Przetargi.pl
Wykonanie operatów szacunkowych dla potrzeb prowadzonych postępowań administracyjnych: o ustalenie odszkodowania za grunty przeznaczone i zajęte pod drogi publiczne, przekształcenie użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, zwrot wywłaszczonych nieruchomości oraz dla potrzeb oddania nieruchomości w użytkowanie wieczyste, aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego, sprzedaży, darowizny i zamiany nieruchomości

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2012-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie operatów szacunkowych dla potrzeb prowadzonych postępowań administracyjnych: o ustalenie odszkodowania za grunty przeznaczone i zajęte pod drogi publiczne, przekształcenie użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, zwrot wywłaszczonych nieruchomości oraz dla potrzeb oddania nieruchomości w użytkowanie wieczyste, aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego, sprzedaży, darowizny i zamiany nieruchomości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową dla potrzeb sprzedaży nieruchomości. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części określone w dalszej części SIWZ, jako zadania: 1) Zadanie Nr 1 - Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości dla potrzeb prowadzonych postępowań administracyjnych: o ustalenie odszkodowań za grunty przeznaczone i zajęte pod drogi, przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, oddania nieruchomości w użytkowanie wieczyste, sprzedaży, darowizny, zamiany oraz aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste; 2) Zadanie Nr 2 - Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości dla potrzeb prowadzonych postępowań o zwrot nieruchomości uprzednio wywłaszczonej na rzecz Skarbu Państwa oraz wywłaszczenia nieruchomości z terenu powiatu zgierskiego i miasta Łodzi. 2. Operaty szacunkowe, o których mowa w ust. 1 winny być wykonane zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r., Nr 102, poz. 651 ze zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 207, poz. 2109 ze zm.) oraz standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych wydanymi przez Polską Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych. 3. Operaty szacunkowe muszą zawierać dodatkowo zestawienie transakcji nieruchomości przyjętych do porównań, z podaniem nazwy ulic, powierzchni i obrębu, daty transakcji . 4. Wszelkie koszty związane z pozyskiwaniem dokumentów niezbędnych do wykonania operatów szacunkowych np. wypisy z rejestrów ewidencji gruntów oraz mapy nieruchomości, ponosi Wykonawca. 5. Ponadto, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca, bez dodatkowego wynagrodzenia, zobowiązany będzie do: a) w przypadku zaistnienia konieczności, do potwierdzenia aktualności operatu w okresie 24 miesięcy od daty jego wykonania oraz umieszczenia stosownej klauzuli, jeżeli w ocenie Wykonawcy wartość nieruchomości nie uległa zmianie; b) udziału w rozprawach administracyjnych; c) udzielenia pisemnych i ustnych wyjaśnień w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, do ich ostatecznego rozstrzygnięcia, na potrzeby których sporządzane są operaty, jak również, w uzasadnionych przypadkach sporządzenia opinii w celu wykorzystania jej przez zamawiającego w postępowaniu odwoławczym; d) uczestnictwa w postępowaniu przed organem odwoławczym. 6. Zamawiający przewiduje, że w ramach realizacji przedmiotu umowy dla zadania Nr 1 minimalna ilość zleconych do wykonania operatów wyniesie 40 szt., natomiast dla zadania Nr 2 - 5 szt. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Liczba części - 2. Wykonawca może złożyć ofertę na 1 lub więcej części. Zamawiający nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach