Gmina Lublin ogłasza przetarg
- Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 814 663 000 , fax. 814 663 001
- Data zamieszczenia: 2018-03-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
Pl. Króla Władysława Łokietka 1
20-109 Lublin, woj. lubelskie
tel. 814 663 000, fax. 814 663 001
REGON: 43101951400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym dla Urzędu Miasta Lublin - VIII części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym dla Urzędu Miasta Lublin - VIII części, w tym: 1.Część I: 1.1.Kubek- 325 szt, 1.2.Filiżanka biała w opakowaniu- 730 szt 2.Część II: 2.1.Skarpetki- 700 szt 3.Część III: 3.1.Długopis z logo miasta- 5120 szt 3.2.Ołówek z błyszczącą końcówką- 3250 szt 3.3.Kredki świecowe w pojemniku w kształcie ołówka- 3000 szt 3.4.Smycz- 2420 szt 4.Część IV: 4.1.Worek ze sznurkiem- plecak- 2990 szt 4.2.Pudełko na lunch dla dzieci- 1580 szt 5.Część V: 5.1.Notes samoprzylepny w twardej oprawie- 605 szt 6.Część VI: 6.1.Notes A5 na spirali- 1230 szt 6.2.Teczka konferencyjna A5 z gumką z bloczkiem w środku - 1000 szt 7.Część VII: 7.1.Torba bawełniana czarna z napisem- 1070 szt 8.Część VIII: 8.1.Koszulka męska z napisem CHŁOPAK LUBELAK- 395 szt 8.2.Koszulka damska z napisem BABKA LUBELSKA- 355 szt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 1.dla części I - 620,00 zł (słownie: sześćset dwadzieścia złotych) 2.dla części II - 130,00 zł (słownie: sto trzydzieści złotych) 3.dla części III - 540,00 zł (słownie: pięćset czterdzieści złotych) 4.dla części VI - 470,00 zł (słownie: czterysta siedemdziesiąt złotych) 5.dla części V - 180,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt złotych) 6.dla części VI - 460,00 zł (słownie: czterysta sześćdziesiąt złotych) 7.dla części VII - 310,00 zł (słownie: trzysta dziesięć złotych) 8.dla części VIII - 290,00 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Wycenę ofertową. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Biura Kształcenia Międzynarodowego Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2024-03-11 - Sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2023-11-28 - Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
Dodano: 2023-11-13 - Dostawa gadżetów promocyjnych.
Dodano: 2023-10-18 - Zakup materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
Dodano: 2023-08-29 - Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym dla Gminy Lublin – 3 części.
Dodano: 2023-08-16 - Zakup materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
Dodano: 2023-08-10 - Dostawa materiałów promocyjnych dla pracowników Wydziału Mechanicznego
Dodano: 2023-06-15 - Zakup materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
Dodano: 2023-05-19 - Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Politechnik Lubelskiej
Dodano: 2023-05-17