Przetargi.pl
Wykonanie opracowania: projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno tłocznej z przepompowniami ścieków wraz z przykanalikami do nieruchomości zlokalizowanych w miejscowości Pęplino gmina Ustka.

Wójt Gminy Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76-270 Ustka, ul. Dunina 24
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 814 42 57
  • Data zamieszczenia: 2009-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ustka
    ul. Dunina 24 24
    76-270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 059 814 42 57
    REGON: 77050924000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie opracowania: projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno tłocznej z przepompowniami ścieków wraz z przykanalikami do nieruchomości zlokalizowanych w miejscowości Pęplino gmina Ustka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa dot. wykonania opracowania: projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno tłocznej z przepompowniami ścieków wraz z przykanalikami do nieruchomości zlokalizowanych w miejscowości Pęplino gmina Ustka. 3.2. Zakres opracowania: - projekt budowlany, - projekt wykonawczy, - uzyskanie decyzji o lokalizacji celu publicznego, - uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, - uzyskanie warunków technicznych, - badania geologiczne gruntu, - kosztorysy inwestorski i ofertowy, - specyfikacja istotnych warunków wykonania i odbioru, - uzyskanie pozwolenia na budowę, 3.3. Przedmiot umowy należy wykonać: - projekt budowlany - 5 egz. - projekt wykonawczy - 5 egz. - kosztorys inwestorski - 2 egz. - kosztorys ofertowy - 2 egz. - specyfikacja techniczna - 5 egz. 3.4. Integralną częścią umowy jest załącznik nr 1 do umowy określający szczegółowy zakres przedmiotu umowy. 3.5. Zapewnienie map do celów projektowych należy do obowiązków wykonawcy. 3.6. Wykonawca w ramach niniejszej umowy zobowiązany jest do bezpłatnej aktualizacji kosztorysów przez okres 2 lat od daty odbioru dokumentacji technicznej. 3.7. Przedmiot umowy należy dostarczyć dodatkowo w wersji elektronicznej -w formacie PDF
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713222003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 270 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał , iż 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1, 2 ustawy PZP. 5)Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do korzystania z dokumentacji w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz do rozporządzania tymi utworami na wszystkich polach eksploatacji w chwili zawarcia przedmiotowej umowy, a nadto zezwala Zamawiającemu na wykonanie zależnych praw autorskich w odniesieniu do tych utworów. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert chyba, że nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia w załączeniu do oferty następujących oświadczeń lub dokumentów: 1)oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)wykaz wykonanych usług sporządzony wg Zał. nr 3 do SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa rozdziale 9.1.2. SIWZ tj. wykonał w okresie 3 ostatnich lat co najmniej jedno zadanie tj. opracowanie projektu sieci kanalizacji sanitarnej z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 4) dokumenty potwierdzające, że wykazane wg Zał. nr 3 do SIWZ usługi zostały wykonane należycie tj. referencje itd.; 5)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg Zał. nr 4 do SIWZ; 6)dokumenty stwierdzające, że dane osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. - uprawnienia projektowe w zakresie sieci i instalacji sanitarnej ; 7)zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby posiadających w/w uprawnienia. Integralną częścią oferty winna być Wycena prac projektowych sporządzona zgodnie z Środowiskowymi zasadami wyceny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// bip.ustka.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach