Gmina Lublin ogłasza przetarg
- Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 814 663 000 , fax. 814 663 001
- Data zamieszczenia: 2019-07-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
Pl. Króla Władysława Łokietka 1
20-109 Lublin, woj. lubelskie
tel. 814 663 000, fax. 814 663 001
REGON: 43101951400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym dla Gminy Lublin - 8 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje: 1. Część 1: 1.1. Kubek czarny - 625 szt., 1.2. Filiżanka biała w opakowaniu - 320 szt.. 2. Część 2: 2.1. Smycz - 9850 szt., 2.2. Długopis z logo - 8270 szt., 2.3. Ołówek z błyszczącą końcówką - 4200 szt., 2.4. Ściereczka do okularów - 450 szt., 2.5. Kredki świecowe w pojemniku w kszt.ałcie ołówka - 2700 szt., 2.6. Worek poliestrowy - 2680 szt., 2.7. Opaska odblaskowa - 3280 szt. 3. Część 3: 3.1. Torba papierowa duża - 1120 szt., 3.2. Torba papierowa mała - 1450 szt. 4. Część 4: 4.1. Torba bawełniana czarna z napisem - 975 szt., 4.2. Plecak bawełniany - 670 szt. 5. Część 5: Skarpetki - 380 szt. 6. Część 6: 6.1. Notes A5 na spirali - 1480 szt., 6.2. Teczka konferencyjna A5 z gumką z bloczkiem w środku - 1670 szt. 7. Część 7: 7.1. Koszulka męska - 640 szt., 7.2. Koszulka damska - 630 szt. 8. Część 8: Zestaw magnesów - 200 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium dla części 1-4 oraz 6-7 przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 1. część 1: 600,00 PLN, (słownie: sześćset złotych), 2. część 2: 1200,00 PLN (słownie: tysiąc dwieście złotych), 3. część 3: 240,00 PLN (słownie: dwieście czterdzieści złotych), 4. część 4: 430,00 PLN (słownie: czterysta trzydzieści złotych), 5. część 6: 340,00 PLN (słownie: trzysta czterdzieści złotych), 6. część 7: 480,00 PLN (słownie: czterysta osiemdziesiąt złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy dla części 1-8 - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3.Wycena ofertowa dla części 1-8. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 6.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 str. 5 z 11 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Biura Kształcenia Międzynarodowego Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2024-03-11 - Sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2023-11-28 - Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
Dodano: 2023-11-13 - Dostawa gadżetów promocyjnych.
Dodano: 2023-10-18 - Zakup materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
Dodano: 2023-08-29 - Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym dla Gminy Lublin – 3 części.
Dodano: 2023-08-16 - Zakup materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
Dodano: 2023-08-10 - Dostawa materiałów promocyjnych dla pracowników Wydziału Mechanicznego
Dodano: 2023-06-15 - Zakup materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
Dodano: 2023-05-19 - Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Politechnik Lubelskiej
Dodano: 2023-05-17