Przetargi.pl
Wykonanie otworów obserwacyjnych w ramach tematu: Reorganizacja, rozwój i przystosowanie sieci obserwacyjno - badawczej wód podziemnych do wymagań Ramowej Dyrektywy Wodnej

Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-975 Warszawa, ul. Rakowiecka 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8498085, 8495027 , fax. 022 8498085, 8495027
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Rakowiecka 4 4
    00-975 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8498085, 8495027, fax. 022 8498085, 8495027
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgi.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie otworów obserwacyjnych w ramach tematu: Reorganizacja, rozwój i przystosowanie sieci obserwacyjno - badawczej wód podziemnych do wymagań Ramowej Dyrektywy Wodnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie otworów obserwacyjnych (piezometrów) o głębokości od 10 do 190 m (z uwzględnieniem ewentualnego pogłębienia otworu o +10% w stosunku do założeń projektowych), które stanowić będą część sieci obserwacyjno-badawczej wód podziemnych. Otwory posiadają zatwierdzone projekty prac geologicznych. Otwory wykonać należy zgodnie z projektami oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru wierceń wraz z innymi pracami geologicznymi zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Rozdziale 2 SIWZ, mającymi na celu zafiltrowanie otworów obserwacyjnych, wykonanie w nich zabiegów usprawniających, pompowania oczyszczającego i pomiarowego, poboru do badań próbek gruntu i wody oraz zainstalowania obudów wraz z inwentaryzacją geodezyjną. Otwory obserwacyjne wykonane zostaną na terenie całego kraju, z uwzględnieniem podziału zamówienia na części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 763400008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dla części 1: 1 100, 00 - PLN (słownie: jeden tysiąc sto zł). Dla części 2: 360, 00 - PLN (słownie: trzysta sześćdziesiąt zł). Dla części 3: 4 700, 00 - PLN (słownie: cztery tysiące siedemset zł). Dla części 4: 4 200, 00 - PLN (słownie: cztery tysiące dwieście zł) Dla części 5: 1 600, 00 - PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset zł) Dla części 6: 830, 00 - PLN (słownie: osiemset trzydzieści zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2.1) Doświadczenie zawodowe: Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem w wykonywaniu otworów hydrogeologicznych (studni wierconych, otworów obserwacyjnych) w utworach czwartorzędowych oraz w starszych twardych skałach osadowych i krystalicznych. Doświadczenie to powinno być potwierdzone wykonaniem w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, nie mniej niż trzech otworów hydrogeologicznych odpowiadających głębokości oraz warunkom geologicznym i technicznym, otworom obserwacyjnym w tej części zamówienia, na które składana jest oferta. Wykonawca winien przedstawić wykaz zrealizowanych zamówień, wraz z podaniem nazwy Zamawiającego, opisu i zakresu zamówienia, wartości zamówienia, terminów wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane należycie. 2.2) Uprawnienia dozoru geologicznego: Wykonawca zapewnia dozór geologiczny nad zleconymi pracami geologicznymi. Geolog dozoru powinien posiadać uprawnienia geologiczne V lub IV kategorii. 2.3) Potencjał techniczny: Wykonawca winien dysponować w pełni sprawnymi odpowiednimi urządzeniami wiertniczymi, w ilości umożliwiającej dotrzymanie terminu realizacji, pozwalającymi na wykonanie wierceń, rurowań i pobranie rdzeni wiertniczych. Wykonawca powinien posiadać odpowiednie pompy do przeprowadzenia w otworach zabiegów usprawniających, pompowań oczyszczających i pomiarowych. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunki Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IV.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 8 do Instrukcji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz (załącznik nr 9 do Instrukcji) zrealizowanych prac zgodnych z wymaganiami Zamawiającego wraz z załączonymi dokumentami, potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. Wykaz (załącznik nr 10 do Instrukcji) osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z informacją o ich kwalifikacjach i posiadanych uprawnieniach. 5. Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia (zał. nr 11). Wykonawcy składający ofertę wspólnie załączają do oferty następujące dokumenty: 6. Dokumenty wymienione w punkcie 2 składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólnie. 7. Dokumenty wymienione w punktach 1, 3, 4 i 5 składają wykonawcy wspólnie. 8. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgi.gov.pl pod zakładką przetargi/usługi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach