Przetargi.pl
Wykonanie oświetlenia ulicznego w Trzęsówce

Urząd Gminy Cmolas ogłasza przetarg

  • Adres: 36-105 Cmolas, 237b
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2837702 , fax. 017 2272873
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Cmolas
    237b 237b
    36-105 Cmolas, woj. podkarpackie
    tel. 017 2837702, fax. 017 2272873
    REGON: 00053324500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cmolas.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie oświetlenia ulicznego w Trzęsówce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie oświetlenia ulicznego w Trzęsówce: W zakres wchodzi wykonanie następujących prac: 1.1. Wykonanie oświetlenia ulicznego Trzęsówka 2 i 7 - Demontaż istniejących słupów rozkracznych ŻN - Montaż osprzętu na istniejących słupach linii napowierznej nN - Montaż na istniejących słupach linii napowietrznej nN nr 22/1 i nr 22 opraw oświetlenia ulicznego - Montaż słupa RPK- 10.5/10/E nr 7 i K-10.5/10/E nr 7/8 - Montaż słupów PP-10/ŻN - Montaż przewodu AsXSn 2x25 mm2 - Montaż układu sterowania słup nr 22 N-10.5/10 - Wykonanie uziemienia R<10ohm. Montaż ograniczników przepięć slup nr 3 RKK-10/ŻN, nr 7/8 K-10.5/10 i nr 22 N-10.5/10 - Badanie linii napowietrznej nN. Pomiary uziemień 1.2. Wykonanie oświetlenia ulicznego Trzęsówka 8 - Montaż słupa K- 10.5/10/E nr 6, 15 i N-10.5/10/E nr 1, 7, 14 - Montaż słupów PP-10/ŻN nr 2, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 12, 13 - Montaż przewodu AsXSn 2x25 mm2 - Wykonanie uziemienia R<10ohm. Montaż ograniczników przepięć slup nr 6 K-10.5/10 i nr 15 K-10.5/10 - Montaż układu sterowania - Badanie linii napowietrznej nN. Pomiary uziemień Szczegółowy zakres robót precyzują załączone przedmiary robót - Załączniki Nr 4. i wyciąg z dokumentacja technicznej wraz z rysunkami - Załączniki Nr 5.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1.500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) do 08-07-2009 godz. 9:30. Wadium powinno być wniesione w wybranej przez wykonawcę formie zgodnie z art. 45, ust. 6, pkt 1-5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza wymaganą kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego na rachunek bankowy Nr 08 9180 1021 2002 1000 7748 0010 BS Kolbuszowa Oddział Cmolas. Kwota wadium winna znaleźć się na rachunku Zamawiającego w dniu otwarcia ofert do godz. 9:30. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach - dokument wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Cmolas (pokój nr 25), zaś kserokopię potwierdzoną za zgodność do oferty. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Ustawy-Pzp. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnik zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 3) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt. 1. 4) Jeżeli oferta wykonawców o których mowa w pkt. 1 została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, dostarczenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która będzie zawierała co najmniej: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz ich solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości. 5) Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6) Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1 ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, wymaganych w dziale 6 SIWZ - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Zamawiający w trakcie ww. oceny będzie brał pod uwagę jedynie dokumenty i oświadczenia, których wymagał w SIWZ na potwierdzenie spełniania postawionych warunków. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumentu, zawierającego informację, że Wykonawca nie spełnia warunku udziału w postępowaniu lub nie złożenia przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych uzna, że Wykonawca warunku nie spełnia i wykluczy go z udziału w postępowaniu o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcę podając uzasadnienie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawcy złożą następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający wypis), 2) Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat (min. 3 tożsame z zamówieniem roboty budowlane) z podaniem zakresu przedmiotu zamówienia, dat usług i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - formularz Nr 3 do oferty. 3) Informacja nt. przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, wraz z poświadczonymi kopiami świadectw nadania uprawnień zawodowych - formularz Nr 4 do oferty. 4) oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na załączonym druku ) - formularz Nr 1 do oferty, 5) Oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości w opłatach podatku w Urzędzie Skarbowym i składek w ZUS lub, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - formularz Nr 2 do oferty, 6) Zaakceptowany projekt umowy (parafowany, zaakceptowany projekt umowy). 7) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca - formularz Nr 5 do oferty, 8) Wskazanie przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (jeśli dotyczy) - formularz Nr 6 do oferty, 2. Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej, składa dokument wystawiony w terminie i formie określonej w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te maja być składane. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Kopia tłumaczenia musi być poświadczona wg poniższych zasad. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokutemu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Pełnomocnicy działający w imieniu Wykonawcy muszą wykazać swoje umocowanie do działania. Pełnomocnictwo legitymuje pełnomocnika do wykonywania czynności prawnych w imieniu mocodawcy zatem jego zakres i okres obowiązywania powinien być wyraźnie i precyzyjnie określony. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez Mocodawcę lub notariusza. Przyjmuje się, że udzielone pełnomocnictwo upoważnia do poświadczenia kopii innych dokumentów składanych wraz ofertą, z wyłączeniem pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmolas.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach