Muzeum Archeologiczne w Biskupinie ogłasza przetarg
- Adres: 88-410 Biskupin, Biskupin 17
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3025025 , fax. 052 3025420
- Data zamieszczenia: 2010-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Archeologiczne w Biskupinie
Biskupin 17 17
88-410 Biskupin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3025025, fax. 052 3025420
REGON: 09256138500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie oraz montaż stolarki drzwiowej i ścianek zewnętrznych z profili aluminiowych w budynku konferencyjno - edukacyjnym w Biskupinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie oraz montaż stolarki drzwiowej i ścianek zewnętrznych z profili aluminiowych w budynku konferencyjno - edukacyjnym w Biskupinie zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, która dostępna jest na stronie www.biskupin.pl - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211311
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie wymienione w pkt. VI. 1.4 specyfikacji, 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 6. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 7. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 8. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biskupin.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont segmentów mieszkalnych oraz pomieszczeń ogólnodostępnych z wymianą stolarki drzwiowej p-poż, naprawą nawierzchni komunikacyjnych w Domu Studenta nr 1 i nr 2 UTP Bydgoszcz ul. Koszarowa 9 i 9A
Dodano: 2016-06-28 - REMONT POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH W CZĘŚCI BUD. NR 18 ORAZ REMONT OGRODZENIA ZEWNĘTRZNEGO PRZY UL. CZWARTAKÓW 3 W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 31/2016
Dodano: 2016-05-11 - Remont przejść komunikacyjnych z wymianą drzwi dwuskrzydłowych p-poż na klatkach schodowych głównych Domu Studenta nr 1 i 2 - Uniwersytet Technolo-giczno Przyrodniczy Bydgoszcz al. Kaliskiego 12-14
Dodano: 2015-08-04 - WYKONANIE ZABEZPIECZEŃ FIZYCZNYCH MAGAZYNU UZBROJENIA - BUDYNEK NR 32 W KOMPLEKSIE PRZY UL. CZWARTAKÓW 1 W GRUDZIĄDZU - sprawa numer 79/2013
Dodano: 2013-08-09 - REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 4503 W GRUDZIĄDZU - sprawa numer 28/2013
Dodano: 2013-04-05 - REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I INNYCH, REMONTY ELEWACJI, ROBOTY MALARSKIE, TYNKARSKIE, DEKARSKIE, INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I SANITARNYCH, WYMIANA WITRYN ORAZ REMONT KLATKI SCHODOWEJ BUDYNKÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NUMER: 104/2012
Dodano: 2012-10-03 - Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej drewnianej na PCV
Dodano: 2010-09-21