Przetargi.pl
Wykonanie palisady na drodze dz. nr 477 w Jarnołtówku oraz usunięcie drzew z terenu PKP P.L.K S.A. Dz. nr 532/1 w Charbielinie

Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 092 100 , fax. 774 092 101
  • Data zamieszczenia: 2017-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
    Rynek 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 774 092 100, fax. 774 092 101
    REGON: 531412792
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowe.glucholazy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie palisady na drodze dz. nr 477 w Jarnołtówku oraz usunięcie drzew z terenu PKP P.L.K S.A. Dz. nr 532/1 w Charbielinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych polegających na wykonaniu palisady na drodze dz. nr 477 w Jarnołtówku oraz usunięcie drzew z terenu PKP P.L.K S.A. Dz. nr 532/1 w Charbielinie. Do wykonawcy będzie należało m. in. wykonanie: 1. palisady a) wbudowanie krawężnika przejezdnego na odcinku ok.134mb b) wbudowanie 3 rzędów kostki betonowej na odcinku ok.134mb c) wbudowanie palisady 80-60 cm na odcinku ok.134mb d) wykonanie odwodnień liniowych zjazdów e) wykonanie zabezpieczenia nasypu pomiędzy chodnikiem a nieruchomościami prywatnymi na odcinku ok.82mb 2. wycinka drzew a) wykonanie wycinki 14 szt. drzew zgodnie z uzgodnieniami z PKP S.A. b) usunięcie karpiny i uzupełnienie ubytków pospółką c) przekazanie drewna PKP S.A. d) utylizacja gałęzi i korzeni. 3. Opracowanie uwierzytelnionych map powykonawczych dla zakresu realizowanego zadania w wersji papierowej, wraz z mapą powykonawczą. 4. Opracowanie kosztorysu powykonawczego, który będzie podstawą do wystawienia faktury. Dodatkowe koszty Wykonawcy, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia: • geodezyjny koszt obsługi budowy, • koszty badań i sprawdzeń (wskaźniki zagęszczenia gruntu, warstw podbudowy itp.), • koszty związane z organizacją ruchu w czasie trwania robót wraz z opracowaniem i zatwierdzeniem projektów organizacji ruchu, montażem oznakowań, itp. (w przypadku wystąpienia potrzeb), • koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót, • koszty opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego dla zarządców dróg, których gmina nie jest właścicielem skrzyżowania dróg gminnych z innymi drogami (w przypadku wystąpienia potrzeb), • koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp., • koszty dozoru budowy, • koszty wywozu odpadów na wysypisko, • inne koszty, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia • koszty szkoleń związanych z wycinką drzew na terenie PKP S.A. • koszty ewentualnego transportu drewna zgodnie z ustaleniami PKP S.A. • ewentualne koszty związane z zajęciem terenu PKP S.A. • koszty za opóźnienia, zmniejszenie prędkości pociągów z uwagi na prowadzoną wycinkę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, 2. Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 4. Kosztorys ofertowy 5. Informacja o wystąpieniu tzw. mechanizmu odwróconego (odwrotnego) obciążenia podatkiem VAT – w przypadku wystąpienia sytuacji o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z przepisem art. 91 ust. 3a ustawy PZP wykonawca zobowiązany jest składając ofertę poinformować czy wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Obowiązek doliczenia podatku VAT przez zamawiającego do przedstawionej w ofercie ceny znajdzie zastosowanie w szczególności w przypadkach przewidzianych w art. 17 ustawy o VAT. 6. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca może zastrzec w ofercie (oświadczeniem zawartym w Formularzu Oferty), iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 7. wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wg wzoru załączonego do formularza ofertowego 8. w przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów , Wykonawca składa oryginał pisemnego zobowiązania podmiotu, na którego zasoby się powołuje (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ), 9. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z treścią załącznika nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach