Przetargi.pl
Wykonanie otworu studziennego nr 2a w miejscowości Białynin, gmina Głuchów. (UMOWA) Zamawiający: Gmina Głuchów 96 - 130 Głuchów Załącznik nr 5 Umowa Nr RG 341/13/09 PROJEKT

Gmina Głuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-130 Głuchów, Aleja Klonowa 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8157530 , fax. 046 8157058
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchów
    Aleja Klonowa 5 5
    96-130 Głuchów, woj. łódzkie
    tel. 046 8157530, fax. 046 8157058
    REGON: 00053268800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gluchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie otworu studziennego nr 2a w miejscowości Białynin, gmina Głuchów. (UMOWA) Zamawiający: Gmina Głuchów 96 - 130 Głuchów Załącznik nr 5 Umowa Nr RG 341/13/09 PROJEKT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie otworu studziennego nr 2a (zastępczego), zgodnie z zakresem robót, przewidzianych projektem prac geologicznych zatwierdzonym decyzją Starosty Skierniewickiego z dnia 02.09.2009 r. znak: ROŚ.I.7520-13/09, a w szczególności: - wykonanie otworu studziennego rozpoznawczego do głębokości 42,0 m systemem mechanicznym - udarowym, o następującej konstrukcji: - rury obsadowe ? 406 mm - do głębokości 12,0 m ( usunięte po zafiltrowaniu), - rury obsadowe ? 356 mm - do głębokości 42,0 m (usunięte po zafiltrowaniu), - zabudowanie w otworze studziennym na głębokości 42,0 m filtra szczelinowego wykonanego z rur PCV-KP, o następujących wymiarach: - rura podfiltrowa DN 175 (? 195 mm), długości 3,5 m, - cześć czynna - filtr szczelinowy DN 175 (? 195 mm), długości 12,0 m, w tym części perforowanej ok.11,5 m. - rura nadfiltrowa DN 200 (? 225 mm), długości 26,5 m, w tym redukcja DN 175/DN 200, długości ok. 1,0 m. - wykonanie próbnego pompowania, w tym pompowania oczyszczającego i pomiarowego w wymiarze min. 72 h. - wykonanie analizy fizyko-chemicznej i bakteriologicznej wody surowej, - wykonanie dokumentacji geodezyjnej, w zakresie niezbędnym dla dokumentacji hydrogeologicznej powykonawczej - wykonanie dokumentacji hydrogeologicznej powykonawczej wraz z nadzorem hydrogeologicznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452622209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków: Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. nr 1. 2. Ślepy kosztorys ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. nr 2. 3. Wzór umowy - podpisana ostatnia strona jako warunek zobowiązania się wykonawcy do zawarcia umowy na zasadach określonych we wzorze umowy - zał. nr 5. 4. Oświadczenie z wizji lokalnej potwierdzone do dnia 30.11.2009 r. przez zamawiającego - zał. nr 7. 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, składa następujące dokumenty: 5.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 5.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 5.3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załączniki nr 3 i nr 6. 5.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty. 6. W celu potwierdzenia spełnienia warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 6.1. Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4) wykonanych minimum czterech robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym 2 studni o konstrukcji i głębokości porównywanej do przedmiotu zamówienia oraz wydajności nie mniejszej niż Q = 25 m3/h, z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu, dat wykonania, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6.2. Wykaz posiadanego sprzętu umożliwiającego wykonanie przedmiotu zamówienia - zał. nr 8. 6.3. Wykaz kadry kierowniczej oraz pracowników wykonawcy, którzy będą odpowiedzialni za realizację zamówienia wraz z potwierdzeniem ich uprawnień - zał. nr 9. 7. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 7.1. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50 000,- zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty. 7.2. Polisę lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gluchow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach