Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu z/s w Latkowie ogłasza przetarg
- Adres: 88-108 Inowrocław, Latkowo 11
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3533048, 3552709 w. 35
- Data zamieszczenia: 2009-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu z/s w Latkowie
Latkowo 11 11
88-108 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3533048, 3552709 w. 35
REGON: 09236636000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.ZDPLATKOWO.COM.PL
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO NA DROGACH POWIATOWYCH POWIATU INOWROCŁAWSKIEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie zakresu robót zgodnie z załączonym kosztorysem ofertowym. Skrzyżowanie ulic: Kopernika - Roosevelta- Narutowicza Skrzyżowanie ulicy: Roosevelta - Świętokrzyska - Wierzbińskiego Skrzyżowanie Alei Niepodległości z ulicą Wojs - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332214
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w tym względzie kierownik budowy i majster robót musi posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej. Osoby wymienione powyżej muszą : a) posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), b) posiadać wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Do realizacji robót wymagany jest personel w celu obsadzenia następujących stanowisk: - kierownik robót - osoba z uprawnieniami do wykonywania robót drogowych; - majster robót - osoba z uprawnieniami do wykonywania robót. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponadto spełniają warunki dodatkowe tj. : a) udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem. b) posiadają potencjał sprzętowy do prowadzenia robót. Wymagane jest posiadanie niżej podanych jednostek sprzętowych: - malowarka; - środki transportu. Sprzęt pracujący oraz obszar prowadzenia robót, powinien być prawidłowo oznakowany zgodnie z obowiązującym prawem, w celu zapewnienia całkowitego bezpieczeństwa. 5. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów. 6. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa. 7. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia / nie spełnia. 8. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki : 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) oświadczenie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 3) oświadczenie z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, 4) parafowany przez wykonawcę Formularz postanowień umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4, 5) wypełniony i podpisany Formularz kosztorysu ofertowego z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5, 6) wypełniony i podpisany wykaz stawek i narzutów z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6, 7) Aktualny odpis w właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10) Informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi - załącznik nr 7. 11) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - załącznik nr 8. 12) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 9. Do wykazu należy załączyć kopie uprawnień drogowych. 13) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 10. 14) Oświadczenie o ubezpieczeniu wykonywanego zadania z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej. Odpowiedzialność cywilna powinna uwzględniać szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków. 15) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdplatkowo.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach powiatowych Powiatu Inowrocławskiego w 2016 roku
Dodano: 2016-04-12 - Odnowienie oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznych dróg Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2016r. z podziałem na 6 części
Dodano: 2016-04-08 - Utrzymanie oznakowania poziomego w granicach administracyjnych miasta Torunia
Dodano: 2016-03-17 - Wykonanie oznakowania poziomego na terenie miasta Bydgoszczy w 2016 r.
Dodano: 2016-02-24 - Odnowa oznakowania poziomego dróg krajowych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego w latach 2016-2017 z podziałem na części: Część nr 1 - droga nr A-1, S5c, 5c, 91 Część nr 2 - droga nr S5, 5, 5b, 15, 15c, 25, 56, 96 Część nr 3 - droga nr S10, 10, 16, 55, 62, 67, 80, 95
Dodano: 2015-12-04 - Odnowienie oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznych dróg Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2015r.
Dodano: 2015-05-22 - BIEŻĄCE UTRZYMANIE, REMONT I WYMIANĘ OZNAKOWANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE BURMISTRZA SZUBINA
Dodano: 2015-04-20 - Wykonanie oznakowania poziomego na terenie miasta Bydgoszczy w 2015 r.
Dodano: 2015-01-30 - Wykonanie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Wąbrzeźnie w 2014 r.
Dodano: 2014-08-14 - Wykonanie oznakowanie poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Żołędowo w 2014 roku
Dodano: 2014-07-04