Gmina Przytuły ogłasza przetarg
- Adres: 18-423 Przytuły, ul. Supska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 862 177 013 , fax. 862 177 013
- Data zamieszczenia: 2020-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Przytuły
ul. Supska 10
18-423 Przytuły, woj. podlaskie
tel. 862 177 013, fax. 862 177 013
REGON: 45066998000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przytuly.powiatlomzynski.pl/bip/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie otworu rozpoznawczo - eksploatacyjnego SW2A i likwidacji otworu studziennego SW2 na terenie stacji wodociągowej położonej na gruntach miejscowości Nowa Kubra, gm. Przytuły. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie otworu rozpoznawczo - eksploatacyjnego SW2A i likwidacji otworu studziennego SW2 na terenie stacji wodociągowej położonej na gruntach miejscowości Nowa Kubra, gm. Przytuły zgodnie z dokumentacją projektową jak również: • Wykonanie pomiarów i badań przewidzianych w projekcie robót geologicznych, • Wykonanie badań laboratoryjnych i geodezyjnych przewidzianych w projekcie robót geologicznych, • Opracowanie Dodatku do dokumentacji hydrologicznej przewidzianego w projekcie robót geologicznych, • Opracowanie powykonawczej dokumentacji zlikwidowanego otworu studziennego przewidzianej w projekcie robót geologicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262220-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązania podmiotu trzeciego - załącznik nr 7 do SIWZ (jeśli dotyczy), Pełnomocnictwo do składania oferty wspólnej - w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 ustawy (jeśli dotyczy), Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę wraz z załącznikami, jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych - (jeśli dotyczy),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną