Przetargi.pl
Wykonanie oprogramowania, wdrożenie, szkolenie, hosting i opiekę eksploatacyjną Portalu dla Projektu Foresight regionalny Akademickie Mazowsze 2030

Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych ogłasza przetarg

  • Adres: 02-008 Warszawa, ul. Koszykowa 86
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5844536 , fax. 022 5844501
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych
    ul. Koszykowa 86 86
    02-008 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5844536, fax. 022 5844501
    REGON: 01081634800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pjwstk.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Uczelnia niepubliczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie oprogramowania, wdrożenie, szkolenie, hosting i opiekę eksploatacyjną Portalu dla Projektu Foresight regionalny Akademickie Mazowsze 2030
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    opracowanie projektu technicznego portalu internetowego, służącego realizacji Projektu Foresight regionalny dla szkół wyższych Warszawy i Mazowsza Akademickie Mazowsze 2030, tj projektu technicznego oprogramowania komputerowego do zarządzania serwisem internetowym Zamawiającego, w tym do zarządzania bazą danych, z uwzględnieniem wymogów funkcjonalno-techniczno-graficznych przygotowanie Portalu zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym projektem technicznym oraz opracowanie dokumentacji instalacyjno-użytkowo-technicznej dotyczącej Portalu, w tym instrukcji obsługi (poradnika użytkownika) w okresie od momentu podpisania Umowy do 21 maja 2010 instalację oraz wdrożenie Portalu, umożliwiającego samodzielne administrowanie nim i zasilanie go przez Zamawiającego pod względem informatycznym i informacyjnym hosting portalu do 31 stycznia 2012 r z możliwością przedłużenia umowy a po zakończeniu projektu, przeniesienie zewnętrznej strony informacyjnej w wersji statycznej do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego (do dwu tygodni po zakończeniu projektu) świadczenie na rzecz Zamawiającego pomocy w zakresie obsługi Portalu (tzw Help desk) przeprowadzenie szkoleń dla osób reprezentujących Zamawiającego oraz członków Konsorcjum Projektowego z zakresu obsługi Portalu, tj. następujących osób uczestniczących w Projekcie Foresight regionalny dla szkół wyższych Warszawy i Mazowsza Akademickie Mazowsze 2030 (dalej Projektu): Administracji Portalu/Redaktora Portalu (3 osoby), Kierownika Projektu, Koordynatorów (minimum 6 osób), Moderatorów (minimum 10 osób); oraz przygotowanie materiałów szkoleniowych, obejmujących szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu szkolenia, przekazywane jego uczestnikom w trakcie szkolenia; udzielenie przez Wykonawcę gwarancji na prawidłowe funkcjonowanie Portalu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (dalej: ustawa). Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na postawie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. 6 niniejszej SIWZ, załączonych przez Wykonawcę do oferty. Z postępowania wykluczeni są wykonawcy, zgodnie z art. 24 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, załączenia do oferty następujących dokumentów: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy prawa wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich prac. Zgodnie z załącznikiem do arkusza oferty (stanowiącym załącznik nr 2.1 do SIWZ); wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, o zakresie podobnym do zakresu niniejszego zapytania o wartości porównywalnej lub wyższej niż wartość oferty - zgodnie z załącznikiem do arkusza oferty (stanowiącym załącznik nr 2.2 do SIWZ); a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców Minimum 3 referencji potwierdzających , że usługi o których mowa w pkt. powyższym zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów: informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 6.1 i 6.3 składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający oraz form w jakich te dokumenty mają być składane (Dziennik Ustaw Nr 87 Poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja techniczna rozwiązania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pjwstk.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach