Przetargi.pl
Wykonanie oświetlenia ulic Mickiewicza i Słowackiego oraz parkingu wraz z chodnikiem przy ulicy Mickiewicza w Międzyrzeczu

Gmina Międzyrzecz ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7412846 , fax. 095 7420228
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzecz
    ul. Rynek 1 1
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 095 7412846, fax. 095 7420228
    REGON: 21096684600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie oświetlenia ulic Mickiewicza i Słowackiego oraz parkingu wraz z chodnikiem przy ulicy Mickiewicza w Międzyrzeczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia ulic Mickiewicza i Słowackiego oraz parkingu wraz z chodnikiem przy ulicy Mickiewicza w Międzyrzeczu. 2.Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o: 2.1.opracowaną przez Biuro Usług Technicznych RAK z Siedlca dokumentację budowlano-wykonawczą stanowiącą załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ oraz 2.2.opracowaną przez Biuro Usług Technicznych RAK z Siedlca Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiącą załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ; 2.3.opracowaną przez PROFIL BIS sp. z o.o. z Zielonej Góry dokumentację budowlano-wykonawczą stanowiącą załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ oraz 2.4.opracowaną przez PROFIL BIS sp. z o.o. z Zielonej Góry Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiącą załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ; 2.5.przedmiary robót stanowiące załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Przedmiary robót mają charakter wyłącznie informacyjny o zastosowanych materiałach i technologiach i stanowią materiał pomocniczy dla Wykonawców dla właściwego przygotowania oferty; 3.Zamówienie obejmuje wykonanie oświetlenia ulicy Mickiewicza i ulicy Słowackiego w Międzyrzeczu wraz z wykonaniem parkingu przy ulicy Mickiewicza. W skład zadania wchodzi: 3.1.Wykonanie parkingu z kostki betonowej typu POLBRUK w kolorze szarym o grubości 8 cm i powierzchni 822,10 m2. Oświetlenie niniejszego parkingu na słupach SG-611/60 - szt. 4, oprawy typu SGS 101 1xSON(E/T) 70W - szt. 4. Parking posiada 32 miejsca postojowe dla samochodów osobowych + 3 stanowiska dla pojazdów osób niepełnosprawnych. Należy również wykonać oznakowanie poziome i pionowe parkingu. Nawierzchnia parkingu układana na 3cm podsypce cementowo piaskowej 1:4, 25 cm podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, 10 cm warstwa gruntu stabilizowana cementem Rm = 1,5 Mpa. 3.2.Wykonanie chodnika przy parkingu z kostki betonowej typu POLBRUK w kolorze szarym o grubości 6 cm i powierzchni 23,20 m2. Chodnik układany na 5cm podsypce cementowo piaskowej. 3.3.Wykonanie oświetlenia ulicznego ulic Mickiewicza i Słowackiego o długości linii 852 m kabel typu YAKyY-żo 4x35mm2 - 1 kV. Oświetlenie uliczne wykonane ze słupów typu SO9/oc Pr - szt. 18, oprawy typu SGS-203 SON-T Plus 100 W - szt. 19, uziemienie typu galmar. 3.4.Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w przypadku wskazania w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub pochodzenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 4.1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 4.1.1.zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, następujące roboty budowlane: wykonanie z należytą starannością minimum 2 nawierzchnie z kostki betonowej o minimalnej powierzchni 900 m2 każda oraz minimum dwie roboty związane z wykonaniem oświetlenia ulicznego o długości co najmniej 800mb każda z udokumentowaniem, że ww. roboty zostały wykonane należycie; 4.1.2.dysponują osobami i podmiotami lub będą nimi dysponować, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia upoważniające do kierowania w zakresie jak wyżej zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia upoważniające do kierowania w zakresie jak wyżej zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) 4.1.3.udzielą 3-letnią gwarancję i rękojmię na całość przedmiotu zamówienia oraz zobowiążą się do zapewnienia pełnej funkcjonalności przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji 4.2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 5.1.1) - 5.1.14) SIWZ. 4.3.Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia. 5.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 5.1.1.wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 5.1.2.oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 5.1.3.wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 5.1.4.wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5.1.5.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.1.6.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzonych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.1.7.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 5 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 4.1.1. SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie z należytą starannością minimum 2 nawierzchni z kostki betonowej o minimalnej powierzchni 900 m2 każda oraz minimum dwóch robót związanych z wykonaniem oświetlenia ulicznego o długości co najmniej 800mb każda; 5.1.8.wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 4.1.2. SIWZ; 5.1.9.pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5.1.8) SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 4.1.2. SIWZ; 5.1.10.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionych w punkcie 4.1.2. SIWZ branżach oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 4.1.2. SIWZ; 5.1.11.wypełniony kosztorysy ofertowy wg załącznika nr 7 do SIWZ. UWAGA załączony przedmiar służy jedynie dla pomocy wykonawcy; 5.1.12.zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 8 do SIWZ; 5.1.13.pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach