Przetargi.pl
Wykonanie operatów szacunkowych dla dwóch zabudowanych nieruchomości w celu określenia ich wartości rynkowej dla potrzeb sprzedaży

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2012-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie operatów szacunkowych dla dwóch zabudowanych nieruchomości w celu określenia ich wartości rynkowej dla potrzeb sprzedaży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową dla potrzeb sprzedaży nieruchomości. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części określone, w dalszej części SIWZ, jako zadania: 1) Zadanie Nr 1 - Nieruchomość położona w Ozorkowie. Realizacja przedmiotu zamówienia w ramach zadania Nr 1 obejmuje: wykonanie operatu szacunkowego (2 egzemplarze wersji papierowej) dla nieruchomości zabudowanej, stanowiącej współwłasność Powiatu Zgierskiego i Skarbu Państwa, położonej w Ozorkowie przy ul. Listopadowej 6b, obręb geodezyjny 0-5, oznaczonej w ewidencji gruntów, jako działka Nr 57/5 o powierzchni 0,1136 ha, dla której prowadzona jest księga wieczysta LD1G/00013382/3. Nieruchomość jest wpisana do Rejestru Zabytków. Operat szacunkowy winien zawierać wyodrębnioną wartości gruntu i naniesień, przy czym należy określić odrębnie wartość udziału Powiatu Zgierskiego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w okresie 24 miesięcy od daty sporządzenia operatu, Wykonawca, bez dodatkowego wynagrodzenia, będzie zobowiązany do potwierdzania jego aktualności poprzez umieszczenie na operacie stosownej klauzuli. Zobowiązanie takie będzie skuteczne, jedynie w przypadku gdy wartość nieruchomości nie ulegnie zmianie, w stosunku do stanu obowiązującego na dzień sporządzenia operatu. 2) Zadanie Nr 2 - Nieruchomość położona w Bratoszewicach. Realizacja przedmiotu zamówienia w ramach zadania Nr 2 obejmuje: wykonanie operatu szacunkowego (2 egzemplarze wersji papierowej) dla nieruchomości zabudowanej, stanowiącej własność Powiatu Zgierskiego położonej w miejscowości Bratoszewice, gm. Stryków, oznaczonej w ewidencji gruntów, jako działki Nr 575/4, Nr 575/7, Nr 575/9, Nr 575/10 o łącznej powierzchni 23,4496 ha, dla której prowadzona jest księga wieczysta LD1G/00057632/1. Nieruchomość jest wpisana do Rejestru Zabytków. Operat szacunkowy winien zawierać wyodrębnioną wartości gruntu i naniesień. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w okresie 24 miesięcy od daty sporządzenia operatu, Wykonawca, bez dodatkowego wynagrodzenia, będzie zobowiązany do potwierdzania jego aktualności poprzez umieszczenie na operacie stosownej klauzuli. Zobowiązanie takie będzie skuteczne, jedynie w przypadku gdy wartość nieruchomości nie ulegnie zmianie, w stosunku do stanu obowiązującego na dzień sporządzenia operatu. 2. Operaty szacunkowe, o których mowa w ust. 1 winny być wykonane zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r., Nr 102, poz. 651 ze zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 207, poz. 2109 ze zm.) oraz standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych wydanymi przez Polską Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych. 3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Liczba części - Wykonawca może złożyć ofertę na 1 lub więcej części. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego. 6. Zamawiający nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 7. Nie ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach