Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 895 233 420 , fax. (089) 5233278
- Data zamieszczenia: 2018-06-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
ul. Oczapowskiego 2
10719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 895 233 420, fax. (089) 5233278
REGON: 51088420500010 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwm.edu.pl/zamowienia
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie oraz dostawa sukcesywna materiałów promocyjnych na potrzeby Biura ds. Mediów i Promocji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie oraz dostawa sukcesywna materiałów promocyjnych na potrzeby Biura ds. Mediów i Promocji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Wszystkie materiały promocyjne będące przedmiotem umowy muszą być fabrycznie nowe, nie noszące znamion używania, wolne od wad, pełnowartościowe, najwyższej jakości, wykonane zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do niniejszej umowy. 4. Wszystkie materiały promocyjne muszą zawierać oznakowanie zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy. 5. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport, wniesienie oraz rozładunek przedmiotu umowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. W toku realizacji zamówienia wszystkie projekty graficzne wymagają akceptacji Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku nr 1 ilości zamawianych materiałów promocyjnych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w kwocie umowy. Sprzedawca oświadcza, że z tego tytułu jak również w przypadku zmniejszenia ilości zamówionych materiałów promocyjnych nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1. Wypełniony i podpisany Formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący jednocześnie formularz cenowy sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2.3. Próbki materiałów promocyjnych wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia – Formularz cenowy, w pozycjach: a) nr 1 – portfel na rękę b) nr 2 – opaska na rękę c) nr 5 – etui na ramię d) nr 7 – zegar ścienny e) nr 8 – stacja pogody f) nr 9 – torba sportowa z kieszenią na buty g) nr 10 – torba sportowa bez kieszeni na buty h) nr 11 – przybornik i) nr 12 – składany organizer samochodowy j) nr 13 – torba bawełniana na zakupy k) nr 14 – torebka biodrowa l) nr 15 – czapka z daszkiem z siatką m) nr 16 – czapka z daszkiem z regulowanym zapięciem n) nr 17 – kapelusz bawełniany o) nr 18 – rękawiczki p) nr 26 – przybornik z zegarkiem q) nr 29 – notes z długopisem r) nr 33 – kubek reklamowy ceramiczny s) nr 34 – kubek termiczny t) nr 35 – kubek termiczny od 350 ml u) nr 36 – U-disc v) nr 37 – Power bank Próbki mają być wykonane zgodnie z opisem zamieszczonym w ww. załączniku. Próbka ma pokazać jakość wykonania materiałów promocyjnych. Próbki stanowią część oferty i będą podstawą do oceny oferty w kryterium „Estetyka i jakość wykonania”. W związku z powyższym Zamawiający nie będzie wzywał w trybie art. 26 ust. 3 do uzupełnienia próbek. Wykonawca przedstawi próbki bez znakowania, grawerów, nadruków. Wykonawca, realizując zamówienie, dostarczy materiały promocyjne o identycznych parametrach jakościowych m.in. modelu, kroju, rodzaju materiału zastosowanym w próbkach, z dodaniem właściwego znakowania, grawerowania, nadruków opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2.4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą (KRS, CEIDG, umowa spółki lub inne).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2024-07-11 - Dostawa oznakowanych materiałów informacyjnych i promocyjnych na potrzeby Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie Warmińsko-Mazurskim
Dodano: 2024-05-22 - Dostawa rollup’ów, ścianek oraz innych materiałów promocyjnych
Dodano: 2024-05-10 - Wykonanie i dostawa akcesoriów oraz materiałów promujących na potrzeby jednostek UWM w Olsztynie
Dodano: 2024-03-14 - Dostawa gadżetów promocyjnych – odzież promocyjna z brandem.
Dodano: 2023-07-18 - dostawa materiałów promocyjnych
Dodano: 2020-09-23 - Dostawa materiałów promocyjnych
Dodano: 2020-09-08 - Dostawa materiałów promocyjno-informacyjno-reklamowych
Dodano: 2020-08-26 - Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Warmińsko-Mazurskiego
Dodano: 2020-08-18 - Dostawa gadżetów promocyjnych w postaci cukierków w personalizowanych etykietach i opakowaniach.
Dodano: 2020-07-01