Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 04-073 Warszawa, Grenadierów 51/59
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Grenadierów 51/59
04-073 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 002153989 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochowski.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie opracowania projektowego oraz sprawowanie nadzoru autorskiego „Modernizacji, przebudowy i nadbudowy Pawilonu III” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu modernizacji, przebudowy i nadbudowy Pawilonu III Szpitala Grochowskiego, wsparcie Zamawiającego na etapie wyboru Wykonawcy robót budowlanych (realizowanych na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę projektu) oraz nadzór autorski nad wykonaniem robót budowlanych (realizowanych na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę projektu).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Dodatkowe wymogi i uwarunkowania dotyczące realizacji przedmiotu umowy określone zostały w projekcie umowy – załącznik nr 4 do SWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający stawia następujące wymagania (warunki):a) Wykonawca, aby ubiegać się o zamówienie (spełnić warunek udziałuw postępowaniu) zobowiązany jest dysponować osobami do wykonania zamówienia posiadającymi następujące uprawnienia:- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instancji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowychi kanalizacyjnych bez ograniczeń,- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacjii urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń.W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz (podane w wykazie informacje) musi potwierdzać spełnienie w/w warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim personelem (osobami posiadającymi wskazane uprawnienia);b) Wykonawca, aby ubiegać się o zamówienie (spełnić warunek udziałuw postępowaniu) zobowiązany jest posiadać doświadczenie w wykonaniu usług (minimum dwóch w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) polegających na wykonaniu projektów budowlanych, technicznych dotyczących budowy i/lub przebudowy i/lub modernizacji obiektu (obiektów) budowlanego (budowlanych) o wartości minimum 250 000,00 zł brutto każda.W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykazi dołączone do niego dokumenty muszą potwierdzać spełnienie warunku określonego powyżej (w zakresie liczby usług i ich wartości) [posiadanie wymaganego doświadczenia].
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-11
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie 5-letniego przeglądu instalacji elektrycznej na WSiMR
Dodano: 2024-07-26 - Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Działu ds. Studiów w budynku Stołówki Centralnej Politechniki Warszawskiej przy ul. Rektorskiej 2 – etap I -prace przygotowawcze i projektowe
Dodano: 2024-07-18 - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Woli Władysławowskiej wraz z zagospodarowaniem terenu”
Dodano: 2024-07-10 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego”
Dodano: 2024-07-08 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO”
Dodano: 2024-07-04 - Opracowanie ekspertyzy tech. z zakresu ochrony ppoż. wraz z inwentaryzacją architektoniczno–budowlaną dla budynków Sądu Okręgowego w Płocku przy pl. Gabriela Narutowicza 4 i pl. Gabriela Narutowicza 6
Dodano: 2024-06-06 - Kompleksowe opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Przebudowa i rozbudowa infrastruktury techniczno-estradowej Muzeum Jana Kochanowskiego w Czarnolesie-etap I dokumentacja".
Dodano: 2024-05-13 - Zaprojektowanie i wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wincentówek Nowe Gniewniewice Głusk oraz sieci wodociągowej w miejscowościach Stare Grochale Nowe Grochale Stanisławów gmina Leoncin
Dodano: 2024-04-11 - Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy drogi w procedurze ZRID w Chotomowie.
Dodano: 2024-04-02 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Modernizacja przystani jachtowej nad jeziorem Świecajty w miejscowości Ogonki”
Dodano: 2024-03-26