Przetargi.pl
Wykonanie operatów szacunkowych dla potrzeb prowadzonych postępowań administracyjnych: o ustalenie odszkodowania za grunty przeznaczone i zajęte pod drogi publiczne, przekształcenia użytkowania wieczystego w prawo własności, zwrot wywłaszczonych nieruchomości oraz dla potrzeb sprzedaży i zmiany nieruchomości

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2012-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie operatów szacunkowych dla potrzeb prowadzonych postępowań administracyjnych: o ustalenie odszkodowania za grunty przeznaczone i zajęte pod drogi publiczne, przekształcenia użytkowania wieczystego w prawo własności, zwrot wywłaszczonych nieruchomości oraz dla potrzeb sprzedaży i zmiany nieruchomości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową dla potrzeb sprzedaży nieruchomości. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części określonych, w dalszej części SIWZ, jako zadania: 1) Zadanie Nr 1 - Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości przejętych pod drogi publiczne położone w Aleksandrowie Łódzkim, Obręb A-4,A-5 i A-10. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości dla potrzeb prowadzonych postępowań administracyjnych o ustalenie odszkodowań za grunty przejęte pod drogę gminą - Aleksandrów Łódzki , Obręb A-4,A-5 i A-10 - na podstawie decyzji Starosty Zgierskiego Nr 1/2011 r. z dnia 20.06.2011. wydanej w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz. 1194 ze zm. ), - szczegółowy wykaz działek w załączniku nr 9 do SIWZ. 2) Zadanie Nr 2 - Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości przejętych pod drogi publiczne położone w Dąbrówce Strumiany, Głownie, Aleksandrowie Łódzkim, Obręb A-10 i Budach Wolskich. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości dla potrzeb prowadzonych postępowań administracyjnych o ustalenie odszkodowań za grunty przejęte: pod drogę gminą - Dąbrówka Strumiany gm. Zgierz - na podstawie decyzji Starosty Zgierskiego Nr 1/2010 r. z dnia 30.04.2011 . pod drogę gminą - Głowno obręb G-12 - na podstawie decyzji Starosty Zgierskiego Nr 2/2010 r. z dnia 8.10.2010 ,pod drogę gminą - Zgierz ul. Zawiszy obręb Z-116 - na podstawie decyzji Starosty Zgierskiego Nr 4/2010 r. z dnia 31.12..2010, pod drogę gminną - Aleksandrów Łódzki obręb A-10,- na podstawie decyzji Starosty Zgierskiego nr 4/2009 z dnia 24.11.2009 r., pod drogę gminną - Budy Wolskie, gm. Aleksandrów Łódzki - na podstawie decyzji Starosty Zgierskiego nr 2/2008 z dnia 8.08.2008 r. wydanych w trybie ustawy z dnia. 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz. 1194 ze zm. ) - szczegółowy wykaz działek w załączniku nr 10 do SIWZ. 3) Zadanie Nr 3 - Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w Zgierzu, Obręb Z-129 i 139, Łodzi Obręb B-23,W-19, B-8 i Aleksandrii gm. Ozorków. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości dla potrzeb prowadzonych postępowań administracyjnych ustalających odszkodowanie za: grunty zajęte pod drogi publiczne w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną ( Dz. U. nr 133, poz. 872 ze zm. ), grunty przejęte pod drogi publiczne w trybie art. 98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zm. ) oraz dla potrzeb prowadzonego postępowania o zwrot nieruchomości uprzednio wywłaszczonej na rzecz Skarbu Państwa.- szczegółowy wykaz działek w załączniku nr 11 do SIWZ. 4) Zadanie Nr 4 - Wykonanie operatów szacunkowych dla potrzeb przekształcenia użytkowania wieczystego w prawo własności. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego nieruchomości dla potrzeb prowadzonych postępowań administracyjnych w przedmiocie przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - w celu określenia opłaty za przekształcenie. W przypadku 3 nieruchomości wycenie podlegać będzie jedynie prawo użytkowania wieczystego, z uwagi na fakt, iż w grudniu 2011 r. wykonane zostały operaty szacunkowe określające wartość prawa własności nieruchomości do celów aktualizacji opłaty za użytkowanie wieczyste. - szczegółowy wykaz nieruchomości w załączniku nr 12 do SIWZ; 5) Zadanie Nr 5 - Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości z terenu Powiatu dla potrzeb sprzedaży i zmiany. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości stanowiących własność Powiatu Zgierskiego położonych w Rąbieniu AB gm. Aleksandrów Łódzki, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr: od 10/53 do 10/62, dla których prowadzona jest księga wieczysta KW Nr LD1G/00069270/2 dla potrzeb ich sprzedaży oraz wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa położonych w Ozorkowie obręb 0-4 i 0-10 oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki 365/1 i 107/1 , dla których prowadzone są księgi wieczyste odpowiednio: KW Nr LD1G/00074512/9 i LD1G/00014257/5 dla potrzeb dokonania zamiany z Gminą Miasto Ozorków. Działki położone w Rąbieniu AB gm. Aleksandrów Łódzki to kompleks działek zlokalizowany w bezpośrednim sąsiedztwie Domu Pomocy Społecznej w Rąbieniu - wydzielony z nieruchomości użytkowanej dotychczas przez tę jednostkę. Oszacowaniu podlegać będą także naniesienia znajdujące się na działkach. Działki nr 10/55 i 10/62 są przeznaczone do obsługi nowo wydzielonych działek i będą funkcjonować jako drogi wewnętrzne - szczegółowy wykaz działek w załączniku nr 13 do SIWZ. 2. W ramach zawartej umowy na realizację zadania nr 5, w przypadku konieczności potwierdzenia aktualności operatu w okresie 24 miesięcy od daty jego wykonania, Wykonawca będzie zobowiązany do umieszczenia stosownej klauzuli, jeżeli w jego ocenie wartość nieruchomości nie uległa zmianie ( bez dodatkowego wynagrodzenia ). 3. W ramach zawartych umów na realizację zadań od nr 1- do nr 4, Wykonawca wykonujący operaty będzie zobowiązany do: a) Udziału w rozprawach administracyjnych ( bez dodatkowego wynagrodzenia ). b) W przypadku konieczności potwierdzenia aktualności operatu w okresie 24 miesięcy od daty jego wykonania, wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia stosownej klauzuli, jeżeli w jego ocenie wartość nieruchomości nie uległa zmianie ( bez dodatkowego wynagrodzenia ). c) Operaty szacunkowe muszą zawierać dodatkowo zestawienie transakcji nieruchomości przyjętych do porównań, z podaniem nazwy ulic, powierzchni i obrębu, daty transakcji . d)Udzielenia pisemnych i ustnych wyjaśnień w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, do ich ostatecznego rozstrzygnięcia, na potrzeby których sporządzane są operaty, jak również, w uzasadnionych przypadkach sporządzenia opinii w celu wykorzystania jej przez zamawiającego w postępowaniu odwoławczym ( bez dodatkowego wynagrodzenia ), 5. W ramach zawartej umowy na realizację zadania nr 5, w przypadku konieczności potwierdzenia aktualności operatu w okresie 24 miesięcy od daty jego wykonania, Wykonawca będzie zobowiązany do umieszczenia stosownej klauzuli, jeżeli w jego ocenie wartość nieruchomości nie uległa zmianie ( bez dodatkowego wynagrodzenia ). 6. Operaty szacunkowe, o których mowa w ust. 1 winny być wykonane zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r., Nr 102, poz. 651 ze zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 207, poz. 2109 ze zm.) oraz standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych wydanymi przez Polską Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach