Przetargi.pl
Wykonanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości zabudowanych, niezabudowanych, lokali mieszkalnych i użytkowych oraz garaży

Miasto Chełm ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 i 65
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5652223, 5652073 , fax. 082 5652254
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Chełm
    ul. Lubelska 63 i 65
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5652223, 5652073, fax. 082 5652254
    REGON: 11019823800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości zabudowanych, niezabudowanych, lokali mieszkalnych i użytkowych oraz garaży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości zabudowanych, niezabudowanych, lokali mieszkalnych oraz garaży. 1. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na n/w zadania: Zadanie 1 - wycena lokali mieszkalnych i użytkowych, wraz z przynależnymi pomieszczeniami (t,j. piwnice, komórki, magazyny) i ułamkową częścią gruntu przynależnego do lokalu, oraz garaży jako odrębnych lokali wraz z ułamkową częścią gruntu przynależnego do garażu, przeznaczonych do sprzedaży, w budynkach stanowiących własność Miasta Chełm i Skarbu Państwa. Zadanie 2 - wycena nieruchomości niezabudowanych i będących pod zabudową budowlami niekubaturowymi, elementami uzbrojenia terenu oraz nasadzeniami, przeznaczonych do wywłaszczeń oraz wypłaty odszkodowań za grunty zajęte pod drogi publiczne w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, zwrotów na rzecz byłych właścicieli, zbycia, darowizny, wniesienia jako aportu, oddania w użytkowanie wieczyste, zamiany, nabywania na rzecz Miasta Chełm i Skarbu Państwa. Zadanie 3 - wycena nieruchomości zabudowanych obiektami kubaturowymi przeznaczonych do ustalenia odszkodowań, zwrotów nieruchomości na rzecz byłych właścicieli, zbycia, darowizny, wniesienia jako aportu, oddania w użytkowanie wieczyste, zamiany z osobami fizycznymi i prawnymi, nabywania na rzecz Miasta Chełm i Skarbu Państwa. 2. Zakres opracowania na zadanie 1,2 i 3 obejmuje: 1) sporządzenie wycen w postaci operatów szacunkowych, 2) wycenę przeprowadzoną zgodnie z przepisami działu IV ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomości (t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 261 poz. 2603 z późn.zm.), 3) przeprowadzenie wizji w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792111203
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przypadku zadania  1, 2 i 3 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności: - dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą niezbędne uprawnienia zawodowe w zakresie rzeczoznawstwa majątkowego, stosownie do wymogów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U.z 2004r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.); 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli oferta jego zostanie wybrana. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawia załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonana na podstawie treści nw. wymaganych oświadczeń i dokumentów , wg formuły spełnia /nie spełnia wymagany warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą n. w. oświadczenia i dokumenty: w przypadku zadania 1,2 i 3: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełnienia został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w postępowaniach określonych w art. 26 ust. 2 ustawy Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodne z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji. Przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej jedną osobę posiadającą niezbędne uprawniania zawodowe w zakresie rzeczoznawstwa majątkowego stosownie do wymogów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. Nr 261, poz. 2603 z poź. zm.); b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodnie z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji. 3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca winien złożyć w odniesieniu do tych podmiotów następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji; 4.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, w postępowaniach określonych w art. 26 ust. 2 ustawy Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji; 5. Postanowienia § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy form,w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chelm.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach