Przetargi.pl
Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych KFS dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach

Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 40-048 Katowice, Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
    Kościuszki 30
    40-048 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0 32 757 33 61, , fax. -
    REGON: 27685569600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wup.katowice.ibip.pl/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych KFS dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa wykonania oraz dostawy do siedziby Zamawiającego następujących materiałów promujących Krajowy Fundusz Szkoleniowy: - notatnik A6 - notatnik A5 - teczka konferencyjna A4 z notatnikiem - torba wykonana z materiału typu non-woven - ekologiczny długopis z kolorowymi elementami - zestaw do notatek, karteczki samoprzylepne 2. Materiały promocyjne należy wykonać zgodnie z poniższymi wymaganiami: 2.1. Notatnik A6 • ilość: 400 sztuk • twarda oprawa • kolor: czarny • rozmiar: 9 x14 cm (+/- 1,0 cm) • 80 kartek, linia • notatnik zamykany elastyczną taśmą • nadruk na notatnik: do wglądu w SIWZ Logo nadruk wykonany najbardziej trwałą techniką – 1 kolor. Wszystkie loga w kolorze białym lub tłoczone • projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego • sposób pakowania: zbiorczo w kartonowe pudełka. Na opakowaniu powinna zostać umieszczona informacja dotycząca nazwy przedmiotu zamówienia oraz ilości sztuk w kartonie. 2.2. Notatnik A5 • ilość: 300 sztuk • twarda oprawa • kolor: szary • rozmiar: 15 x 21 cm (+/- 1,0 cm) • 80 kartek, linia • notatnik zamykany elastyczną taśmą • nadruk na notatnik:do wglądu w SIWZ Logo nadruk wykonany najbardziej trwałą techniką – 1 kolor. Wszystkie loga w kolorze czarnym lub tłoczone • projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego • sposób pakowania: zbiorczo w kartonowe pudełka. Na opakowaniu powinna zostać umieszczona informacja dotycząca nazwy przedmiotu zamówienia oraz ilości sztuk w kartonie. 2.3. Teczka konferencyjna A4 z notatnikiem • ilość: 200 sztuk • kolor: czarny • materiał: skóra ekologiczna • rozmiar: 27 x 35 cm (+/- 3,0 cm) • notatnik 30 kartek, linia • teczka konferencyjna: zamykana na zamek błyskawiczny, kieszeń wewnętrzna, miejsce na wizytówki, miejsce na długopis • nadruk na teczkę konferencyjną:do wglądu w SIWZ Logo nadruk wykonany najbardziej trwałą techniką – 1 kolor. Wszystkie loga w kolorze białym lub tłoczone • projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego • sposób pakowania: zbiorczo w kartonowe pudełka. Na opakowaniu powinna zostać umieszczona informacja dotycząca nazwy przedmiotu zamówienia oraz ilości sztuk w kartonie. 2.4. Torba wykonana z materiału typu non-woven • ilość: 200 sztuk • materiał: non-woven 80 g/m2 • kolor: ciemno zielony • rozmiar: 40 x 35 x 10 cm (+/- 3,0 cm) • długość uchwytu: 40 x 3 cm (+/- 1,0 cm) • nadruk na torbę:do wglądu w SIWZ Logo nadruk wykonany najbardziej trwałą techniką – 1 kolor. Wszystkie loga w kolorze białym • projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego • sposób pakowania: zbiorczo w kartonowe pudełka. Na opakowaniu powinna zostać umieszczona informacja dotycząca nazwy przedmiotu zamówienia oraz ilości sztuk w kartonie. 2.5. Torba wykonana z materiału typu non-woven • ilość: 200 sztuk • materiał: non-woven 80 g/m2 • kolor: czarny • rozmiar: 40 x 35 x 10 cm (+/- 3,0 cm) • długość uchwytu: 70 x 3 cm (+/- 1,0 cm) • nadruk na torbę:do wglądu w SIWZ Logo nadruk wykonany najbardziej trwałą techniką – 1 kolor. Wszystkie loga w kolorze białym • projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego • sposób pakowania: zbiorczo w kartonowe pudełka. Na opakowaniu powinna zostać umieszczona informacja dotycząca nazwy przedmiotu zamówienia oraz ilości sztuk w kartonie. 2.6. Ekologiczny długopis z kolorowymi elementami • ilość: 400 sztuk • materiał: drewno bambusowe/włókno bambusowe z wykończeniem, np. zielonym (Zamawiający dopuszcza również inny kolor wykończenia) • rozmiar: 14 x 1,0 cm (+/- 3,0 mm) • kolor wkładu: niebieski • nadruk długopis: do wglądu w SIWZ Logo nadruk wykonany najbardziej trwałą techniką – 1 kolor. Wszystkie loga w kolorze czarnym. • projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego • sposób pakowania: zbiorczo w kartonowe pudełka. Na opakowaniu powinna zostać umieszczona informacja dotycząca nazwy przedmiotu zamówienia oraz ilości sztuk w kartonie. 2.7. Zestaw do notatek, karteczki samoprzylepne • ilość: 300 sztuk • materiał: karton, papier • kolor oprawy: biały • rozmiar: 10,5 x 8 x 1,5 cm (+/- 0,5 cm) • ilość kartek: 2 notesy samoprzylepne i ok. 100 karteczek samoprzylepnych • nadruk na zestaw: do wglądu w SIWZ Logo nadruk wykonany najbardziej trwałą techniką – 1 kolor. Wszystkie loga w kolorze czarnym • projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego • sposób pakowania: zbiorczo w kartonowe pudełka. Na opakowaniu powinna zostać umieszczona informacja dotycząca nazwy przedmiotu zamówienia oraz ilości sztuk w kartonie. 3. Zamawiający zobowiązuje się przekazać plik z logotypami w wektorowym formacie plików graficznych (PDF) wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy, w dniu podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania wielkości nadruku do poszczególnych wymiarów materiałów promocyjnych. 4. Miejsce dostawy materiałów promocyjnych: wszystkie materiały promocyjne wskazane w ust. 2, pkt. 2.1 – 2.7 niniejszego Rozdziału muszą być dostarczone na koszt własny Wykonawcy do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30, III piętro, pok. 301 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00 w terminie do 8 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 5. Dostawa materiałów promocyjnych zostanie potwierdzona przez obie strony protokołem, którego sporządzenie leży po stronie Wykonawcy. 6. Zakwestionowane przez Zamawiającego pod względem jakościowym oraz ilościowym materiały promocyjne zostaną wymienione na zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia na koszt Wykonawcy w terminie 2 dni roboczych od dnia wykazania niezgodności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w ust. 6 w Rozdziale XIV niniejszej SIWZ: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności (Załącznik Nr 4 do SIWZ) do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, przedmiotowe oświadczenie zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2.Jeżeli Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, na wezwanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4.Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy, jeżeli Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r., poz. 1590 z późn. zm.). W takiej sytuacji Wykonawca jest zobligowany do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach