Gmina Lublin ogłasza przetarg
- Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 814 663 000 , fax. 814 663 001
- Data zamieszczenia: 2019-05-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
Pl. Króla Władysława Łokietka 1
20-109 Lublin, woj. lubelskie
tel. 814 663 000, fax. 814 663 001
REGON: 43101951400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lublin.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa następujących materiałów promocyjnych: 1) toreb na zakupy laminowanych w łącznej ilości 180 sztuk, 2) długopisów z końcówką do ekranów dotykowych w łącznej ilości 400 sztuk, 3) toreb na zakupy z pokrowcem i uchwytem do paska w łącznej ilości 200 sztuk, 4) zestawów kuchennych dziecięcych w łącznej ilości 70 sztuk, 5) zestawów pierwszej pomocy EVA w łącznej ilości 50 sztuk, 6) długopisów ze wskaźnikiem laserowym w pudełku w łącznej ilości 50 sztuk, 7) zestawów do pisania w łącznej ilości 200 sztuk, 8) toreb sportowych (podróżnych) w łącznej ilości 200 sztuk, 9) parasoli automatycznych z drewnianym trzonem i rączką w łącznej ilości 200 sztuk, 10) t-shirtów w łącznej ilości 400 sztuk, 11) karteczek samoprzylepnych w etui z ekoskóry w łącznej ilości 150 sztuk, 12) zwijających się opasek odblaskowych w łącznej ilości 500 sztuk. 2. Sczegółowy opis przedmiotu zamówienia udostępniony jest na stronie internetowej zamawiającego https://bip.lublin.eu/urzad-miasta-lublin/zamowienia-publiczne/biezace-zamowieniapubliczne/dostawy/ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W odniesieniu do tego waruku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji - w przypadku składania wniosku przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających wspólny wniosek. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców – w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo: 3.1. do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) 3.2. do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na wniosek podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 oraz 2 winny być składane w formie pisemnej, opatrzone własnoręcznym podpisem. Pełnomocnictwa, o których mowa w pkt. 3 winny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej przed notariuszem. 5. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.3) winno być złożone, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej opatrzone własnoręcznym podpisem. 6. W przypadku składania wniosku przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu winno być złożone przez każdego z Wykonawców. 7. Wniosek należy napisać pismem czytelnym w języku polskim. 8. Wniosek należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, opatrzony własnoręcznym podpisem. 9. Wniosek winien być złożony w trwale zamkniętej kopercie. 9.1. Koperta winna być zaadresowana na adres: Urząd Miasta Lublin, Biuro Zamówień Publicznych, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin, pokój nr 8. 9.2. Oznakowana: „WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ - Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych". Znak sprawy ZP-P-I.271.75.2019.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Biura Kształcenia Międzynarodowego Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2024-03-11 - Sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2023-11-28 - Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
Dodano: 2023-11-13 - Dostawa gadżetów promocyjnych.
Dodano: 2023-10-18 - Zakup materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
Dodano: 2023-08-29 - Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym dla Gminy Lublin – 3 części.
Dodano: 2023-08-16 - Zakup materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
Dodano: 2023-08-10 - Dostawa materiałów promocyjnych dla pracowników Wydziału Mechanicznego
Dodano: 2023-06-15 - Zakup materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
Dodano: 2023-05-19 - Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Politechnik Lubelskiej
Dodano: 2023-05-17