Ministerstwo Środowiska , Biuro Dyrektora Generalnego ogłasza przetarg
- Adres: 00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 57-92-523 , fax. 0-22 57-92-524
- Data zamieszczenia: 2009-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Środowiska , Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Wawelska 52/54 52/54
00-922 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 0-22 57-92-523, fax. 0-22 57-92-524
REGON: 00106485800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie oraz dostawa artykułów papierniczych dla Ministerstwa Środowiska, promujących Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie oraz dostawa artykułów papierniczych dla Ministerstwa Środowiska, promujących Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko, w zakresie: 1. Koperty: 5.000 szt. C4; 2. Koperty: 10.000 szt. C5; 3. Wizytówki: 4.000 szt. (90X50 mm); 4. Notatnik (20 kartek): 1.200 szt. A4; 5. Notatnik (30 kartek): 1.200 szt. A5; 6. Notatnik (50 kartek): 500 szt. A6; 7. Notatnik (ryza do odrywania kartek): 2.500 szt. (5 ryz po 500 kartek) A4; 8. Karteczki typu post-it: 700 szt. (125x75 mm); 9. karteczki typu post-it: 500 szt. (75x70 mm); 10. Certyfikaty dla MAO: 200 szt. A4. Ponadto, zamówienie musi obejmować i spełniać warunki: 1. Zamówienie ma mieć charakter zielonego zamówienia. Oznacza to, że sposób produkcji materiałów, z których wykonane będą artykuły jest obiektywnie jak najmniej szkodliwy dla środowiska, a także, że materiały wykorzystane do produkcji, tam gdzie to możliwe, są ekologiczne tzn. są materiałami odzyskanymi w wyniku recyklingu. Mają też nawiązywać do ochrony środowiska poprzez napisy informujące o ekologicznym pochodzeniu materiałów, poprzez kolorystykę layout nawiązujący do ochrony środowiska. Ponadto wykonawca zapewni transport artykułów papierniczych w pojemnikach transportowych wielokrotnego użytku oraz będzie realizował dostawy poza godzinami szczytu, tj. w godzinach 9.00 - 14.00. 2. Wszystkie materiały i działania muszą być przygotowane i prowadzone zgodnie z unijnymi i krajowymi wytycznymi dot. działań informacyjno-promocyjnych oraz Księgą Znaku PO IiŚ. Księga Znaku PO IiŚ dostępna jest na stronie internetowej: http://www.pois.gov.pl/ZPFE/Strony/Dokumenty.aspx. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowego oznakowania do 20% artykułów papierniczych.3. Dostawa artykułów do siedziby zamawiającego realizowana będzie na koszt wykonawcy w 2 partiach, w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia przez zamawiającego. Termin dostarczenia poszczególnej partii zamawiający będzie każdorazowo uzgadniał z wykonawcą. Wymagana przez zamawiającego gwarancja na produkty - min. 6 miesięcy od daty ich odbioru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca składając ofertę winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował, co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu oraz dostawie: artykułów papierniczych, o wartości min. 15.000,00 PLN brutto i udokumentuje to poprzez podanie jego wartości, przedmiotów, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawa ta została wykonana należycie. Ocena czy wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dokonana zostanie przez zamawiającego na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, według formuły: spełnia - nie spełnia. Niespełnienie powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych zamówień, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie. 4. Zamawiający żąda od wykonawców dołączenia do oferty po jednej próbce z następujących produktów: koperta, notatnik, wizytówka. Próbki mają mieć jakiekolwiek oznaczenia komercyjne, naniesione tą samą metodą, która będzie zastosowana przy umieszczaniu oznakowania. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość produktów
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. mos.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- produkcja toreb /Teraz czytam/
Dodano: 2016-07-27 - Promocja polskich szkół leśnych Ministra Środowiska w ramach współpracy międzynarodowej 2016 - dostawa materiałów promocyjnych
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie materiałów reklamowych z logo MSWiA
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa artykułów reklamowych (gadżetów) z logotypami w dwóch częściach
Dodano: 2016-07-20 - usługa korekty i redakcji tekstów w trzech częściach
Dodano: 2016-07-20 - Zakup materiałów promocyjno - biurowych w ramach 4 zadań, nr 157/BF/16/RŁ
Dodano: 2016-07-08 - Wykonanie, druk i dostawa materiałów promocyjnych, w ramach działań informacyjno-promocyjnych VIII osi priorytetowej Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury PO IiŚ 2014-2020 oraz Programu Promowanie różnorodności kulturowej i artystycznej w ramach europejskiego dziedzictwa kulturowego MF EOG na lata 2009-2014 oraz Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego w ramach MF EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa artykułów reklamowych z logotypami w 3 częściach
Dodano: 2016-06-16 - Druk materiałów promocyjnych Kultury Dostępnej i Platformy Kultury
Dodano: 2016-06-03 - Usługa w postaci wykonania wraz z dostawą materiałów reklamowych opatrzonych logo
Dodano: 2016-05-13