Przetargi.pl
Wykonanie opracowania fotogrametrycznego powiatu oleśnickiego w ramach projektu pn.: „Rozwój elektronicznych usług publicznych w powiecie oleśnickim” na potrzeby świadczenia usług elektronicznych związanych z udostępnianiem zasobów geodezyjnych.

Powiat Oleśnicki z siedzibą w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56400 Oleśnica, ul. J. Słowackiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 140 107 , fax. 713 140 110
  • Data zamieszczenia: 2017-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Oleśnicki z siedzibą w Oleśnicy
    ul. J. Słowackiego 10
    56400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 713 140 107, fax. 713 140 110
    REGON: 93193469600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie opracowania fotogrametrycznego powiatu oleśnickiego w ramach projektu pn.: „Rozwój elektronicznych usług publicznych w powiecie oleśnickim” na potrzeby świadczenia usług elektronicznych związanych z udostępnianiem zasobów geodezyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. TYTUŁ ZAMÓWIENIA Wykonanie opracowania fotogrametrycznego powiatu oleśnickiego w ramach projektu pn.: „Rozwój elektronicznych usług publicznych w powiecie oleśnickim” na potrzeby świadczenia usług elektronicznych związanych z udostępnianiem zasobów geodezyjnych. II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowanie fotogrametrycznego powiatu oleśnickiego, obejmujące: 1. Wykonanie fotogrametrycznych zdjęć lotniczych całego powiatu oleśnickiego, w tym: 1) sygnalizacja i pomiar punktów polowej osnowy fotogrametrycznej, 2) wykonanie wielkoformatową, fotogrametryczną kamerą cyfrową typu kadrowego zdjęć lotniczych z pikselem terenowym nie większym niż 0,1 m, 3) kontrola jakości, 2. Wykonanie aerotriangulacji, 3. Opracowanie cyfrowej ortofotomapy całego powiatu oleśnickiego z pikselem terenowym równym 0,1 m w układzie współrzędnych płaskich prostokątnych PL-2000, 4. Wykonanie wielkoformatową, fotogrametryczną kamerą cyfrową typu kadrowego zdjęć wybranych terenów zabudowanych 5 miast i miejscowości gminnej Dobroszyce z pikselem terenowym nie większym niż 0,05 m, 5. Wykonanie aerotriangulacji i opracowanie cyfrowej ortofotomapy obszarów wskazanych w punkcie II.4. z pikselem terenowym równym 0,05 m w układzie współrzędnych płaskich prostokątnych PL-2000, 6. Wykonanie zdjęć ukośnych obszarów wskazanych w punkcie II.4 z pikselem terenowym w centralnej części zdjęć nie większym niż 0,08 m i pokryciu 60/50% dla 5 miast i miejscowości gminnej Dobroszyce do opracowania pięciu kompletów fotoplanów ukośnych z wykonanych zdjęć, 7. Opracowanie 5 kompletów fotoplanów ukośnych i modeli 3D obszarów wskazanych w punkcie II.4 na podstawie wykonanych zdjęć. 8. zaimplementowanie opracowanych modeli 3D, zdjęć ukośnych i ortofotomap archiwalnych do powiatowych portali internetowych na podstawie wykonanych zdjęć. 9. Wykonanie skaningu laserowego z gęstością 10 pkt/m2 obszarów wskazanych w punkcie II.4. i opracowanie danych skanerowych. III. ZASIĘG OPRACOWANIA 1. Przestrzenny zakres opracowania wymienionego w punktach II.1. i II.3. obejmuje cały obszar powiatu oleśnickiego w jego granicach administracyjnych (powierzchnia powiatu wynosi 1048 km2) poszerzony o bufor na zewnątrz od granic powiatu o szerokości minimum 200 m. 2. Przestrzenny zakres opracowania w punktach II.4. – II.9. obejmuje tereny zabudowane o łącznej powierzchni ok. 54 km2 wokół 5 miast i i miejscowości gminnej Dobroszyce: 1) Bierutów – 6,4 km2, 2) Międzybórz – 4,8 km2, 3) Oleśnica – 17,6 km2, 4) Syców – 9,6 km2, 5) Twardogóra – 9,6 km2, 6) Dobroszyce – 6,4 km2. 3. Podstawowym arkuszem opracowania jest skala 1:2000, w układzie współrzędnych płaskich prostokątnych PL-2000. Oznacza to, że na granicy obszaru opracowania, sekcje map przez które przechodzi granica powiatu mogą nie być wypełnione treścią na całej powierzchni. Nie dotyczy to obszarów 5 miast i gminy Dobroszyce, wymienionych w punkcie III.2, gdzie obszary opracowania pokrywają się z granicami sekcji map w skali 1:1000, w układzie współrzędnych płaskich prostokątnych PL-2000, opracowanie pokrywa więc pełne ich powierzchnie. 4. Szkice obszaru opracowania na tle podziału sekcyjnego map w układzie współrzędnych PL-2000, wraz z granicami administracyjnymi powiatu i gmin, stanowią Załącznik nr 1 do niniejszego Opisu Przedmiotu Zamówienia. Szkice te są również dostępne u Zamawiającego w formacie dgn, dxf i pdf. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. IV. WYMAGANIA ZAMAWIJĄCEGO DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ Stosowanie do art. 29 ust. 3a Pzp Wykonawca lub zaangażowani przez niego Podwykonawcy, zobowiązani są zatrudnić na podstawie umowy o pracę 1 osobę na stanowisku kierownika prac geodezyjnych i kartograficznych, pod rygorem zapłaty kary umownej określonej w § 9 ust. 2 pkt. 4 projektu umowy. 1. Wykonawca w terminie do 7 dni od dnia zawarcia Umowy dostarczy do Zamawiającego poświadczoną za zgodność z oryginałem zanonimizowaną kopię umowy o pracę zawartą z osobą, o której mowa w pkt 1 pod rygorem zapłaty kary umownej określonej w §9 ust. 2 pkt. 5 projektu umowy. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonmizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. 2. Zatrudnienie powinno trwać przez cały okres wykonania Umowy lub minimalnie na okres wykonywania odpowiednich czynności, o których mowa w pkt. 1. 3. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę, o której mowa w pkt 1, Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej Wymagania Zamawiającego. Okresu niezbędnego do zatrudnienia nowej osoby nie wlicza się do okresu, za który naliczana jest kara umowna na podstawie §9 ust. 2 pkt. 4 projektu umowy. 4. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 7 dni, Wykonawca przedłoży do wglądu dokumenty, potwierdzające zatrudnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osoby, o której mowa w pkt 1, pod rygorem zapłaty kary umownej określonej w §9 ust. 2 pkt. 5 projektu umowy. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od zatrudnionej osoby zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355100-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy zł 0/100). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. w Warszawie, o/Oleśnica, nr rachunku dla podmiotów krajowych: 90 9584 0008 2001 0000 9999 0004, dla podmiotów zagranicznych: kod swift: POLUPLPR, nr iban: PL90 9584 0008 2001 0000 9999 0004 z adnotacją: "wadium -Wykonanie opracowania fotogrametrycznego powiatu oleśnickiego w ramach projektu pn. "Rozwój elektronicznych usług publicznych w powiecie oleśnickim" na potrzeby świadczenia usług elektronicznych związanych z udostępnianiem zasobów geodezyjnych" 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach