Gmina Brwinów ogłasza przetarg
- Adres: 05-840 Brwinów, ul. Grodziska 12
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
- Data zamieszczenia: 2012-02-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
ul. Grodziska 12 12
05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
tel. 7382567, fax. 7295940 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.brwinow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH WYCENY DZIAŁEK I LOKALI KOMUNALNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część nr 1: Wykonanie operatów szacunkowych wyceny działek i udziałów w działkach będących w zasobach Gminy, przeznaczonych do sprzedaży, zamiany, aportu, przekazania w użytkowanie wieczyste - przewidywana ilość ok. 25 wycen. Termin wykonania zamówienia - 14 dni od dnia podpisania zlecenia wystawionego przez Referat Gospodarki Nieruchomościami. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może wskazać dłuższy termin na wykonanie zlecenia. Część nr 2: Wykonanie operatów szacunkowych wyceny działek i udziałów w działkach do nabycia przez Gminę - przewidywana ilość ok. 3 wycen. Termin wykonania zamówienia - 14 dni od dnia podpisania zlecenia wystawionego przez Referat Gospodarki Nieruchomościami. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może wskazać dłuższy termin na wykonanie zlecenia. Część nr 3: Wykonanie operatów szacunkowych wyceny lokali komunalnych do sprzedaży ich najemcom, wraz z pomieszczeniami przynależnymi oraz udziału w nieruchomości wspólnej - przewidywana ilość ok.6 wycen. Termin wykonania zamówienia - 14 dni od dnia podpisania zlecenia wystawionego przez Referat Gospodarki Nieruchomościami. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może wskazać dłuższy termin na wykonanie zlecenia. Część nr 4: Wykonanie operatów szacunkowych wyceny działek w celu sporządzenia decyzji ustalającej opłatę adiacencką z tytułu wzrostu wartości nieruchomości po podziale nieruchomości - przewidywana ilość ok. 35 wycen. Należy podać także cenę opinii jeżeli wykonanie operatu nie jest konieczne. Termin wykonania zamówienia - 6 tygodni od dnia podpisania zlecenia wystawionego przez Referat Gospodarki Nieruchomościami. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może wskazać dłuższy termin na wykonanie zlecenia. Część nr 5: Wykonanie operatów szacunkowych wyceny działek w celu sporządzenia aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntu - ilość: 70 działek. Termin wykonania zamówienia - 21 dni od dnia podpisania zlecenia wystawionego przez Referat Gospodarki Nieruchomościami. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może wskazać dłuższy termin na wykonanie zlecenia. Część nr 6: Wykonanie operatów szacunkowych wyceny działek w celu sporządzenia decyzji ustalającej opłatę za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - przewidywana ilość ok. 6 wycen. Termin wykonania zamówienia - 14 dni od dnia podpisania zlecenia wystawionego przez Referat Gospodarki Nieruchomościami. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może wskazać dłuższy termin na wykonanie zlecenia. Część nr 7: Wykonanie operatów szacunkowych określających wysokość opłaty w związku z ustanowieniem służebności przesyłu - przewidywana ilość ok. 10 wycen. Termin wykonania zamówienia - 21 dni od dnia podpisania zlecenia wystawionego przez Referat Gospodarki Nieruchomościami. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może wskazać dłuższy termin na wykonanie zlecenia. Część nr 8: Wykonanie operatów szacunkowych wyceny naniesień i nasadzeń - przewidywana ilość ok. 5 wycen. Termin wykonania zamówienia - 21 dni od dnia podpisania zlecenia wystawionego przez Referat Gospodarki Nieruchomościami. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może wskazać dłuższy termin na wykonanie zlecenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742336007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną