Przetargi.pl
Wykonanie oraz dostawa kalendarzy i materiałów promocyjnych dla CUPT Nr 8/2010/ZAM

Centrum Unijnych Projektów Transportowych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-203 Warszawa, ul. Bonifraterska 17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 262 05 00 , fax. 0-22 262 05 01
  • Data zamieszczenia: 2010-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Unijnych Projektów Transportowych
    ul. Bonifraterska 17 17
    00-203 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 262 05 00, fax. 0-22 262 05 01
    REGON: 14100714500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cupt.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie oraz dostawa kalendarzy i materiałów promocyjnych dla CUPT Nr 8/2010/ZAM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa kalendarzy i materiałów promocyjnych dla działań sektora TRANSPORT Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (PO IiŚ) 2007-2013, wyszczególnionych w Załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie (2) części: I część - Materiały promocyjne, II część - Kalendarze. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w odniesieniu do wszystkich części zamówienia wskazanych w ust. 2, tj. istnieje możliwość złożenia oferty na jedną z dwóch części lub na wszystkie części razem. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a)przygotowanie projektów graficznych dla każdego materiału promocyjnego zgodnie z wymaganiami jakościowo-technicznymi Zamawiającego określonymi w pkt II Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 5 do SIWZ. b) przygotowanie gotowych do produkcji próbnych egzemplarzy pokazowych dla każdego materiału promocyjnego po akceptacji przez Zamawiającego projektów graficznych, c) wykonanie materiałów promocyjnych zgodnie z wymaganiami jakościowo-technicznymi określonymi w pkt II Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia będącego Załącznikiem nr 5 do SIWZ. d) dostawę materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego (wraz rozładunkiem i załadunkiem materiałów). 5. Zamawiający wymaga, by zaoferowane materiały promocyjne były nowe, pełnowartościowe, dobrej jakości, a także charakteryzowały się estetyką oraz starannością wykonania. 6. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały promocyjne objęte były co najmniej 12-sto miesięczną gwarancją jakości, z wyłączeniem poz. 8 Bombonierka - choinka, gdzie termin przydatności do spożycia czekoladek nie może być krótszy niż do końca czerwca 2011 r. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania końcowego protokołu odbioru. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w oznakowaniach na materiałach polegających na dodawaniu tekstu, odejmowaniu tekstu lub dokonywaniu innych zmian w napisach tekstowych, a także możliwość rezygnacji lub dodania nowego elementu, na etapie akceptacji projektu. 8. Wzory oznaczeń i logotypów w formie wydruku stanowią Załącznik nr 7 do SIWZ. Wyłoniony Wykonawca otrzyma niezbędne wzory drogą elektroniczną w postaci plików jpg wraz z wyciągiem z Księgi Identyfikacji Wizualnej oraz załącznikiem do Zasad promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, w ciągu 1 dnia roboczego od dnia podpisania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cupt.gov.pl Rubryka: Ogłoszenia/Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach