Przetargi.pl
Wykonanie osuszania oraz izolacji ścian piwnicznych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Wojeództwa Pomorskiego przy ul. Okopowej nr 19,21 i 23 w Gdańsku

Województwo Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3261555 , fax. 58 3261556
  • Data zamieszczenia: 2014-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Pomorskie
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3261555, fax. 58 3261556
    REGON: 19167483600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie osuszania oraz izolacji ścian piwnicznych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Wojeództwa Pomorskiego przy ul. Okopowej nr 19,21 i 23 w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu osuszania oraz izolacji pionowej i poziomej odcinków ścian zewnętrznych piwnic budynków Urzędu Marszałkowskiego przy ul. Okopowej nr 19, 21 i 23 w Gdańsku, wymianie rur spustowych oraz remoncie przykanalików odprowadzających wodę deszczową od strony ul. Okopowej, wykonaniu izolacji poziomej posadzek i ścian wewnętrznych wraz z odtworzeniem ścianek działowych we wskazanej części budynku nr 23 oraz osuszenie i izolację ściany budynku nr 21 przylegającej do dylatacji z budynkiem nr 19 obejmujących między innymi: 1) wykonanie izolacji pionowej (ok. 76,30 mb) ścian piwnicznych zewnętrznych od strony ulicy Okopowej (strona zachodnia) budynku nr 19, 21 i 23, 2) wykonanie od zewnątrz izolacji poziomej ścian budynków 21 i 23 na odcinkach o grubości ścian 95-100 cm (9,20 mb) oraz ściany budynku 19 na całej jego długości (16,70 mb), 3) wykonanie izolacji poziomej ścian wewnętrznych oraz posadzek w części A pomieszczeń piwnicznych budynku nr 23 (ok. 85,00 m?), 4) wykonanie izolacji za pomocą iniekcji krystalicznych na całej powierzchni ściany piwnicznej poprzecznej budynku nr 21 sąsiadującej z dylatacją od strony budynku 19, 5) wykonanie prac wynikających z oceny mykologicznej, 6) wykonanie wymiany rur spustowych i remont przykanalików deszczowych odprowadzających wody opadowe do sieci miejskiej od strony ściany zachodniej budynków 19, 21, 23 - przy wykonaniu prac należy uwzględnić zalecenia wynikające z oceny mykologicznej. 2. Prace budowlane obejmują w szczególności: 1) Izolacje pionowe i poziome ścian piwnicznych od zewnątrz: a) wykonanie wykopów do głębokości ok. 1,6 m, b) oczyszczenie i odgrzybienie powierzchni ścian piwnicznych, c) wykonanie izolacji poziomej od zewnątrz metodą iniekcji krystalicznej, d) wykonanie warstwy wyrównawczej oraz warstw izolacyjnych pionowych - wg projektu, e) wymianę studzienek okiennych, f) zasypanie wykopów, g) wykonanie opaski z kostki granitowej. 2) Izolacje poziome ścian wewnętrznych i posadzek w piwnicy w wyodrębnionej części A: a) rozbiórka posadzek wraz z warstwami podłogowymi do głębokości ok. 50 cm, b) rozbiórka ścianek działowych posadowionych na posadzkach, c) wykonanie ław fundamentowych pod ścianki działowe, d) wykonanie warstw podposadzkowych - wg projektu, e) wykonanie izolacji termicznej f) wykonanie izolacji przeciwwodnej g) warstwa chudego betonu, betonu ze zbrojeniem rozproszonym, h) posadzka z żywicy epoksydowej, i) wyłożenie klatki schodowej płytkami z gresu. 3) Wykonanie osuszenia i izolacji za pomocą iniekcji krystalicznych siatką otworów na całej powierzchni ściany piwnicznej poprzecznej budynku nr 21 sąsiadującej z dylatacją od strony budynku nr 19. 4) Wymianę rur spustowych oraz remont przykanalików kanalizacji deszczowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 - Przedmiar robót, załącznik nr 11 - Dokumentacja projektowa oraz załącznik nr 12 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dalej zwana STWiOR). 3. Roboty należy wykonać na podstawie: 1) Projektu budowlanego izolacji poziomej i pionowej ścian zewnętrznych w poziomie piwnic, izolacji poziomej ścian wewnętrznych, izolacji poziomej posadzek piwnic dla budynków biurowych przy ul. Okopowej 21, 23, 25 w Gdańsku - wykonanego przez Biuro Usług Technicznych mgr inż. Barbara Szyfer, luty 2014 - w zakresie określonym w ust. 1; 2) Rysunków 1 i 2 _Izolacja części murów piwnic budynku nr 19 ul. Okopowa 19/21, 80-810 Gdańsk_ wraz z opisem _Izolacja murów zewnętrznych piwnic (od strony Okopowej) budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku przy ul. Okopowej 19 oraz izolacja muru wewnętrznego od strony budynku nr 21_; 3) Podstawą do wyceny robót będących przedmiotem zamówienia jest załączona dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ. Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ, należy traktować jako element pomocniczy. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę materiały oraz zastosowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Zamawiający żąda od Wykonawcy oświadczenia o zapewnieniu użycia odpowiednich materiałów i rozwiązań spełniających wymagania określone w dokumentacji, o której mowa w ust. 3. 5. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia dostarcza Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz wymogom, jakie zostały określone w STWiOR. Wykonawca zobowiązany będzie, na żądanie Zamawiającego do okazania w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane lub aprobatę techniczną. 6. Wykonawca po ukończeniu robót zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego dokumentacji powykonawczej w ilości trzech egzemplarzy w wersji papierowej i w jednym egzemplarzu na płycie CD. 7. Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia lub w dokumentacji, o której mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału, powołane są normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), postanowienia te należy traktować jako przykładowe, a Wykonawca ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego z tym zastrzeżeniem, iż zaproponowane rozwiązania równoważne muszą spełniać co najmniej założenia projektowe oraz zachować co najmniej wszelkie wymagania na podstawie których uzyskano pozwolenie na budowę. 8. Roboty będą wykonywane w warunkach utrudnionych. Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie użyteczności publicznej i z tego względu nie mogą mieć żadnego negatywnego wpływu na pracę Urzędu oraz przyjmowanie interesantów. Wszystkie roboty o nadmiernej hałaśliwości będą prowadzone wyłącznie po godzinach pracy i w dni wolne od pracy Urzędu. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zabezpieczenie placu budowy (miejsca gdzie będą wykonywane roboty) w taki sposób, aby ograniczyć do minimum przedostawanie się kurzu i pyłu do sąsiadujących pomieszczeń. Do składowania materiałów oraz wykonywania niezbędnych prac przygotowawczych Zamawiający wskaże i udostępni Wykonawcy część parkingu wewnętrznego dziedzińca, który Wykonawca odpowiednio ogrodzi i oznakuje. Gruz i materiały pochodzące z rozbiórki będą musiały być na bieżąco wywożone, nie będą mogły być składowane na terenie parkingu. Zamawiający dopuszcza ustawienie kontenerów na terenie wygrodzonym w celu składowania gruzu. 9. Wymagany okres gwarancji i rękojmi: 5 lat licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia będzie odbierany z podziałem na zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 6 700,00 zł (słownie: sześć tysięcy siedemset złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w Rozdziale 7 SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednym lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskich Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PeKaO S.A. nr 76 1240 6292 1111 0010 4607 0996, z podaniem tytułu _wadium - przetarg nieograniczony na izolację ścian piwnicznych DAZ-ZP.272.53.2014_. Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wniesienia wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu zostało wniesione w terminie, będzie decydowała data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 4. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, który należy złożyć łącznie z oferta. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, o których mowa w ust. 2 muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany oferta. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, w treści tego dokumentu powinna znaleźć się treść określająca okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego: 1) art. 46 ust. 4a ustawy, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw; 2) w art. 46 ust. 5 ustawy, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto z treści powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. 6. Zamawiający, z zastrzeżeniem sytuacji, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy oraz art. 46 ust. 4a ustawy niezwłocznie zwróci Wykonawcom wniesione wadia, zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach