Przetargi.pl
Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego jezdni na terenie miasta Bytomia w 2016r.

Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3969700 , fax. 032 3969702
  • Data zamieszczenia: 2016-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów
    ul. Smolenia 35 35
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3969700, fax. 032 3969702
    REGON: 24013698900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego jezdni na terenie miasta Bytomia w 2016r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego odblaskowego, cienkowarstwowego jezdni farbą akrylową, z zastosowaniem mikrokuli, na terenie miasta Bytomia w 2016r. 2. Zamówienie obejmuje: 1) odnowienie istniejącego oznakowania ciągów drogowych, oddzielnych skrzyżowań, miejsc przejść dla pieszych, stanowisk postojowych itp. wg wskazań Zamawiającego, 2) wykonanie nowego oznakowania poziomego zgodnie z przekazywanymi przez Zamawiającego projektami organizacji ruchu, 3) odtworzenie fragmentaryczne brakujących znaków poziomych usuniętych w trakcie prowadzonych remontów cząstkowych jezdni. 3. Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia następujące rodzaje i orientacyjne (szacunkowe) ilości prac do wykonania: Lp Rodzaj prac Jedn. miary Orientacyjne (szacunkowe) ilości prac 1. linie podłużne segregacyjne i krawędziowe - ciągłe oraz pow. wyłączone z ruchu malowane mechanicznie m2 18.000 2. linie podłużne segregacyjne i krawędziowe - przerywane malowane mechanicznie m2 2.950 3. linie i znaki poprzecznie malowane mechaniczne m2 9.500 4. znaki uzupełniające i strzałki malowane mechaniczne m2 4.000 5. powierzchnie na przejazdach rowerowych (w kolorze czerwonym) i stanowiskach postojowych (w kolorze niebieskim) malowane mechanicznie m2 300 6. usunięcie oznakowania poziomego poprzez frezowanie lub śrutowanie m2 200 Podane ilości prac są orientacyjne (szacunkowe), co oznacza że ich faktyczne ilości mogą odbiegać od założeń, gdyż zlecanie prac odbywać się będzie wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zleci do wykonania nie mniej niż 70% ilości poszczególnych prac wskazanych w tabeli powyżej. Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych i odebranych prac danego rodzaju i cen jednostkowych podanych w formularzu ofertowym, do wysokości łącznej ceny ofertowej brutto. 4. Przyporządkowanie linii do poszczególnych pozycji w tabeli. Poz. 1 P-2a, P-2b, P-3a, P-3b, P-4, P-7b, P-7d, P-18 , P-21a , P-21b, wypełnienie powierzchni przejezdnych, Poz. 2 P-1a, P-1b, P-1c, P-1d, P-1e, P-5, P-6, P-6a, P-7a, P-7c, Poz. 3 P-10, P-11, P-12, P-13, P-14, P-25, Poz. 4 P-8a, P-8b, P-8c, P-8d, P-8e, P-8f, P-8g, P-8h, P-8i, P-9a, P-9b, P-15, P-16, P-17, P-18, P-19, P-20, P-22,P-23, P-24, P-26 napisy i symbole znaków pionowych w oznakowaniu poziomym. 5. Wszystkie linie oraz napisy i symbole należy wykonać farbą akrylową rozpuszczalnikową, o następujących właściwościach: - szybkoschnąca, - kolor biały, - przystosowana do malowania jezdni z zastosowaniem mikrokuli, - posiadająca atest dopuszczający do stosowania w drogownictwie, wydany przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów lub inną upoważnioną jednostkę. 6. Ze względu na duże natężenia ruchu kołowego na głównych ciągach drogowych Zamawiający będzie wymagał, aby przeważający zakres prac był realizowany poza godzinami szczytu, tj. w godz. między 18:00 a 5:00 oraz w dni wolne od pracy. Zamawiający w uzasadnionych okolicznościach może zlecić wykonywanie prac w innych godzinach. 7. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić pełną dyspozycyjność i zdolność do realizacji zamówienia wg wskazań Zamawiającego, tj. podjąć działania w czasie nie dłuższym niż jedna doba od dnia otrzymania zlecenia oraz gwarantować wydajność prac co najmniej 750 m2 na dobę. Zaoferowana przez Wykonawcę wydajność będzie stanowiła jedno z kryteriów oceny ofert, punktowane zgodnie z cz. XIII SIWZ. 8. Frezowanie lub śrutowanie znaków poziomych będzie realizowane w sytuacjach wymagających wprowadzenia zmian w stałych organizacjach ruchu polegających na usunięciu starego i wykonaniu nowego oznakowania poziomego. 9. Przedmiot zamówienia określa szczegółowo niniejsza specyfikacja oraz wzór umowy, stanowiący załącznik do niej. 10. Założenia do kalkulacji jednostkowych: 1/ oznakowanie miejsca robót (ustawienie oznakowania pionowego zabezpieczającego prace zgodnie z niżej zamieszczoną uwagą), 2/ ręczne oczyszczenie szczotką lub sprężonym powietrzem jezdni w miejscach przewidzianych do malowania, 3/ wytyczenie linii i innych elementów oznakowania poziomego na jezdni, 4/ przygotowanie farby i sprzętu, 5/ frezowanie lub śrutowanie znaków poziomych urządzeniami przystosowanymi do realizacji przedmiotowych prac (w wypadku wystąpienia konieczności dokonania korekt w stosunku do istniejącego oznakowania), 6/ malowanie znaków mechaniczne malowarką, 7/ malowanie znaków mechaniczne z wykorzystaniem szablonów, 8/ przenoszenie oznakowania pionowego (zabezpieczającego prace) w miarę postępu robót. UWAGA: Wykonawca odpowiada za właściwe oznakowanie miejsca prowadzenia prac. Podczas prowadzenia prac w pasie drogowym należy dokonać ich prawidłowego oznakowania, które musi być zgodne z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. poz. 2181 z późn. zm.). 11. Wykonawca na wykonane prace powinien udzielić co najmniej 1-miesięcznej gwarancji liczonej od dnia protokolarnego odbioru końcowego, przy czym termin naprawy gwarancyjnej będzie określony na czas sprzyjających warunków pogodowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332214
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 7.500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1/ nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy, w przypadku konsorcjum - przynajmniej jeden z konsorcjantów, upoważniony do wniesienia wadium), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego - tj. Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom ul. Smolenia 35), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2/ określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3/ kwotę gwarancji, 4/ okres ważności gwarancji (nie może być krótszy niż okres związania ofertą), 5/ oświadczenie gwaranta, w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie i bezwarunkowo do zapłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek zatrzymania wadium wymienionych w ustawie Prawo zamówień publicznych. Powyższe zapisy stosuje się również do poręczeń wskazanych w art. 45 ust 6 pkt 2 i 5 ustawy. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Getin Noble Bank O/Bytom: 43 1560 1049 0000 9030 0026 9731. 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego - 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (II piętro - pok. nr 219 - Dział Zamówień Publicznych). Zamawiający zwraca uwagę, aby oryginału gwarancji wadialnej nie łączyć w sposób trwały z ofertą, z uwagi na konieczność zwrotu tego dokumentu. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi wpływ środków na rachunek Zamawiającego i uznanie środków na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach wskazanych w art. 46 ustawy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty z złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje też wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wydajność
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach