Przetargi.pl
WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO DRÓG NA TERENIE MIASTA SOSNOWCA

Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, Plonów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 291 79 22
  • Data zamieszczenia: 2020-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
    Plonów 22/I
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 291 79 22
    REGON: 27681549000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO DRÓG NA TERENIE MIASTA SOSNOWCA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    • Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie oznakowania poziomego dróg (linie segregacyjne, przej-ścia dla pieszych, strzałki i symbole), na terenie miasta Sosnowca. • Oznakowanie powinno być wykonane farba akrylową z elementami odblaskowymi nakładaną przy użyciu urządzenia natryskowego - natrysk wysokociśnieniowy. • Zakres prac obejmuje: - prace pomiarowe, przygotowawcze i oznakowanie robót, - przygotowanie i dostarczenie materiałów, - oczyszczenie nawierzchni, - przedznakowanie (w razie potrzeby) - naniesienie powłoki znaków na nawierzchnię drogi o kształtach i wymiarach zgodnych z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 2311) w spra-wie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (muszą odpowiadać wymaganiom zawartym w SST do niniejszego postępowania). • Malowanie musi być prowadzone przy użyciu urządzenia natryskowego (natrysk wysokociśnieniowy), natomiast oznakowanie nie aktualne powinno zostać sfrezowane. • Zakres prac będzie przekazany protokołem przekazania, czas realizacji zamawiający ustalać będzie indywidualnie w zależności od wielkości robót przekazanych. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania kompleksowego oznakowania poziomego na danej ulicy (linie segregacyjne, strzałki, symbole, przejścia dla pieszych mają być malowane w jednakowym czasie, przesuwając się sukce-sywnie do przodu zaczynając od początku wskazanej ulicy do jej końca). • Odbiory wykonanych prac będą się odbywać na podstawie częściowych protokołów odbioru. Podstawą do rozliczenia będzie protokół odbioru robót częściowych z adnotacją zamawiającego „bez uwag” oraz kosztorys powykonawczy. • Rozliczenie nastąpi w ciągu 30 dni od złożenia faktury (wraz z protokołem odbioru), zaoferowane stawki cenowe będą stałe bez względu na czas, jak i miejsce wykonywania robót. • Zamawiający przewiduje ok. 23 500 m² jednokrotnego wykonania oznakowania poziomego na dro-gach miasta Sosnowiec. • Zamawiający zastrzega, że przewidywany i podany powyżej zakres wykonania oznakowania jest za-kresem szacunkowym. W przypadku realizacji zamówienia w zakresie mniejszym niż podany powyżej, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia, a Zamawiający nie poniesie żadnych konse-kwencji z tego tytułu. • Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia powtórnego oznakowania poziomego odrębnym zlece-niem na podstawie ceny jednostkowej zawartej w niniejszej umowie. Przedmiotem zamówienia są roboty mające na celu zwiększenie bezpieczeństwa ruchu (art. 20 ustawy o drogach publicz-nych), dla których nie sporządza się dokumentacji projektowej, ani kosztorysu inwestorskiego, gdyż nie są one robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy Prawo budowlane. • Wymagany okres gwarancji: Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego z tytułu gwarancji i rękojmi za wady fizyczne przedmiotu zamówienia, przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy i nie dłuższy niż 12 miesięcy, liczony od daty zakończenia wykonania przedmiotu umowy Okres udzielonej gwarancji na roboty budowlane jest w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert. • W ramach zamówienia Wykonawca będzie również zobowiązany do: - Opracowania projektu organizacji ruchu (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Bu-downictwa z dnia 18 lutego 2016r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem – Dz. U. z 2016 poz. 314) osobna dla: a) dróg gminnych – projekt winien uzyskać zatwierdzenie zarządu dróg, b) dróg powiatowych – projekt winien uzyskać zatwierdzenie zarządu dróg oraz Komendanta miejskiego Policji, c) dróg krajowych – projekt winien uzyskać zatwierdzenie zarządu dróg oraz Komendanta wojewódzkiego Policji, - Wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót. - Zrealizowania wszelkich czynności, robót i prac koniecznych do prawidłowego, zgodnego z przepisami wykonania robót. Koszt powyższych opracowań poniesie Wykonawca. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty. • Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się do zatrud-nienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie lub przez podwykonawcę osób mających realizować zamówienie jeżeli zakres czynności tych osób polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). Wykonawca wybrany do realizacji przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest do przedstawienia stosownych oświadczeń czy zaświadczeń lub zanonimizowanych dokumentów po-twierdzających powyższe Zamawiającemu, na postawie pisemnego wezwania przesłanego drogą elektroniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach