Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 41-200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 960 600 , fax. 32 296 06 05
- Data zamieszczenia: 2019-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
al. Zwycięstwa 20
41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 322 960 600, fax. 32 296 06 05
REGON: 27625548200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług w zakresie wykonania operatów szacunkowych wyceny nieruchomości Gminy Sosnowiec. 2Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: a) część nr 1 – Wycena nieruchomości dla celów realizacji postępowań prowadzonych w ramach zadań własnych Gminy Sosnowiec. b) część nr 2 – Wycena nieruchomości dla celów realizacji postępowań prowadzonych w ramach wykonywanych zadań z zakresu administracji rządowej. c) część nr 3 – Wykonanie operatów szacunkowych lokali mieszkalnych i użytkowych. d) część nr 4 – Wykonanie inwentaryzacji kompleksów garaży. e) część nr 5 – Wycena dla celów realizacji postępowań prowadzonych w ramach wykonywanych zadań z zakresu administracji rządowej - Wycena gruntów związana z budową lub przebudową dróg. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z „Tabelą wyceny” stanowiącą odpowiednio Załącznik nr 8a – 8e (w zależności od części na którą składa ofertę). 2. W celu dokonania oceny oferty w ramach kryteriów: 2.1. „Doświadczenie rzeczoznawcy majątkowego nr 1” oraz „Doświadczenie rzeczoznawcy majątkowego nr 2” do oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz doświadczenia rzeczoznawców majątkowych spełniających warunek opisany w rozdziale VII ust 4. pkt 4.1, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ 3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 3.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ); 3.2. dokumenty, o których mowa w rozdziale VIII pkt 2) SIWZ; 3.3. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w rozdziale IX pkt 3.1 SIWZ. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w rozdziale IX pkt 3.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8. Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w rozdziale IX: ust. 3.2 SIWZ , ust. 6 SIWZ i ust. 7 SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale lub kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. 9. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 10. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 11. Dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości
Dodano: 2023-07-31 - Wykonanie wycen nieruchomości w 2023 roku dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami – Referat Zarządzania Nieruchomościami Skarbu Państwa
Dodano: 2023-04-21 - Wykonanie wycen nieruchomości w 2023 roku dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami
Dodano: 2023-03-15 - Wykonanie wycen nieruchomości w 2023 roku dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami – Referat Zarządzania Nieruchomościami Skarbu Państwa
Dodano: 2023-02-16 - wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości, wznowień znaków granicznych nieruchomości i wykonanie dokumentacji do celów prawnych na potrzeby komunalizacji mienia Skarbu Państwa oraz regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, realizowanych w 2021 r., tj. zleconych najpóźniej do 31 grudnia 2021 r. - dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami
Dodano: 2021-02-19 - wykonanie wycen nieruchomości dla Wydziału Zarzadzania Nieruchomościami
Dodano: 2021-02-10 - wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości, wznowień znaków granicznych nieruchomości i wykonanie dokumentacji do celów prawnych na potrzeby komunalizacji mienia Skarbu Państwa oraz regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, realizowanych w 2021 r., tj. zleconych najpóźniej do 31 grudnia 2021 r. - dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami.
Dodano: 2020-12-31 - wykonanie wycen nieruchomości dla Wydziału Zarzadzania Nieruchomościami
Dodano: 2020-12-22 - „Wycena nieruchomości w postaci ogródków działkowych położonych w powiecie: m. Zawiercie, gmina Zawiercie, obręb Kromołów”
Dodano: 2020-10-28 - Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości dla celów ustalenia jednorazowej opłaty, tzw. renty planistycznej.
Dodano: 2020-07-17