Przetargi.pl
Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promujących ofertę turystyczną Lublina

Gmina Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 814 663 000 , fax. 814 663 001
  • Data zamieszczenia: 2020-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
    Pl. Króla Władysława Łokietka 1
    20-109 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 814 663 000, fax. 814 663 001
    REGON: 43101951400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promujących ofertę turystyczną Lublina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie oraz dostawę drukowanych materiałów promujących ofertę turystyczną Lublina zgodnie z poniższym zestawieniem: 1.1. Folder turystyczny. Parametry techniczne: a) format 400 x 200 mm (200 x 200 mm po złożeniu) b) 20 stron + okładka c) kolorystyka 4+4 CMYK d) wnętrze: papier kreda 120 g e) okładka: kreda 150g z wykończeniami z folii matowej f) oprawa typu zeszytowego g) publikacja posiada numer ISBN h) nakład: wersja polska - 10 000 szt. 1.2. Folder Lublin Smaków. Parametry techniczne: a) format 400 x 200 mm (200 x 200 mm po złożeniu) b) 36 stron + okładka c) kolorystyka 4+4 CMYK d) wnętrze: papier kreda 180 g e) okładka: kreda 300g z wykończeniami z folii matowej f) oprawa typu zeszytowego g) publikacja posiada numer ISBN h) nakład: wersja polska - 5 000 szt. 1.3. Mapy składane – turystyczne. Parametry techniczne: a) format B3 - 353 x 500 mm składany jako harmonijka na 4 części, a następnie na pół do formatu B6 – 176 x 125 mm b) części nie mogą łamać się na zgięciach c) kolorystyka 4+4 CMYK d) papier: kreda matowa 150 g e) lakier dyspersyjny matowy na całości po obu stronach f) nakład: 50 000 szt. 1.4. Mapy składane – Program Miejsce Inspiracji. Parametry techniczne: a) format A3 - 297×420 mm składany na 3 części (do części 140x297mm) b) części nie mogą łamać się na zgięciach c) kolorystyka 4+4 CMYK d) papier: kreda matowa 150 g e) lakier dyspersyjny matowy na całości po obu stronach f) nakład: 5 000 szt. 1.5. wykonanie i przedstawienie Zamawiającemu wydruków próbnych, 1.6. wykonanie druków po akceptacji przez Zamawiającego przedłożonych proofów; 1.7. dostawę druków do siedziby Zamawiającego wraz z wniesieniem do magazynu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79810000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej- w przypadku składania wniosku przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających wspólny wniosek. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców – w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo: 3.1. do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) 3.2. do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na wniosek podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 oraz 2 winny być składane w formie pisemnej, opatrzone własnoręcznym podpisem. Pełnomocnictwa, o których mowa w pkt. 3 winny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej przed notariuszem. 5. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.3) winno być złożone przez każdego z Wykonawców. 6. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.3) winno być złożone, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej opatrzone własnoręcznym podpisem. 7. Wniosek należy napisać pismem czytelnym w języku polskim. 8. Wniosek należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, opatrzony własnoręcznym podpisem. 9 Wniosek winien być złożony w trwale zamkniętej kopercie. 9.1. Koperta winna być zaadresowana na adres: Urząd Miasta Lublin, Biuro Zamówień Publicznych, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin, pokój nr 8. 9.2. Oznakowana: WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ - ,,Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promujących ofertę turystyczną Lublina.” Nr sprawy: ZP-P-I.271.53.2020

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach