Przetargi.pl
Wykonanie oświetlenia w hali sztucznego lodowiska przy ul. 11 Listopada 28 w Białymstoku

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 15-465 Białystok, ul. Włókiennicza 4
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6652870 , fax. 085 6652871
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Włókiennicza 4 4
    15-465 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 6652870, fax. 085 6652871
    REGON: 00098671600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie oświetlenia w hali sztucznego lodowiska przy ul. 11 Listopada 28 w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia w hali sztucznego lodowiska przy ul. 11 Listopada 28 w Białymstoku, spełniającego wymagania norm oświetlenia dla obiektów sportowych, obejmujące: dobór oświetlenia hali z możliwością wariantowego użytkowania, dobór opraw oświetleniowych holu przy wejściu głównym, dobór oświetlenia ewakuacyjnego obiektu, dostawa oraz montaż wybranych opraw oświetleniowych, montaż skrzynek sterowniczych, wykonanie kompletnego okablowania instalacji elektrycznej obwodów oświetleniowych hali lodowiska (dostosowanie do założonego obciążenia - mocy zamówionej), sprawdzenie okablowania instalacji obwodów oświetlenia górnego zaplecza lodowiska, usunięcie ewentualnych nieprawidłowości istniejącej instalacji elektrycznej, montaż i uzbrojenie tablicy bezpiecznikowej z wyszczególnieniem: wyłącznika różnicowo-prądowego, zabezpieczenie obwodów oświetleniowych z podziałem na strefy (hala zawody, hala trening, hol, zaplecze itp.), wykonanie badań instalacji i urządzeń oraz pomiaru natężenia oświetlenia głównego i ewakuacyjnego, wykonanie projektu powykonawczego instalacji elektrycznej i oświetleniowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2500,00 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające rodzajem robotom objętym przedmiotem zamówienia to jest wykonanie oświetlenia obiektów sportowych, o wartości nie mniejszej niż cena oferty brutto. b) dysponują lub będą dysponować osobami nadzoru posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118, z późn. zm.) oraz należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) pozwalającej na realizację zamówienia zgodnie z harmonogramem robót, przy założeniu że zapłata za faktycznie wykonany zakres robót dokonana będzie w terminie 30 dni od daty potwierdzającej dostarczenie faktury zamawiającemu, b) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszej niż cena oferty brutto, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)udzielą 5-letniej gwarancji na wykonane roboty, wbudowane materiały i urządzenia Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt. 1-3 ustawy i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (wg wzoru określonego w załączniku nr 2), 3)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru określonego w załączniku nr 3), 4)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg wzoru określonego w załączniku nr 4), z załączeniem dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje zawodowe oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 5)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.6), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 6)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień składania ofert, na kwotę nie mniejszą niż cena oferty brutto pomnożona przez współczynnik 1,0.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach