Przetargi.pl
Wykonanie organizacji i modernizacji placów zabaw w ramach projektu pt.: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Czarny Dunajec, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-470 Czarny Dunajec, ul. Piłsudskiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2613540 , fax. 018 2613530
  • Data zamieszczenia: 2015-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu
    ul. Piłsudskiego 2 2
    34-470 Czarny Dunajec, woj. małopolskie
    tel. 018 2613540, fax. 018 2613530
    REGON: 49525000537757
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnydunajec.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie organizacji i modernizacji placów zabaw w ramach projektu pt.: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Czarny Dunajec, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z wykonaniem organizacji oraz modernizacji placów zabaw w ramach projektu pt.: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Czarny Dunajec, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie obejmuje w szczególności: - modernizację placu zabaw dla oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Podszklu - modernizację placu zabaw dla oddziału przedszkolnego przy Zespole Szkół Podstawowej i Gimnazjum im. Ks. Prof. J. Tischnera w Ratułowie - wykonanie placu zabaw dla oddziału przedszkolnego przy Zespole Szkół Podstawowej i Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Cichem - wykonanie placu zabaw dla oddziału przedszkolnego przy Zespole Szkół Podstawowej i Gimnazjum nr 1 im. Bohaterów Westerplatte w Cichem - Modernizację placu zabaw dla oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Cichem - Modernizację placu zabaw dla oddziału przedszkolnego przy Zespole Szkół Podstawowej i Gimnazjum im. Kornela Makuszyńskiego w Piekielniku - wykonanie placu zabaw dla oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej im. Św. Jana Kantego w Odrowążu- oddział w Załucznem 2. Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w załączniku nr 6 do SIWZ 3. Wszystkie wskazane w dokumentacji siwz znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć, jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/. 4. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.: a) urządzić zaplecze robót, b) zabezpieczyć roboty pod względem BHP - dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy, c) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, d) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich), e) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych, f) wykonanie oznakowania terenów objętych inwestycją przed rozpoczęciem robót tablicą informacyjną dot. współfinansowania zadania z funduszy UE w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Wymiary tablicy wys. 70 cm, szer. 90 cm; tablica biała, napisy granatowe, - Logo: znak Unii Europejskiej (prawy górny róg tablicy), znak Kapitał Ludzki (lewy górny róg tablicy), - Treść: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach Podstawowych w Gminie Czarny Dunajec realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.1 wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty i poddziałanie 9.1.1 zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, - Rodzaj materiału: rama i słupki metalowe, tablica z tworzywa sztucznego (odpornego na warunki atmosferyczne), - Montaż - zabetonowanie słupków tablicy informacyjnej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5 .Możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia istnieje jedynie w przypadku zgody wyrażonej przez instytucje finansującą zadanie. 6. Zastosowane do realizacji zadania materiały winny być zgodne z wymogami Zmawiającego, posiadać aktualne certyfikaty na znak bezpieczeństwa, atesty, być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w polskich normach lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustalono Polskiej Normy oraz zgodne z właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi, oraz uzyskać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego do zastosowania. Do odbioru wykonawca dostarczy komplet wymaganych atestów i certyfikatów łącznie z dokumentem (atestem) potwierdzającym właściwy montaż. 7. Do oferty należy dołączyć rysunki lub fotografię oferowanego produktu wraz z kolorystyką i parametrami oraz atestami i certyfikatami na całe urządzenia. Niedopuszczalne jest dostarczenie atestu, certyfikatu na poszczególne elementy urządzenia. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe. 8. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacja zamówienia, o których mowa w art. 29, ust. 4 ustawy. 9. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia ma odpowiadać dokumentacji przetargowej. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy:Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie ewentualnych uwag do treści siwz.,Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust .5 ustawy /np. materiały, urządzenia/ tzn. takie, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w siwz. 11.Wymagania dotyczące rękojmi i gwarancji:Zamawiający żąda minimum 36 - miesięcznego okresu gwarancji, licząc od dnia podpisania bez uwag ostatniego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i wbudowane materiały. 12. Przed złożeniem oferty Zamawiający proponuje zapoznanie się Oferenta z obiektem i terenem na którym mają być prowadzone roboty. 13. W interesie Wykonawcy jest zdobycie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości -3 000,00 PLN W przypadku wniesienia wadium w formie: a)pieniądza, do oferty należy załączyć oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego; b)niepieniężnej, do oferty należy dołączyć: - oryginał tego zabezpieczenia przy czym wymaga się by dokument ten nie był trwale połączony z ofertą; - oraz kserokopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarny-dunajec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach