Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 895 233 420 , fax. (089) 5233278
- Data zamieszczenia: 2018-02-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
ul. Oczapowskiego 2
10719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 895 233 420, fax. (089) 5233278
REGON: 51088420500010 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwm.edu.pl/zamowienia
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie oraz dostawa sukcesywna materiałów promocyjnych na potrzeby Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie oraz dostawa sukcesywna materiałów promocyjnych na potrzeby Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Kod zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 22.46.20.00-6. 4. Wykonawca musi przedstawić ofertę obejmującą całość zamówienia, gdyż zamówienie nie zostało podzielone na wyodrębnione części i musi być zrealizowane w całości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z opisem „Wadium postępowania nr 71/2018/PN/DZP pt. Wykonanie oraz dostawa sukcesywna materiałów promocyjnych na potrzeby Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.” na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: Bank Handlowy w Warszawie S.A. 39 1030 1218 0000 0000 9113 2648.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1. Wypełniony i podpisany Formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący jednocześnie formularz cenowy sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2.3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 2.4. Próbki materiałów promocyjnych wskazanych w Formularzu cenowym, po 1 sztuce z każdej pozycji, tj.: a) Długopis z transparentnego kolorowego plastiku (poz. 1) b) Długopis metalowy (poz. 2) c) Kubek porcelanowy (poz. 3) d) Kubek termiczny (poz. 4) e) Torba materiałowa bawełniana (poz. 5) f) Smycz (poz. 6) g) Koszulka T-shirt (poz. 7) h) Krówka słodycz (poz. 8) i) Identyfikator (poz. 9) j) Polar damski taliowany lub męski (poz. 10) k) Wizytówka offsetowa (poz. 11) l) Pendrive mini (poz. 12) m) Znaczek typu PINS z systemem zatrzaskowym (poz. 13) n) Ołówek drewniany z gumką (poz. 14) o) Teczka offsetowa (poz. 15) p) Filiżanka porcelanowa z dopasowanym spodkiem z porcelany (poz. 16) q) Notes (poz. 17) Próbki mają być wykonane zgodnie z opisem zamieszczonym w ww. załączniku (Formularzu cenowym). Próbka ma pokazać jakość wykonania materiałów promocyjnych. Każda próbka musi posiadać nadruk/znakowanie, o dowolnej, przykładowej treści, wykonane taką samą technologią jak opisana dla danego produktu w formularzu cenowym. W przypadku gdy Wykonawca nie posiada nadruku/znakowania na oferowanym produkcie, Zamawiający dopuszcza złożenie dwóch próbek dla jednej pozycji formularza (jedna stanowiąca wzór oferowanego produktu, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, a druga z naniesionym przykładowym nadrukiem. Naniesiony nadruk musi być wykonany metodą wymaganą przez Zamawiającego, a produkt musi być wykonany z takiego samego lub podobnego materiału). Próbki stanowią część oferty i będą podstawą do oceny oferty w kryterium „Estetyka i jakość wykonania”. W związku z powyższym Zamawiający nie będzie wzywał w trybie art. 26 ust. 3 do uzupełnienia próbek. Wykonawca, realizując zamówienie, dostarczy materiały promocyjne o identycznych parametrach jakościowych m.in. modelu, kroju, rodzaju materiału zastosowanym w próbkach, z dodaniem właściwego znakowania, grawerowania, nadruków opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą (KRS, CEIDG, umowa spółki lub inne). 2.6. Dowód wpłaty wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2024-07-11 - Dostawa oznakowanych materiałów informacyjnych i promocyjnych na potrzeby Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie Warmińsko-Mazurskim
Dodano: 2024-05-22 - Dostawa rollup’ów, ścianek oraz innych materiałów promocyjnych
Dodano: 2024-05-10 - Wykonanie i dostawa akcesoriów oraz materiałów promujących na potrzeby jednostek UWM w Olsztynie
Dodano: 2024-03-14 - Dostawa gadżetów promocyjnych – odzież promocyjna z brandem.
Dodano: 2023-07-18 - dostawa materiałów promocyjnych
Dodano: 2020-09-23 - Dostawa materiałów promocyjnych
Dodano: 2020-09-08 - Dostawa materiałów promocyjno-informacyjno-reklamowych
Dodano: 2020-08-26 - Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Warmińsko-Mazurskiego
Dodano: 2020-08-18 - Dostawa gadżetów promocyjnych w postaci cukierków w personalizowanych etykietach i opakowaniach.
Dodano: 2020-07-01