Przetargi.pl
Wykonanie otworu studziennego nr 3C i 6D oraz likwidacja otworów studziennych nr 3A i 6

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 14
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5676053 , fax. 087 5675022
  • Data zamieszczenia: 2015-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji
    ul. Gen. Wł. Sikorskiego 14 14
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5676053, fax. 087 5675022
    REGON: 790011345
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie otworu studziennego nr 3C i 6D oraz likwidacja otworów studziennych nr 3A i 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót geologicznych polegających na wykonaniu dwóch nowych otworów studziennych nr 3C i 6D oraz likwidacja otworów studziennych nr 3A i 6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące prace na terenie ujęcia wody w Suwałkach: - wykonanie otworów studziennych nr 3C, 6D, - pobranie próbek gruntu i wody, - wykonanie pomiarów i obserwacji hydrologicznych w czasie wiercenia, - zamknięcie horyzontów wodonośnych, - filtrowanie otworów - wykonanie filtrów z rur stalowych, - wykonanie próbnego pompowania zespolonego, dowiązanego do monitoringu inwestora, - badanie jakości wody w zakresie fizykochemicznym i bakteriologicznym w zakresie monitoringu kontrolnego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 roku w spawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. nr 61, poz. 417) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 kwietnia 2010 roku zmieniającym rozporządzenie w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. nr 72, poz. 466), - wykonanie prac geodezyjnych celem zniwelowania i dowiązania geodezyjnego otworów studziennych, - likwidacja otworów studziennych nr 3A i 6, - zagospodarowanie terenu. Całość prac należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją hydrogeologiczną, zawierającą projekty geologiczno-techniczne wykonania i likwidacji otworów studziennych, będącą integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz pod nadzorem uprawnionego geologa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452622209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 200 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych i 00/100). Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. 1.1 Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09. 11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 1.2 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna bezwzględnie wskazywać, że jest płatna bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, bez konieczności wykazywania istnienia roszczenia oraz powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; f) z treści gwarancji wnoszonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinno wynikać, że odnosi się ona zarówno do zleceniodawcy gwarancji jak i do pozostałych członków konsorcjum - jeżeli to wynika z umowy konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancyjnego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwik.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach