Przetargi.pl
Wykonanie oraz dostawa znaków i słupków drogowych

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Ignacego Paderewskiego 233
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 4648257 , fax. 0-56 4648257
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Ignacego Paderewskiego 233 233
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 4648257, fax. 0-56 4648257
    REGON: 87113275000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna powiatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie oraz dostawa znaków i słupków drogowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie podzielone jest na dwa zadania i obejmuje: Zadanie nr 1 - wykonanie oraz dostawa znaków i słupków drogowych: 1. A-l - niebezpieczny zakręt w prawo - 6 szt. (odblaskowy I generacji ? 900) 2. A-2 - niebezpieczny zakręt w lewo - 6 szt. (odblaskowy I generacji ? 900) 3. A-3 - niebezpieczny zakręt - pierwszy w prawo - 14 szt. (odblaskowy I generacji ? 900) 4. A-4 - niebezpieczny zakręt - pierwszy w lewo - 14 szt. (odblaskowy I generacji ? 900) 5. A-6b - skrzyżowanie z drogą podporządkowaną występującą po prawej stronie - 2 szt. (odblaskowy I generacji ? 900) 6. A-6c - skrzyżowanie z drogą podporządkowaną występującą po lewej stronie - 3 szt. (odblaskowy I generacji ? 900) 7. A-12a -zwężenie jezdni dwustronne - 4 szt. (odblaskowy I generacji ? 900) 8. A-18b - zwierzęta dzikie - 8 szt. (odblaskowy I generacji ? 900) 9. B-18- zakaz wjazdu pojazdów o rzeczywistej masie całkowitej ponad __ t - 36 szt. (odblaskowy I generacji ? 800 -opis w dodatku nr 1) 10. B-33 -ograniczenie prędkości - 3 szt. (odblaskowy I generacji ? 800 -opis w dodatku nr 1) 11. B-35 - Zakaz postoju - 3 szt. (odblaskowy I generacji ? 800) 12. D-l - droga z pierwszeństwem -21 szt. (odblaskowy I generacji, 7 szt. o wymiarach 600x600, 14 szt. o wymiarach 400x400) 13. D-2 - koniec drogi z pierwszeństwem - 2 szt. (odblaskowy I generacji 600x600) 14. D-6 - przejście dla pieszych - 8 szt. (odblaskowy II generacji 600x600) 15. D-42 - obszar zabudowany - 18 szt. (odblaskowy I generacji 1200x530) 16. D-43 - koniec obszaru zabudowanego - 18 szt. (odblaskowy I generacji 1200x530) 17. E-4 - drogowskaz w kształcie strzałki do miejscowości podającej do niej odległość -5 szt.(odblaskowy I generacji -opis w dodatku nr 1) 18. E-17a - miejscowość - 59 szt. (odblaskowy I generacji -opis w dodatku nr 1) 19. E-18a - koniec miejscowości - 59 szt. (odblaskowy I generacji -opis w dodatku nr 1) 20. G-la - słupek wskaźnikowy z trzema kreskami umieszczany po prawej stronie jezdni - 4 szt. (odblaskowy I generacji) 21. G-lb - słupek wskaźnikowy z dwoma kreskami umieszczany po prawej stronie jezdni -4 szt. (odblaskowy I generacji) 22 G-lc - słupek wskaźnikowy zjedna kreską umieszczany po prawej stronie jezdni - 4 szt. (odblaskowy I generacji) 23. T3 - Tablica wskazująca koniec odcinka, na którym powtarza się lub występowało niebezpieczeństwo - 4 szt. (odblaskowy I generacji 720 x 250) 24. T-4 - liczba zakrętów - 20 szt. (odblaskowy I generacji 480 x 250 -opis w dodatku nr 1) 25. T-6a13 - tabliczka wskazująca drogi z pierwszeństwem przez skrzyżowanie - 1 szt. (odblaskowy I generacji) 26. T-6ap10 - tabliczka wskazująca drogi z pierwszeństwem przez skrzyżowanie - 1 szt. (odblaskowy I generacji) 27. T-25a - tabliczka wskazująca początek zakazu postoju lub zatrzymania - 4 szt. (odblaskowy I generacji) 28. U-3a - tablica prowadząca pojedyncza - 10 szt. (odblaskowy I generacji) 29. U-9a - tablice do oznaczenia ograniczeń skrajni poziomej drogi - 4 szt. (odblaskowy I generacji) 30. U-11a - balustrada dla pieszych - 10 szt. (kolor żółty, opis w dodatku nr 1) 31. U-18a - lustro drogowe okrągłe - 2 szt. (akrylowe ? 800) 32. słupki 3,5m do znaków ocynkowane śr. 50 - 260 szt. 33. słupki 3,5m do znaków ocynkowane śr. 60 - 225 szt. 34. obejma ocynkowana zwykła - 1000 szt. Zadanie nr 2 - sukcesywne dostawy znaków i tablic drogowych do końca 2009 r. według potrzeb PZD wynikających ze zdarzeń, których nie można było przewidzieć: - znaki ostrzegawcze kategorii A, - znaki zakazu kategorii B, - znaki informacyjne kategorii D, - znaki kierunku i miejscowości kategorii E (średnia pow. 0,9 m2), - znaki uzupełniające kategorii F (średnia pow. 1 m2), - tabliczki do znaków drogowych (np. T-1, T-6) - elementy bezpieczeństwa ruchu (np. U-3a, U-9a)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349922009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz udokumentują to przez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz udokumentują to przez wykazanie realizacji przynajmniej trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz udokumentują to przez złożenie aktualnych zaświadczeń, dokumentów, informacji potwierdzających na dzień składania ofert, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6) spełniają wymagania określone ustawą Pzp oraz siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy dołączą do formularza ofertowego następujące dokumenty i załączniki: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru; b) parafowany przez Wykonawcę Wzór umowy ; c) dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu oraz jakość wyrobu w3 oparciu o przepisy ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U z 2004 r. Nr 92, poz. 88: - aprobata techniczna - krajowy certyfikat zgodności - świadectwo autoryzacji producenta folii, d) jeżeli wykonawca używa do produkcji znaków i tablic drogowych elementów produkowanych przez inny podmiot gospodarczy, wymagane jest dołączenie oryginalnego dokumentu uprawniającego do używania tych elementów. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw (minimum 3 dostawy) o podobnym rozmiarze i wartości, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, przybliżonych dat odbioru oraz dołączyć dokumenty, że roboty zostały wykonane należycie (referencje)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatgrudziadzki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach