
- Data zamieszczenia: 2020-07-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Dom Kultury
ul. Biernackiego 4
26-300 Opoczno, woj. łódzkie
tel. 44 736 14 10, fax. 44 736 14 10
REGON: 78777300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdkopoczno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie pionowej hydroizolacji i termoizolacji północnej ściany fundamentowej budynku Miejskiego Domu Kultury w Opocznie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Wykonanie pionowej hydroizolacji i termoizolacji północnej ściany fundamentowej budynku Miejskiego Domu Kultury w Opocznie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, b) izolację ścian piwnic, c) wykonanie nowych studzienek podokiennych, d) wykonanie opaski z kostki betonowej i utwardzenie terenu w miejscach wykopów. e) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa następująca dokumentacja: Załącznik nr 1 - dokumentacja projektowa, Załącznik nr 2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STW i ORB) Załącznik nr 3 - przedmiar robót, Załącznik nr 6 - projekt umowy, który stanowi integralną część SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: a) Aktualne na dzień składania oświadczenie wstępne - (załącznik nr 5 do SIWZ), b) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony zgodnie z treścią i formą zawartą we wzorze - (załącznik nr 4 do SIWZ). Z treści formularza ofertowego powinno wynikać, że oferta składana jest w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W miejsce „nazwa wykonawcy/wykonawców, adres..” należy wpisać nazwę Wykonawcy lub Wykonawców i dane umożliwiające ich identyfikację. c) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). d) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. e) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie, których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje). 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia stanowi - (załącznik nr 7 do SIWZ). Ponadto: Wykonawca w dniu podpisania umowy winien dostarczyć Zamawiającemu dokumenty zgodnie z rozd. XV pkt 4 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulic Wigury i Szkolnej w Głownie
Dodano: 2024-04-19 - „Modernizacja drogi gminnej”
Dodano: 2024-04-19 - Wykonanie robót dekarsko-ciesielskich w podziale na 5 części w celu poprawy standardu w budynkach gminnych administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
Dodano: 2024-04-19 - Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią do piłki nożnej wraz z kontenerowym zapleczem sanitarno-szatniowym i urządzeniami infrastruktury towarzyszącej
Dodano: 2024-04-19 - Adaptacja części budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Pocztowej w Przedborzu na pomieszczenia biurowe
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa wraz z częściową rozbiórką budynku Świetlicy Wiejskiej w Zglinnej Małej
Dodano: 2024-04-18 - „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Stanisława Staszica w Zgierzu”
Dodano: 2024-04-18 - Przebudowa drogi gminnej Jadzień - Osiny
Dodano: 2024-04-16 - Remont piwnic po zalaniu w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12
Dodano: 2024-04-16 - Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Proszeniu
Dodano: 2024-04-15