Przetargi.pl
Wykonanie opracowania - Strategia promocji i komunikacji marketingowej miasta Chorzów na lata 2012-2016

Urząd Miasta Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, Rynek 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2-411-261...9 , fax. 32 2-417-458
  • Data zamieszczenia: 2011-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych
    Rynek 1 1
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 32 2-411-261...9, fax. 32 2-417-458
    REGON: 27625530600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie opracowania - Strategia promocji i komunikacji marketingowej miasta Chorzów na lata 2012-2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Struktura operacyjno - funkcjonalna przygotowanej strategii promocji i komunikacji marketingowej miasta Chorzów na lata 2012-2016 powinna obejmować następujące zagadnienia: 1. badania i analizę czynników strategicznych (analizę sytuacji ,środowiska marketingowego, badania rynku pod kątem: gospodarczym, turystycznym, kulturalnym i społecznym), 2. stworzenie sytemu identyfikacji wizualnej miasta Chorzów wraz Brand mapą (wizualnym charakterem marki), 3. sformułowanie misji oraz określenie celów strategicznych i grup docelowych, 4. planowanie strategiczne i operacyjne (harmonogram i szczegółowe plany wdrożenia strategii, szacunkowe koszty działań promocyjnych i strategia komunikacji - w poszczególnych latach w okresie 2012-2016), 5. kontrola działań/efektów wdrożenia strategii (monitoring, ewaluacja).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość zawartości merytorycznej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach