Przetargi.pl
Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie w ramach realizacji Projektu pn. Produkcja ekologicznego oleju rzepakowego o wyjątkowych właściwościach prozdrowotnych. A-2401-46/14

Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-290 Lublin, ul. Doświadczalna 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7445061 w. 110 , fax. 081 7445067
  • Data zamieszczenia: 2014-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
    ul. Doświadczalna 4 4
    20-290 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7445061 w. 110, fax. 081 7445067
    REGON: 00032638000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipan.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie w ramach realizacji Projektu pn. Produkcja ekologicznego oleju rzepakowego o wyjątkowych właściwościach prozdrowotnych. A-2401-46/14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie w ramach realizacji Projektu pn. Produkcja ekologicznego oleju rzepakowego o wyjątkowych właściwościach prozdrowotnych, WND-POIG.01.03.01-06-030/09 w ramach Priorytetu 1., Działanie 1.3. PO IG, Poddziałanie 1.3.1. finansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Teczka na laptop - 70 szt. 2. Power bank - 150 szt. 3. Zegar ścienny - 170 szt. 4. Pamięć USB - 100 szt. 5. Filiżanka do espresso ze spodkiem, 90 ml - 250 szt. 6. Filiżanka do herbaty ze spodkiem, 220 ml - 250 szt. 7. Zestaw dwóch młynków do soli i pieprzu - 200 szt. 8. 3 w 1: wskaźnik laserowy, lampka LED i długopis - 200 szt. 9. Bawełniana torba - 200 szt. 10. Latarka z 9 żarówkami typu LED - 100 szt. 11. Zestaw: pióro kulkowe i długopis automatyczny - 100 szt. 12. Kuferek z cukierkami typu krówka - 500 szt. 13. Notes A4 - 200 szt. 14. Teczka ofertowa A4 - 200 szt. 15. Płyta CD-R 700MB 52x - 200 szt. 16. Koperta - 1000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Zamówienia częściowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy. Termin wykonania zamówienia: Termin wykonania zamówienia wynosi: do 30 dni roboczych od daty zawarcia umowy, w tym: 1. 2 dni robocze od daty zawarcia umowy na przekazanie przez Zamawiającego Wykonawcy niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy materiałów w formie elektronicznej, 2. 6 dni roboczych od daty przekazania materiałów w formie elektronicznej na przedstawienie Zamawiającemu celem uzyskania akceptacji, wymaganych projektów nadruku oraz wizualizacji wszystkich zamawianych materiałów promocyjnych, 3. 2 dni robocze na akceptację przez Zamawiającego przedłożonych projektów i wizualizacji, 4. 20 dni roboczych od dnia akceptacji projektów i wizualizacji na wykonanie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipan.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach