Przetargi.pl
Wykonanie pięcioletniej kontroli okresowej stanu sprawności technicznej budynków oraz lokali mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Prudniku

Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Piastowska 42
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4363884 , fax. 077 4363884
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
    ul. Piastowska 42 42
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 077 4363884, fax. 077 4363884
    REGON: 53054072000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbkprudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie pięcioletniej kontroli okresowej stanu sprawności technicznej budynków oraz lokali mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Prudniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujący przedmiot zamówienia: Wykonanie pięcioletniej kontroli okresowej stanu sprawności technicznej budynków oraz lokali mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Prudniku Wykaz budynków i lokali wraz z podziałem na etapy realizacji stanowi załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. 2. Zadaniem Wykonawcy będzie: I. Sprawdzenie stanu technicznego przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawa Budowlanego ( tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. 99 Nr 74 poz. 836) w zakresie: A. branży ogólno-budowlanej -budynki Oględziny i analiza stanu technicznego - ściany zewnętrzne, warstwy fakturowe. - attyki, filary, gzymsy, balustrady, loggie, balkony - mocowanie urządzeń do ścian i dachu budynku - elementy odwodnienia oraz obróbki blacharskie - konstrukcja dachowa - pokrycie dachowe - kominy ponad dachem. - przejścia przyłączy przez ściany budynku - stolarka okienna - stolarka drzwiowa - izolacje - schody zewnętrzne - schody wewnętrzne, - klatka schodowa B. branży ogólno-budowlanej -lokale mieszkalne i lokale użytkowe - tynki wewnętrzne - malatura - stolarka okienna - stolarka drzwiowa wewnętrzna - posadzki - piece kuchenne i pokojowe Sprawdzenie elementów budynku narażonych na szkodliwe działanie wpływów atmosferycznych i innych czynników. Wartość użytkowa elementów budynku. Estetyka budynku i jego otoczenia. Ocena % rozmiaru zużycia - ocena po oględzinach. C. branży elektrycznej w zakresie: - kontrola instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych i użytkowych, - kontrola instalacji elektrycznych oświetlenia administracyjnego (klatka schodowa, strych, piwnica), - kontrola instalacji elektrycznej wewnętrznej linii zasilającej w klatce schodowej, - kontrola instalacji piorunochronnej na obiekcie. Badania okresowe mają na celu sprawdzenie, czy stan techniczny instalacji lub urządzeń elektrycznych w trakcie eksploatacji nie uległ pogorszeniu w stopniu stwarzającym zagrożenie dla ich dalszego bezpiecznego użytkowania. Okresowe sprawdzanie i próby instalacji oraz urządzeń elektrycznych powinny dać odpowiedź na pytanie, czy wymagania stawiane instalacji (urządzeniu) są zachowane w czasie ich użytkowania. Okresowe sprawdzanie i próby powinny obejmować co najmniej: 1. oględziny instalacji, 2. pomiary rezystancji izolacji, 3. badania ochrony przed dotykiem pośrednim, - dla instalacji odgromowej badania wraz z metryką urządzeń D. branży sanitarnej Oględziny i analiza stanu technicznego instalacji wraz z armatura w lokalach mieszkalnych: - instalacji gazowej - instalacji kanalizacji sanitarnej - instalacji kanalizacji deszczowej - instalacji wody użytkowej zimnej i ciepłej - instalacji wodnej p.poż. i hydrantów - instalacji c.o. Ocena stanu izolacji termicznych i akustycznych. E. prac kominiarskich Oględziny i analiza stanu technicznego: - przewodów dymowych - grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych II. Dokonanie wpisów do książki obiektu budowlanego a także wykonanie zestawień robót remontowych w kolejności ich wykonania z uwzględnieniem stopni pilności dla każdego elementu budynku oraz lokalu mieszkalnego i lokalu użytkowego w poszczególnych branżach wg załącznik nr 10 do SIWZ (zestawienie w kolorach), a dodatkowo : a) wykonanie inwentaryzacji przewodów kominowych w formie szkicu wraz z oznaczeniem, ponumerowaniem , opisaniem odnośnie podłączeń urządzeń. -integralną częścią protokołu przeglądu jest załącznik inwentaryzacji. b) zestawienie wszystkich nieprawidłowości i zagrożeń wynikających z protokołów wykonanych w poszczególnych branżach na każdy lokal mieszkalny danego budynku po rozliczeniu każdego etapu. c) zestawienie wszystkich nieprawidłowości i zagrożeń wynikających z protokołów wykonanych w poszczególnych branżach na każdy budynek po rozliczeniu każdego etapu. - zestawienia winny być przekazane w wersji wydruku oraz w wersji elektronicznej. III. Z przeprowadzonych przeglądów Wykonawca sporządzi protokoły okresowej kontroli obiektów budowlanych wg. załącznika nr 9 do SIWZ wraz z załącznikami od nr 1 do nr 10 wg wzorów będących załącznikami do SIWZ i do umowy oraz: a) przekaże kopie protokołów najemcom lokali b) przekaże oryginały protokołów Zamawiającemu w 1 egzemplarzu (protokoły w każdej z branż winny być wypełnione długopisem w kolorze niebieskim i podpisane przez najemcę.) c) kompletną dokumentację na każdy budynek z osobna należy złożyć w skoroszycie wpinanym PCV (na dziurki) IV. Wykonawca przed rozpoczęciem przeglądu może zapoznać się z protokołami z poprzednich przeglądów, z protokołami odbioru robót remontowych wykonywanych w budynku w okresie od poprzedniego przeglądu, zgłoszeniami użytkowników lokali dotyczącymi usterek, wad, uszkodzeń lub zniszczeń elementów budynku, a Zamawiający zobowiązuje się udostępnić mu posiadaną dokumentację. V. W przypadku sytuacji mogących spowodować zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia bądź środowiska a w szczególności katastrofę budowlaną, pożar, wybuch, porażenie prądem elektrycznym albo zatrucie gazem - obowiązek usunięcia stwierdzonych uszkodzeń oraz uzupełnienie braków powinien być potwierdzony w protokole z kontroli obiektu budowlanego. Osoba dokonująca kontroli jest obowiązana bezzwłocznie przesłać kopię tego protokołu do właściwego organu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki udziału: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania - Posiadają doświadczenie z ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wyrażające się tym, że wykonali co najmniej jeden przegląd kontroli stanu technicznego budynków mieszkalnych wielorodzinnych. Doświadczenia podwykonawców oraz ich zasoby nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy wykonawca spełnia warunki udziału. - Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, winny należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa OIIB i posiadać wymagane uprawnienia budowlane do wykonywania przeglądów okresowych budynków a dodatkowo w zakresie instalacji elektrycznej - świadectwo kwalifikacyjne D z uprawnieniami dotyczącymi prac kontrolno-pomiarowych, w branży gazowej - świadectwo kwalifikacyjne D oraz w zakresie branży kominiarskiej przeglądy mogą być dokonywane przez osoby z uprawnieniami Mistrza w Rzemiośle Kominiarskim c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) 2)Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 9 ppkt. 1 lit a -i według formuły spełnia/nie spełnia. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. b) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ( załącznik nr 3 ), w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpi?sie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działal?ności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa, wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował) według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspól?ny wykaz kadry e) dokumenty lub oświadczenia stwierdzające, że osoby, o których mowa w pdpkt d) posiada?ją wymagane uprawnienia tj. kopie uprawnień budowlanych oraz aktual?ne zaświadczenia o przynależności tych osób do OIIB; f) wykaz wykonanych co najmniej jednego przeglądu kontroli stanu technicznej budynków mieszkalnych wielorodzinnych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je?żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowia?dających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wyko?nania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru końcowego) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. g) oświadczenie o nie karaniu w zakresie objętym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego załącznik nr 6 h) oświadczenie o nie zaleganiu w podatkach i opłatach i składkach na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne załącznik nr 6 i) pełnomocnictwo, oryginał pełnomocnictwa, podpisany przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy (współwykonawców) lub poświadczona przez nich za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbkprudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach