Uniwersytet Opolski ogłasza przetarg
- Adres: 45-040 Opole, Pl. Kopernika
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 5 415977 , fax. 775 415 930
- Data zamieszczenia: 2020-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Opolski
Pl. Kopernika 11 A
45-040 Opole, woj. opolskie
tel. 077 5 415977, fax. 775 415 930
REGON: 13820000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zamowienia.uni.opole.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie operatu szacunkowego obiektów byłej PMWSZ w Opolu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu szacunkowego obiektów byłej Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu przy ul. Katowickiej 68. Szczegółowy opis usługi stanowiącej przedmiot zamówienia – został określony w załączniku nr 1A do SIWZ, zawierającym opis przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający udzieli pełnomocnictwa Wykonawcy (jeżeli będzie to konieczne) do występowania w jego imieniu do uzyskania uzgodnień i pozwoleń administracyjnych. 3. Opis przedmiotu zamówienia – wymagania dodatkowe: Przedmiot zamówienia zostanie wykonany przez osoby posiadające uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, określone w art. 177 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 65 ze zm.) – tym samym wykonanie czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 poz. 1320 ze zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. ZAWARTOŚĆ OFERTY: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.3. ogłoszenia (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). 6.5. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów – załącznik nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. II. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. III. Ponadto w sytuacji, w której Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w odniesieniu do podmiotu trzeciego na zasoby którego powołuje się Wykonawca Zamawiający żąda wskazania tego podmiotu w oświadczeniu wymienionym w pkt. 5.2.1 SIWZ. 2. w celu potwierdzenia przez Wykonawcę czy będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, które określają w szczególności: 2.1. Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu. 2.2. Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 2.3. Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 2.4. Czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2.5. Ponadto zgodnie z art. 36b ust. 1a ustawy Wykonawca podaje nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia publicznego. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usługi. 2.5.1. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu (o którym mowa w pkt. 8.2.2.5 SIWZ), na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usług geodezyjnych w Opolu z wyłączeniem terenów będących własnością Polskich Kolei Państwowych S.A.
Dodano: 2024-02-15 - Wykonanie scalenia i podziału nieruchomości w Krapkowicach
Dodano: 2018-02-20 - Wykonanie scalenia i podziału nieruchomości w Krapkowicach
Dodano: 2018-02-05 - Sporządzanie operatów szacunkowych w zakresie wycen nieruchomości.
Dodano: 2018-02-01 - Wykonanie usług geodezyjnych w Opolu oprócz nieruchomości będących własnością Polskich Kolei Państwowych S.A.
Dodano: 2018-01-30 - Sporządzanie operatów szacunkowych w zakresie wycen nieruchomości
Dodano: 2018-01-25 - Sporządzanie operatów szacunkowych w zakresie wycen nieruchomości.
Dodano: 2017-02-08 - Wykonanie usług geodezyjnych w zakresie podziału nieruchomości gruntowych zabudowanych i niezabudowanych wraz ze stabilizacją punktów granicznych, okazania granic i wznowienia granic oraz weryfikacji danych ewidencyjnych.
Dodano: 2017-02-08 - Wykonanie operatów szacunkowych dla inwestycji realizowanej na podstawie ustawy z dnia 8 lipca 2010 r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji przeciwpowodziowych (Dz. U. z 2010r. Nr 143, poz. 963. z późn. zm.)
Dodano: 2016-11-25