Przetargi.pl
Wykonanie oświetlenia boiska piłkarskiego znajdującego się na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1, 01-652 Warszawa

Ośrodek Sportu i Rekreacji "Żoliborz" m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz ogłasza przetarg

  • Adres: 01652 Warszawa, ul. Potocka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8324550 w. 112 , fax. 228 324 555
  • Data zamieszczenia: 2018-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji "Żoliborz" m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz
    ul. Potocka 1
    01652 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8324550 w. 112, fax. 228 324 555
    REGON: 1607792900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir-zoliborz.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie oświetlenia boiska piłkarskiego znajdującego się na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1, 01-652 Warszawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia boiska piłkarskiego znajdującego się na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1, 01-652 Warszawa. Lokalizacja boiska: Teren objęty pracami znajduje się w Ośrodku Sportu i Rekreacji Żoliborz przy ul. Potockiej 1 w Warszawie. Podczas wykonywania prac monterskich oraz budowlanych należy zachować szczególną ostrożność ze względu na miejsce wykonywanych zadań. Opis stanu istniejącego: W stanie istniejącym teren boiska jest oświetlony w sposób tymczasowy. Opis rozwiązań projektowych: Dla oświetlenia boiska piłkarskiego przyjęto do projektu jako wzór słupy stalowe okrągłe firmy Valmont typu Beliar P o wysokości 19m z poprzeczką do projektorów 1,1m. Obliczenia oświetlenia wykonano na oprawach firmy Disano Illuminazione SpA 1156 i Disano Illuminazione SpA 1186 zamontowanymi po cztery na każdym słupie zgodnie z załączonymi obliczeniami wykonanymi w programie DIALux. Dopuszcza się zastosowanie innych producentów słupów i opraw o parametrach co najmniej równoważnych. Parametry opraw równoważnych winny zapewniać krzywą rozsyłu światła o różnicy nie więcej niż 5%, o mocy zbliżonej do zaprojektowanej oraz wadze nie większej niż zaprojektowana. Słupy te należy zasilić kablami elektroenergetycznymi ułożonymi wzdłuż boiska od strony murawy. Po zachodniej stronie boiska znajduje się murek oporowy z nasypaną skarpą. Przewidujemy możliwość prowadzenia kabli zasilających pod skarpą, biorąc pod uwagę konieczność przywrócenia skarpy do stanu istniejącego. Zasilanie będzie odbywać się w sumie 4 kablami elektroenergetycznymi, po 2 na każdą stronę. Wariant oświetlenia treningowego będzie zasilony kablami YKY 5x16mm2, natomiast wariant oświetlenia meczowego będzie zasilany kablami YKY 5x25mm2 z rozdzielnicy RGnn zlokalizowanej przy budynku basenu. (dokładna lokalizacja pokazana na rzucie). Kabel z RGnn należy doprowadzić do tablicy sterowniczej umieszczonej na tylniej stronie istniejącej rozdzielni zlokalizowanej przy boisku. Kabel w całości należy ułożyć w rurze ochronnej karbowanej wewnątrz gładkościennej Ø110. Kable elektroenergetyczne zasilające słupy oświetleniowe należy na całej długości ułożyć w rurze ochronnej typu AROT DVK Ø75. Między słupami należy ułożyć bednarkę ocynkowaną FeZn 30x4 w celu ochrony przeciwporażeniowej( do każdego ze słupów należ podłączyć bednarkę. Przy pierwszym i ostatnim słupie należy wykonać uziomy szpilkowe (należy wbić tyle szpilek aby spełniony by warunek R≤10Ω). Tablica sterownicza powinna zostać wyposażona w zamek. Zakres prac obejmuje m.in.:  roboty elektryczne ziemne,  położenie kabli zasilających słupy,  wykonanie zasilania,  montaż tablicy sterującej,  montaż słupów oświetleniowych,  podłączenie do istniejącej instalacji obiektu,  przywrócenie nawierzchni boiska do stanu zastałego. Wymagania ogólne dotyczące robót: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową, za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową, wymaganiami specyfikacji technicznej i poleceniami zarządzającego realizacją przedmiotu umowy. 2. Decyzje zarządzającego realizacją przedmiotu umowy dotyczące akceptacji lub odrzucenia materiałów i elementów robót będą oparte na wymaganiach zawartych w umowie, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej oraz aktualnie obowiązujących normach i wytycznych wykonania i odbioru robót. 3. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności: 1) zastosować do wykonania zamówienia materiały dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, odpowiednimi atestami lub certyfikatami oraz z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. Zastosowane materiały powinny być w I gatunku (najlepszej jakości), a zamontowane urządzenia wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed ich wbudowaniem o udokumentowanym pochodzeniu. Przed wbudowaniem urządzeń Wykonawca przedłoży Zamawiającemu certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z zasadniczymi wymaganiami dotyczącymi danego wyrobu. W przypadku wątpliwej jakości materiałów i urządzeń użytych do wbudowania, Zamawiający ma prawo wykonania badań tych materiałów i urządzeń zgodnie z obowiązującymi normami w celu sprawdzenia ich jakości. Jeśli badania wykażą, że zastosowane materiały i urządzenia są złej jakości, wówczas Wykonawca zostanie obciążony kosztem badań i na własny koszt dokona ich wymiany. 2) wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami budowlanymi, opiniami i uzgodnieniami dokumentacji projektowej, obowiązującymi Polskimi Normami, Instrukcją ITB oraz zaleceniami nadzoru inwestorskiego, a także przestrzegać bezpieczeństwa ludzi i mienia. Organizacja robót budowlanych – obowiązki Kierownika Budowy - Przyjęcie projektu budowlanego do realizacji i sprawdzenie jego kompletności oraz w przypadku braków zwrócenie się do projektanta o ich uzupełnienie - Protokolarne przejęcie od Inwestora i odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy - Prowadzenie dokumentacji budowy - Kierowanie budową w sposób zgodny z projektem i pozwoleniem na budowę, Prawem Budowlanym, Polskimi Normami oraz przepisami BHP i ppoż. - Wstrzymanie robót w przypadku stwierdzenie możliwości powstania zagrożenia oraz bezzwłocznego zawiadomienia o tym właściwego organu - Realizacja zaleceń wpisanych w dzienniku budowy - Zgłaszanie inwestorowi wykonanych robót do sprawdzenia i odbioru UWAGA: 1. Zamawiający dopuszcza uwzględnienie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 3. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej, przedmiarze, specyfikacji technicznej itp. (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Klauzule społeczne: 1) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.`) 2) Wykonawca lub podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu Kodeksu pracy, w pełnym wymiarze czasu pracy osoby wykonujące czynności polegające na wykonywaniu robót elektrycznych ziemnych w trakcie realizacji zamówienia przez cały okres realizacji Przedmiotu umowy. 3) Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób. 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu poświadczonych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii zanonimizowanych umów o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 2. i ust.3. wraz z oświadczeniem wykonawcy, że osoby te są zatrudnione na umowę o pracę przez niego lub jego podwykonawców. Kopie umów powinny być zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak : data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5) Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób, o których mowa w ust. 2 i 3 przy realizacji Przedmiotu Umowy w okresie od dnia rozpoczęcia realizacji przedmiotu do dnia zakończenia wykonywania Przedmiotu Umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na warunkach określonych w ust. 2 i 3 posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania robót budowlanych. Zmiany te nie stanowią zmiany niniejszej umowy. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww. treść stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy jak również: - Wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, - Projekt budowlany i wykonawczy stanowiący załącznik nr 8a do SIWZ oraz załącznik nr 2 do wzoru umowy - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 8b do SIWZ stanowiąca równocześnie załącznik nr 3 do wzoru umowy; - Przedmiar robót – załącznik nr 8c do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 6 000,00 złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z: 1) wypełnionego Formularza oferty - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ; 2) oryginału potwierdzenia wniesienia wadium w formie innej niż pieniężnej, a dopuszczalnej zgodnie z pkt. 20.2 lit. od b) do e) SIWZ, 3) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 4) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; 5) dokumentu (np. pełnomocnictwa) - jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty - zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 6) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje:  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Uwaga! Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 17.1. ppkt. 3) i 4) SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 16 i 17 SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 4. Oferta wspólna: Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno). 5) Oświadczenia, wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 17.1. ppkt 4) i 17.2. SIWZ każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. 7) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika. 8) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt. 19.7) SIWZ, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach