Urząd Miasta Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-102 Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-52 32 88 157 , fax. (052) 58 58 273
- Data zamieszczenia: 2009-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Bydgoszczy
ul. Jezuicka 1 1
85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-52 32 88 157, fax. (052) 58 58 273 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH ORAZ INWENTARYZACJI NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE M. BYDGOSZCZY - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH ORAZ INWENTARYZACJI NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE M. BYDGOSZCZY - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703321008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności i działalności obejmującej przedmiot zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne obowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu, czyli ustalenia zdolności określonego podmiotu (wykonawcy) do wykonania zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) *oświadczenie/a wykonawcy/ów o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp (przy czym oświadczenie to może w imieniu każdego z wykonawców złożyć pełnomocnik, jeżeli został do tego umocowany, ale jeżeli przedstawi wraz z ofertą oświadczenie/a wykonawcy/ów, złożone zgodnie z obowiązującymi go zasadami reprezentacji, obie formy spełniają wymagania określone przez uPzp), c) *świadectwo nadania uprawnień zawodowych szacowania nieruchomości, d) *uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, jeżeli pakiet zamówienia obejmuje wykonanie inwentaryzacji, e) *zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, *Architektów, jeżeli pakiet zamówienia obejmuje wykonanie inwentaryzacji. f) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty), g) wszystkie ww. dokumenty oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sporządzenie projektu podziału działek, dokumentów przewłaszczeniowych oraz operatów szacunkowych do wykupu nieruchomości dla zadania pn. Kształtowanie przekroju podłużnego i poprzecznego oraz układu poziomego Kanału Bachorza Duża od km 0+000 do km 14+000, gmina Kruszwica, Dąbrowa Biskupia, pow. inowrocławski, województwo kujawsko-pomorskie
Dodano: 2015-10-01 - Sporządzenie projektu podziału działek oraz operatów szacunkowych do wykupu nieruchomości dla zadania pn. Kształtowanie przekroju podłużnego i poprzecznego Kanału Jeleń od km 0+000 do km 14+790, gmina Więcbork i Sępólno Krajeńskie, pow. sępoleński, województwo kujawsko-pomorskie
Dodano: 2013-02-08 - Podział geodezyjny działek wraz z dokumentacją przewłaszczeniową na terenie Biura Terenowego w Świeciu oraz wykonanie zmian ewidencyjnych sposobu korzystania z gruntów zgodnie ze stanem faktycznym na terenie powiatu lipnowskiego województwo kujawsko-pomorskie
Dodano: 2011-07-25 - Podział geodezyjny działek oraz wykonanie zmian ewidencyjnych sposobu korzystania z gruntów na terenie powiatów: chełmińskiego, grudziądzkiego, toruńskiego, lipnowskiego i włocławskiego woj. kujawsko - pomorskie.
Dodano: 2010-08-20 - Sporządzenie projektu podziału działek, dokumentów przewłaszczeniowych oraz operatów szacunkowych do wykupu nieruchomości dla zadania pn. Regulacja rzeki Wełny na odcinku od km 69+000 do km 78+026 wraz z budowlami piętrzącymi, gmina Janowiec Wlkp., województwo kujawsko-pomorskie
Dodano: 2010-02-16 - Sporządzenie projektu podziału działek, dokumentów przewłaszczeniowych oraz operatów szacunkowych do wykupu nieruchomości dla zadania pn. Regulacja rzeki Niwki w km 9+248 - 20+890, gm. Topólka, pow. radziejowski, gm. Lubraniec i Izbica Kuj., pow. włocławski, woj. kujawsko-pomorskie
Dodano: 2010-02-16 - Ustalenie i regulacja stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa położonych na terenie Powiatu Włocławskiego wraz z przygotowaniem wniosku do właściwego sądu rejonowego wydziału ksiąg wieczystych o założenie księgi wieczystej i wpis prawa własności Skarbu Państwa do nieruchomości
Dodano: 2009-12-02 - Ustalenie i regulacja stanu prawnego wybranych nieruchomości Skarbu Państwa położonych na terenie gmin: Nakło nad Notecią i Mrocza (bez miast: Nakło nad Notecią i Mrocza) powiatu nakielskiego, województwo kujawsko-pomorskie wraz z przygotowaniem stosownych wniosków do Sądu Rejonowego w Nakle nad Notecią w celu ujawnienia prawa własności na rzecz Skarbu Państwa do nieruchomości, o których mowa w art. l ust.1 ustawy z dnia 7 września 2007 r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U nr 191, poz. 1365 z póź.zm
Dodano: 2009-10-27 - Ustalenie i regulacja stanu prawnego wybranych nieruchomości Skarbu Państwa położonych na terenie gmin: Nakło nad Notecią i Mrocza (bez miast: Nakło nad Notecią i Mrocza) powiatu nakielskiego, województwo kujawsko-pomorskie wraz z przygotowaniem stosownych wniosków do Sądu Rejonowego w Nakle nad Notecią w celu ujawnienia prawa własności na rzecz Skarbu Państwa do nieruchomości, o których mowa w art. l ust.1 ustawy z dnia 7 września 2007 r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U nr 191, poz. 1365 z poźn. zm
Dodano: 2009-10-15 - Sporządzenie projektu podziału działek, dokumentów przewłaszczeniowych oraz operatów szacunkowych do wykupu nieruchomości dla potrzeb Kujawsko-Pomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych we Włocławku
Dodano: 2009-09-16